Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Jos olisi mitä sijoittaisiMariacka kirjoitti:Sijoittaisitko esteettiseen kirurgiaan?
Olisiko Suomessa tarvetta kauniiden puolueelle, joka ajaisi ulkonäön nostamista ykkösasiaksi (Briteissähän tällainen perustettiin)?
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Meillä ei ole kauniita, joten niitä pitäisi tuottaa ulkomailta -> menisi koko homman idea siinä puihin.Katjushka kirjoitti:Olisiko Suomessa tarvetta kauniiden puolueelle, joka ajaisi ulkonäön nostamista ykkösasiaksi (Briteissähän tällainen perustettiin)?
Montako tuntia töihin/kouluun lähtemiseen jäljellä?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
No minä en kyseistä puoluetta äänestäisi. Eivät kyllä taitaisi minua ehdokaslistalleenkaan ottaa, vaikka kuinka sinne pyrkisin.Katjushka kirjoitti: Olisiko Suomessa tarvetta kauniiden puolueelle, joka ajaisi ulkonäön nostamista ykkösasiaksi (Briteissähän tällainen perustettiin)?
Kuka on mielestäsi maailman kaunein ihminen?
Varmaan se, kun ensi-ihastus jätti. Teki vielä sen niin epäselvästi, että haihattelin miehen perään useita vuosia.inka03 kirjoitti:Mikä on kamalin kokemuksesi rakkaudessa?
Samalla mennään eteenpäin, kun haluan kuulla myös muiden tarinoita. Eli Mikä on kamalin kokemuksesi rakkaudessa?
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Eiköhän se ollut narsistin kanssa seurusteleminen. Olen koko sydämestäni sitä mieltä, että tietyissä olosuhteissa (jos suhde on pitkä jne.) sellaisesta ei selviä ikinä. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yksissä jo useita vuosia ja tuntuu että olen vasta hiljattain alkanut pitämään itseäni taas ihmisenä 
Kierrätän kysymyksen seuraavallekin, enkä laiskuuttani, vaan tosiaan minuakin kiinnostaa kuulla muiden tarinoita
Kierrätän kysymyksen seuraavallekin, enkä laiskuuttani, vaan tosiaan minuakin kiinnostaa kuulla muiden tarinoita