Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
- Modesty_Blaise
- Hetty Wainthropp
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
Huh huh huh huh
Biologisten aseiden kehittäjä sanoo nanorokotetuilla olevan noin kymmenen vuotta elinaikaa.
http://stateofthenation.co/?p=78437
“The Power of Simplicity,” he said. “There is a maximum cycle of ten years from injection to End of Cycle,” [or death], he elaborated. “And it is extremely easy to determine.”
He said any hematologist can see it within seconds under a microscope, and even more readily under an electron microscope. “The percentage of blood affected [or contaminated] by or with Graphene Oxide is the reciprocity of the End of Cycle calculation,” he divulged.
Nanorokotetuilla ei ole ihmisoikeuksia! Ei puheoikeutta, eikä kirjoitusoikeutta tälle palstalle!
Biologisten aseiden kehittäjä sanoo nanorokotetuilla olevan noin kymmenen vuotta elinaikaa.
http://stateofthenation.co/?p=78437
“The Power of Simplicity,” he said. “There is a maximum cycle of ten years from injection to End of Cycle,” [or death], he elaborated. “And it is extremely easy to determine.”
He said any hematologist can see it within seconds under a microscope, and even more readily under an electron microscope. “The percentage of blood affected [or contaminated] by or with Graphene Oxide is the reciprocity of the End of Cycle calculation,” he divulged.
Nanorokotetuilla ei ole ihmisoikeuksia! Ei puheoikeutta, eikä kirjoitusoikeutta tälle palstalle!
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
-
ExPussinKäyttäjä
- Theo Kojak
pitää myöntää että olin kovasti sitä mieltä että on humaanista auttaa pakolaisia, käänne tosin tapahtui kun laskeskelin pikkaisen mitä rajalla tapahtuu ja viimeinen niitti oli se kun rupesin oireilemaan kulttuuri shokkia suomen lähiöissäInsattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:34 pm Se on jännää (tai sitten ei) että rokotuskiimaiset ovat samaa sakkia joilla on ilmastopsykoosi päällä ja huutavat Refugees welcome...
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
-
siiantaika
- Vic Mackey
Rokotuksen jälkitauti on parin päivän flunssa. Koronan sairastaminen voi aiheuttaa mm. keuhkovaurioita ja haju- ja makuaistin menetyksen. On myös puhuttu "pitkittyneestä koronasta", jonka on kuvailtu aiheuttavan väsymystiloja ja hengitysvaikeuksia vaikka itse tartunta on jo kukistettu.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:18 pmJos minä olen ääliö niin kerro miksi THL kirjaa rokotuksiin liittyviä oireita ja jälkivaikutuksia jos niitä ei ole?siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 9:59 amRokotuksesta ei seuraa niitä jälkitauteja, joita koronan sairastamisesta voi seurata. Olet edelleen se ääliö, joka joko ei tajua tai tahallaan levittää väärää tietoa.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 8:59 am Rokoteannosten määrä on eri asia kuin rokotettujen määrä. Eli rokotettuja on noin 2,7 miljoonaa joten haittavaikutukset pomppasi prosentuaalisesti juuri samalle tasolle ellei korkeammalle luvulle kuin ne jotka kärsii koronan aiheuttamista jälkitaudeista/kroonisista vaivoista. Juuri nämä jälkitaudit ovat ne millä verukkeella hyökkäätte meidän rokotevastaisten kimppuun. Minähän olin pari sivua taaksepäin se idiootti ja ääliö joka ei tajua että minun kannattaa rokottaa itseäni juurikin välttääkseen näitä seuraumuksia.
Rokotuksen ja koronataudin potentiaaliset haitat eivät ole ollenkaan verrannollisia, älä kehtaa valehdella.
Tänään oli muuten Ylen uutisissa kerrottu, että niistä noin seitsemästä miljoonasta koronarokotuksesta on kirjattu vasta 400 vahinkovaatimusta, ja että noin puolet niistä hylättäneen syy-seurausyhteyden puuttumisen vuoksi. Korvauksia on tällä hetkellä myönnetty vasta 90 tapauksesta.
