Miten olisit toiminut?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
NeitiEtsivä
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Minä ainakin olen löytänyt metsästä naisten saappaat tai kahdetkin ihan samoilta nurkilta, mulla ei tosin VIELÄ ole kuvaa niistä. Enkä muista olenko tänne asiasta kirjoittanut vai johonkin muualle.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Minäkin löysin kerran metsän uumenista piiloon läntätyn kengän. Toimin yksinkertaisimmalla ratkaisulla, heitin sen roskiin.

Myöhemmin sain tietää, että se oli erään tuttumme, autistisen pikkupojan tossu, oli ollut siellä äitinsä kanssa sieniä poimimassa.

Mikähän on Kyllinkin löytämien kenkien tarina? Ehkä joku viskasi ne puistoon vain hämmästyttäkseen Kylliä?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Sepä siinä kummastuttaakin kun niitähän ei oltu viskattu, vaan sidottu tiukasti muovipussiin ja tungettu pussukka visusti piiloon kivenkoloon. Siinä oli kuulkaa oikein nähty vaivaa :?

Toki tarinoitahan voisi ryhtyä kehittelemään... :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Oot vaan osunu jollekin geokätkö-paikalle :D

No, ei ehkä sittenkään..
"Yöperho on koteloitunut"
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

No Kylli, onko hyvät kävellä ne saappaat?
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Kylli
Perry Mason

:D :D :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Luupää
Michael Knight

:wink:
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Kylli
Perry Mason

Nonni kiva nyt kaikki tunnistaa mut kaupungilla ja Valintatalon kassalla.

Mut niinhän olisit itsekin tehnyt Luupää, eikös vaan?
Luupää
Michael Knight

:D Mutta kun löysit ne buutsit ensin! Ties vaikka olisivat minulle olleet sopivan kokoisetkin, ollaan nimittäin sentilleen saman mittaiset! Joten kai kengänkin koko on suunnilleen sama. Tosin minulla on ns. leveä lesti...
Vastaa Viestiin