Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Kerran viikossa lakupussin.
Lievästi OT muistelma.
Jouluna kauan aikaa sitten.
Rapier 6v.(ikä muutettu) oli sisarensa kanssa saanut 1,5kg englanninlakua, joka oli sijoitettu taktisesti ajattelemattomasti yhteen kulhoon, jota hetikohta kaiveltiin nelinkäsin. Peruslakujen (rapierin suosikki) loputtua alkoi hän kaivella vähiten pahoja karkkeja, jossain vaiheessa sisaren ja rapierin maut alkoivat lähestyä toisiaan ja homma muuttui väkivaltaiseksi. Tällöin asiaankuuluva elin (äiti/isä) puuttui asiaan: "Elekää kylyväkö niitä kompiaisia pitkin lattioita!" Tilanteen hieman rauhoituttua kulho oli tyhjä.
Muutamaa tuntia myöhemmin oli debattia vessavuoroista.
Vedätkö perseet juhannuksena?
Lievästi OT muistelma.
Jouluna kauan aikaa sitten.
Rapier 6v.(ikä muutettu) oli sisarensa kanssa saanut 1,5kg englanninlakua, joka oli sijoitettu taktisesti ajattelemattomasti yhteen kulhoon, jota hetikohta kaiveltiin nelinkäsin. Peruslakujen (rapierin suosikki) loputtua alkoi hän kaivella vähiten pahoja karkkeja, jossain vaiheessa sisaren ja rapierin maut alkoivat lähestyä toisiaan ja homma muuttui väkivaltaiseksi. Tällöin asiaankuuluva elin (äiti/isä) puuttui asiaan: "Elekää kylyväkö niitä kompiaisia pitkin lattioita!" Tilanteen hieman rauhoituttua kulho oli tyhjä.
Muutamaa tuntia myöhemmin oli debattia vessavuoroista.
Vedätkö perseet juhannuksena?
En tiedä. Ehkä sairaanhoitajia kiehtoo kaikki verinen. Itse en pystyisi olemaan sairaanhoitaja. Todennäköisesti pyörtyisin viimeistään siinä vaiheessa, kun näkisin verta vuotavan potilaan.Katjushka kirjoitti: Miksi M.infon käyttäjistä tuntuu olevan niin moni sairaanhoitaja?
Miksi Ruotsin euroviisubiisi on tehty suunnitelmallisesti näennäismusikaaliseksi paskaksi?
Ovat nähneet jenkkileffoissa viittauksia siitä, että homot rakastavat musikaaleja. Epäilevät homopopulaation olevan euroviisuja aktiivimmin seuraava porukka, ja kalastelevat näin ääniä.antwerpen kirjoitti: Miksi Ruotsin euroviisubiisi on tehty suunnitelmallisesti näennäismusikaaliseksi paskaksi?
Oletko äänestänyt euroviisuissa suosikkiasi? Jos, niin mitä?
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Äänestin, meni jatkoon ensimmäisessä semifinaalissa. Tehkää itse päätelmänne, jos sanon että kappaleeseen liittyi banaanit, parvekkeet ja pyykit.Katjushka kirjoitti:Oletko äänestänyt euroviisuissa suosikkiasi? Jos, niin mitä?
Edit: Kysymys meinasi jäädä. Hups.
Sama seuraavalle, koska olen laiskalla tuulella.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Äänestin itse asiassa kolmea maata, joista yksikään ei päässyt jatkoon. Olen varmaan Suomen ainoa imhinen, joka aidosti piti Belgian kappaleesta. Siitä tuli hyvälle tuulelle. (Lisäksi, kuten nimimerkistäni voi päätellä, minulla on sympatioita Belgiaa kohtaan.) San Marinoa äänestin, koska pidin siitä kovasti myös. Äänestin myös Irlantia, koska Euroviisuille tekisi pelkästään hyvää, jos kisat voittaisi kappale joka arvostelee euroviisuja! Toivottavasti Ranska ja Sebastian Tellier pärjää lauantaina koska se on kelpo poppisbiisi kaiken maailman Ruotsin ja Saksan näennäismusikaalisten kertakäyttöbiisien keskellä.VoDKa kirjoitti:Äänestin, meni jatkoon ensimmäisessä semifinaalissa. Tehkää itse päätelmänne, jos sanon että kappaleeseen liittyi banaanit, parvekkeet ja pyykit.Katjushka kirjoitti:Oletko äänestänyt euroviisuissa suosikkiasi? Jos, niin mitä?
Edit: Kysymys meinasi jäädä. Hups.
Sama seuraavalle, koska olen laiskalla tuulella.
Onko musiikkikilpailuissa mitään järkeä?
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
En, siinä on mielestäni epäkohta, johon tulisi puuttuaDoctor Lecter kirjoitti:Oletko koskaan saanut rahaa Kehittyvien maakuntien Suomi ry:ltä?
Onko Mannerheim-elokuvakin korruptoitunut, koska sille on luvattu valtava tuki samaiselta yhdistykseltä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Monesti, ootte kaikki niin helvetin tosikoita.maija turjukka kirjoitti:Huomaatko joskus, että sun vitsiksi tarkoittamasi juttu onkin otettu täällä ihan/liian tosissaan?
Onko tämä palsta oikeasti hajoamassa käsiin, vai kuvittelenko vain?
Teknisesti vaikuttaa hajoavan. Henkisesti, en tiedä.Howler kirjoitti:Onko tämä palsta oikeasti hajoamassa käsiin, vai kuvittelenko vain?
Jos saisit kuulla absoluuttisen totuuden (tekijän/tekotavan/motiviin yms) mistä tahansa ulkomaalaisesta selvittämättömästä murhamysteriistä, minkä valitsisit?