https://yle.fi/uutiset/3-12074523
Nature puhuu aivan eri asiasta kuin sinä. Sinä valehtelit, että "rokote levittää tautia", mutta koronarokotteet eivät edes aiheuta mitään tautia. Rokotetut ihmiset voivat saada koronaviruksen luonnollisena tartuntana siinä missä muutkin, mutta se on ihan eri asia. Rokotus suojaa silti tartunnan yltymiseltä vakavaksi muodoksi vähän samaan takaan kuin esimerkiksi HIV-lääkitys suojaa AIDS:lta.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:18 pmJos valehtelen niin silloin myös Nature y.m. valehtee:siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 9:59 am
Valehtelet taas. Rokotus ei aiheuta tautia kantajilleen eikä levitä sitä eteenpäin.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02187-1
- Modesty_Blaise
- Hetty Wainthropp
Vähän kevennystä rokotekeskusteluun ja vähän muuhunkin
Lopettakaa uutisten seuraaminen:
https://tokentube.net/v/3181580897/Lope ... euraaminen
Lopettakaa uutisten seuraaminen:
https://tokentube.net/v/3181580897/Lope ... euraaminen
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.
https://oikeamedia.com/o1-164608
Tunnettu propaganda-asiantuntija: Pahin on vielä edessä globaalissa psykologisessa operaatiossa
Tunnettu propaganda-asiantuntija: Pahin on vielä edessä globaalissa psykologisessa operaatiossa
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
Insattsgruppen
- Martin Beck
Haha!!! Suurin osa koronapotilaista saa juuri parin vuorokauden flunssan! Vain hyvin harvoissa tapauksissa on ollut mainitsemasi jälkitaudit. Ne ovat itseasiassa harvemmat terveillä nuorilla ja aikuisilla (joita nyt siis ollaan massarokottamassa) kuin rokotusten oireet.siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:49 pmRokotuksen jälkitauti on parin päivän flunssa. Koronan sairastaminen voi aiheuttaa mm. keuhkovaurioita ja haju- ja makuaistin menetyksen. On myös puhuttu "pitkittyneestä koronasta", jonka on kuvailtu aiheuttavan väsymystiloja ja hengitysvaikeuksia vaikka itse tartunta on jo kukistettu.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:18 pmJos minä olen ääliö niin kerro miksi THL kirjaa rokotuksiin liittyviä oireita ja jälkivaikutuksia jos niitä ei ole?siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 9:59 am
Rokotuksesta ei seuraa niitä jälkitauteja, joita koronan sairastamisesta voi seurata. Olet edelleen se ääliö, joka joko ei tajua tai tahallaan levittää väärää tietoa.
Rokotuksen ja koronataudin potentiaaliset haitat eivät ole ollenkaan verrannollisia, älä kehtaa valehdella.
Nature puhuu aivan eri asiasta kuin sinä. Sinä valehtelit, että "rokote levittää tautia", mutta koronarokotteet eivät edes aiheuta mitään tautia. Rokotetut ihmiset voivat saada koronaviruksen luonnollisena tartuntana siinä missä muutkin, mutta se on ihan eri asia. Rokotus suojaa silti tartunnan yltymiseltä vakavaksi muodoksi vähän samaan takaan kuin esimerkiksi HIV-lääkitys suojaa AIDS:lta.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:18 pmJos valehtelen niin silloin myös Nature y.m. valehtee:siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 9:59 am
Valehtelet taas. Rokotus ei aiheuta tautia kantajilleen eikä levitä sitä eteenpäin.
Nature puhuu aivan samasta kuin minä. Älä pelleile semantiikan kanssa.
Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:29 pmKyllä, laitoin yhden sitaatin koska se vahvisti sen mitä sanoin olevan faktaa.Samira kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:20 pmOot poiminut yhden yksityiskohdan, joka näennäisesti pitää paikkaansa. Luithan koko artikkelin, siinä todettiin myös näin:Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:04 pm
Jep, jep...
”Now, reports from various countries seem to confirm what scientists feared after the variant tore through India with alarming speed in April and May: Delta is more likely than other variants to spread through vaccinated people.”
Toista perässäni, rokotetut levittävät muunnosvariantteja.
However, vaccinated people with Delta might remain infectious for a shorter period, according to researchers in Singapore who tracked viral loads for each day of COVID-19 infection among people who had and hadn’t been vaccinated. Delta viral loads were similar for both groups for the first week of infection, but dropped quickly after day 7 in vaccinated people4. “Given the high virus levels seen in the first week of illness with Delta, measures such as masks and hand hygiene which can reduce transmission are important for everyone, regardless of vaccination status
Ja viimeisessä kappaleessa:
These findings — along with an increase in cases in younger people who have not yet received both jabs — underscore the effectiveness of double vaccination against Delta, Elliott says. “We think it’s really, really important to get as many people double vaccinated, and particularly those younger groups, as soon as possible.”
Artikkeli siis suosittaa isolla kädellä niin tuplarokotuksia, kuin maskejakin.
Asian ydin, palataanpa siihen, on se että rokotukset aiheuttavat mutaatioita jotka pitkittävät ’pandemiaa’.
Koko ajan tulee uusia jos jatkaamme massarokotuksia:
?
Tulit kuitenkin samalla (vahingossa) osoittaneeksi artikkelin myötä, että maski- ja rokotevastaisuudelle ei ole järkiperusteita ja että se on höpöhöpöä. Se on ollut tässä keskustelun keskiössä tuhannen sivun verran.
Se että aiheuttaako rokotukset mutaatioita (ja tarkoittaako se että rokotteita ei kannata täten ottaa), on pelkkä kuriositeetti ja perustelematon väite. Laita lähteet tälle väitteellesi ja tarkastellaan sitä seuraavaksi.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
-
siiantaika
- Vic Mackey
Ja vielä harvemmassa ovat ne tapaukset, missä rokotuksesta seuraa mitään flunssaa vakavampaa. Kuitenkin jostain syystä rokotusten kohdalla lyöt paniikkinappulan pohjaan ja korona on sitten yksi hailee. On sulla ainakin pokkaa puhua paskaa jopa omaa viestiäsi lainaten ja kirjoittaa siihen alle sitten täysin päinvastaista.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:55 pm Haha!!! Suurin osa koronapotilaista saa juuri parin vuorokauden flunssan! Vain hyvin harvoissa tapauksissa on ollut mainitsemasi jälkitaudit. Ne ovat itseasiassa harvemmat terveillä nuorilla ja aikuisilla (joita nyt siis ollaan massarokottamassa) kuin rokotusten oireet.
Sinä puhuit aivan eri asiasta. Älä valehtele ettet valehdellut, kun kirjoituksesi on tuossa esillä kaikkien luettavana. Tiedät myös sen, ettei rokotuksen pääasiallinen tarkoitus ole suojata rokotettavaa kokonaan koronavirukselta vaan vakavaksi kehittyvältä covid-taudilta. Tätä faktaa et edes kehdannut kommentoida mitenkään vaan nillitit jostain semantiikasta. Kielioppi ei ole semantiikkaa.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:55 pmNature puhuu aivan samasta kuin minä. Älä pelleile semantiikan kanssa.siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:49 pm Nature puhuu aivan eri asiasta kuin sinä. Sinä valehtelit, että "rokote levittää tautia", mutta koronarokotteet eivät edes aiheuta mitään tautia. Rokotetut ihmiset voivat saada koronaviruksen luonnollisena tartuntana siinä missä muutkin, mutta se on ihan eri asia. Rokotus suojaa silti tartunnan yltymiseltä vakavaksi muodoksi vähän samaan takaan kuin esimerkiksi HIV-lääkitys suojaa AIDS:lta.
-
Insattsgruppen
- Martin Beck
Mitäpä jos oikeasti luet mitä olen kirjoittanut ja vastaat minulle vain jos sinulla on vahvoja vastaväitteitä eikä tällaista ympäripyöreätä metanonsenssia.siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 3:08 pmJa vielä harvemmassa ovat ne tapaukset, missä rokotuksesta seuraa mitään flunssaa vakavampaa. Kuitenkin jostain syystä rokotusten kohdalla lyöt paniikkinappulan pohjaan ja korona on sitten yksi hailee. On sulla ainakin pokkaa puhua paskaa jopa omaa viestiäsi lainaten ja kirjoittaa siihen alle sitten täysin päinvastaista.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:55 pm Haha!!! Suurin osa koronapotilaista saa juuri parin vuorokauden flunssan! Vain hyvin harvoissa tapauksissa on ollut mainitsemasi jälkitaudit. Ne ovat itseasiassa harvemmat terveillä nuorilla ja aikuisilla (joita nyt siis ollaan massarokottamassa) kuin rokotusten oireet.
Sinä puhut aivan eri asiasta. Älä valehtele ettet valehdellut, kun kirjoituksesi on tuossa esillä kaikkien luettavana. Tiedät myös sen, ettei rokotuksen pääasiallinen tarkoitus ole suojata rokotettavaa kokonaan koronavirukselta vaan vakavaksi kehittyvältä covid-taudilta.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:55 pmNature puhuu aivan samasta kuin minä. Älä pelleile semantiikan kanssa.siiantaika kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:49 pm Nature puhuu aivan eri asiasta kuin sinä. Sinä valehtelit, että "rokote levittää tautia", mutta koronarokotteet eivät edes aiheuta mitään tautia. Rokotetut ihmiset voivat saada koronaviruksen luonnollisena tartuntana siinä missä muutkin, mutta se on ihan eri asia. Rokotus suojaa silti tartunnan yltymiseltä vakavaksi muodoksi vähän samaan takaan kuin esimerkiksi HIV-lääkitys suojaa AIDS:lta.
Viimeksi muokannut Insattsgruppen, Ke Syys 01, 2021 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Insattsgruppen
- Martin Beck
Minä en ole osallistunut tähän keskusteluun muuta kuin pari kolmen päivän ajan ja minun ainoa ongelma on miksi massarokottaa ikäryhmiä joiden kuolleisuus on lähes nolla.Samira kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:57 pm Se että aiheuttaako rokotukset mutaatioita (ja tarkoittaako se että rokotteita ei kannata täten ottaa), on pelkkä kuriositeetti ja perustelematon väite. Laita lähteet tälle väitteellesi ja tarkastellaan sitä seuraavaksi.
En ole ottanut kantaa maskeista enkä vastusta riskiryhmien rokottamista.
Olen heittänyt tänne muutaman faktan mitä voi googlettamalla vahvistaa.
Mutta raivoatte kuten hullut simpanssit häkeissäänne ja yritätte sekoittaa minun ydinviesteihin kaikkea muuta toisarvoista paskaa.
Yrittäkää keskittyä.
Et siis osannut avata linkkiä?
Lainaustorni kaadettu
-NILS-
-
siiantaika
- Vic Mackey
Sinulle on myös lukuisia kertoja vastattu, että covid-tauti voi aiheuttaa mm. keuhkovaurioita. Rokote ei sen sijaan tällaisia aiheuta lainkaan. Vaikka riski vakaville seurauksille koronaviruksesta on aika pieni, niin rokotuksen riskit ovat vielä pienemmät. Jos sinun mielestäsi tällä asialla ei ole mitään väliä, niin sitten sinun on ihan turha jatkaa tätä metajankkaamistasi. Kokeile keksiä jotain uutta sanottavaa sen sijaan, että kolmatta päivää jankutat ja toistat vanhoja juttuja.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 3:25 pm Minä en ole osallistunut tähän keskusteluun muuta kuin pari kolmen päivän ajan ja minun ainoa ongelma on miksi massarokottaa ikäryhmiä joiden kuolleisuus on lähes nolla.
Tämä on sinullekin aika monta kertaa selitetty. Fimean haittailmoitusrekisteri ei kirjaa rokotuksiin liittyviä oireita. Sinne kirjataan haittailmoituksia. Mahdollinen liitos rokotteeseen on ilmoittajan käsitys asiasta, eikä sitä ole mitenkään varmistettu. Kuka tahansa voi ilmoittaa mitä hyvänsä, esim. miesoletettu voi käydä ilmoittamassa kuvitteellisen kuukautiskiertonsa häiriöistä, jotka hänen mukaansa aiheutuvat koronarokotteesta. Edes siitä ei ole takeita, että se rokotus olisi saatu.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:18 pm Jos minä olen ääliö niin kerro miksi THL kirjaa rokotuksiin liittyviä oireita ja jälkivaikutuksia jos niitä ei ole?
Kiellätkö myös sikainfluessarokoruksien yhteydessä narkolepsiatapaukset jotka ovat juridisesti ja tieteellisesti vahvistettu?
Pandemrixin aiheuttamat narkolepsiat ovat korvattavia potilasvahinkoja. Ne on tutkittu tapaus tapaukselta ja varmistettu yhteys rokotteeseen. Huomaatko eron?
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Mitä linkkiä? Tänne postitetaan valtava määrä monenmoista huuhaalinkkiä ja -videota, jonka seasta ei pysty löytämään yhtään mitään. Jos esität moisen väitteen, todistustaakka on sinulla ja toimitat myös lähteen väitteellesi. Vastaukseksi ei riitä ”katso Googlesta”. Joten: Linkkiä ja lähteitä, kiitos.
Sikis:
-
Sahkotuoli
- Jack Bauer
Kuinka moni rokotetuista muka saa edes sen 2 päivän flunssan? Itse en ole kuullut yhdestäkään.
Pistoskohdan kipua on kuulemma joillakin. Joku kertoi että oli noussut kuume yöllä mutta sekin laskenut aamuun mennessä.
Tuo oli hauska uutinen että eletään enää 10 vuotta kunnes kuollaan cyborgeina pois.
Eli 10 vuottako tätä paskaa pitää vielä lukea.
Nyt äkkiä sinne psykiatrin juttusille jos tuollaiset ajatukset alkaa pyöriä päässä. Vaikka tuskinpa sieltäkään apua saa. Esi-äitinne Luukanen-Kilde taisi kärsiä samoista harhoista kuolemaansa saakka. Hänellä oli myös sirurokotteiden lisäksi humanoidit mukana juonessa. Ufomiehet kiusasi öisin. Ei saisi nauraa.
Pistoskohdan kipua on kuulemma joillakin. Joku kertoi että oli noussut kuume yöllä mutta sekin laskenut aamuun mennessä.
Tuo oli hauska uutinen että eletään enää 10 vuotta kunnes kuollaan cyborgeina pois.
Eli 10 vuottako tätä paskaa pitää vielä lukea.
Nyt äkkiä sinne psykiatrin juttusille jos tuollaiset ajatukset alkaa pyöriä päässä. Vaikka tuskinpa sieltäkään apua saa. Esi-äitinne Luukanen-Kilde taisi kärsiä samoista harhoista kuolemaansa saakka. Hänellä oli myös sirurokotteiden lisäksi humanoidit mukana juonessa. Ufomiehet kiusasi öisin. Ei saisi nauraa.
Viimeksi muokannut Sahkotuoli, Ke Syys 01, 2021 4:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samira kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 3:39 pmMitä linkkiä? Tänne postitetaan valtava määrä monenmoista huuhaalinkkiä ja -videota, jonka seasta ei pysty löytämään yhtään mitään. Jos esität moisen väitteen, todistustaakka on sinulla ja toimitat myös lähteen väitteellesi. Vastaukseksi ei riitä ”katso Googlesta”. Joten: Linkkiä ja lähteitä, kiitos.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 3:25 pmMinä en ole osallistunut tähän keskusteluun muuta kuin pari kolmen päivän ajan ja minun ainoa ongelma on miksi massarokottaa ikäryhmiä joiden kuolleisuus on lähes nolla.Samira kirjoitti: Ke Syys 01, 2021 2:57 pm
Tulit kuitenkin samalla (vahingossa) osoittaneeksi artikkelin myötä, että maski- ja rokotevastaisuudelle ei ole järkiperusteita ja että se on höpöhöpöä. Se on ollut tässä keskustelun keskiössä tuhannen sivun verran.
Se että aiheuttaako rokotukset mutaatioita (ja tarkoittaako se että rokotteita ei kannata täten ottaa), on pelkkä kuriositeetti ja perustelematon väite. Laita lähteet tälle väitteellesi ja tarkastellaan sitä seuraavaksi.
En ole ottanut kantaa maskeista enkä vastusta riskiryhmien rokottamista.
Olen heittänyt tänne muutaman faktan mitä voi googlettamalla vahvistaa.
Mutta raivoatte kuten hullut simpanssit häkeissäänne ja yritätte sekoittaa minun ydinviesteihin kaikkea muuta toisarvoista paskaa.
Yrittäkää keskittyä.
Et siis osannut avata linkkiä?
Lähteitä ei kuulunut, niin googletin asiaa itse, niin kuin oli neuvottu. Deutche Welleä voinee pitää vähintäänkin uskottavana lähteenä, kun saksankielisen maailman suurimpia julkaisuja.
https://www.dw.com/en/fact-check-did-co ... a-58242263
Do vaccines cause virus mutations?
Virologist Friedemann Weber from Justus Liebig University in the western German city of Giessen told DW that it was not the vaccinated who gave rise to new escape mutations and variants, but the unvaccinated: "It was infected people who provided a breeding ground for the new variant and immune escape of the virus."
A glance at India, Brazil, and South Africa shows this, he said. According to Weber, this is where the mutations that are now widespread arose and where the percentage of people vaccinated was very low.
The claim that vaccines are responsible for mutations is shown to be at least misleading if you look at the countries with high ratios of vaccinated people: If vaccinations massively increased the likelihood of a virus mutating, then new virus mutations would already be appearing in countries like Israel or the UK, where many people have already received their jabs, Peggy Riese says.
"But this is not the case at all. The virus mutations occur precisely in those countries where there is not yet a high (vaccination) rate, and a large number of people are meeting together within a confined area," she told DW.
Sen pituinen se!
Näin ne salaliittoteoriat kaatuu yksi toisensa jälkeen.
Sikis: