Mikä olet ammatiltasi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Ravintola-alalla, tällä hetkelläpaikallisen Pubin tarjoilijana.
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Ekan vuoden yliopisto-opiskelija. Nyt keväällä hakemassa lääkikseen... Taas :D
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Opiskele merkonomiksi, jää työttömäksi. :wink: Siinä minun ammattini.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tää kuulostaa loistavalta vaihtoehdolta: pikkukakkosen ammattileikki -ympäristösihteeri!
http://areena.yle.fi/toista?id=1277302
sammakkokin osaa tällasta hommaa hoitaa, eikä tartte edes puhua.. :lol:
(pitääpä laittaa harkintaan..)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Toksikologi. Nyt opiskelen lääkiksessa, ja haluan oikeuslääkäriksi.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^toi oikeuslääkäri houkuttaa muakin, mutta en ole saanut aikaiseksi, että olisin edes lukenut galenosta, joka auttaisi pääsykokeissa. :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Kalessin kirjoitti:^toi oikeuslääkäri houkuttaa muakin, mutta en ole saanut aikaiseksi, että olisin edes lukenut galenosta, joka auttaisi pääsykokeissa. :lol:
Lue siitä galenosta, ei se ole kovin vaikeaa. Ja sitten tarvitset pääsykokeessa kemia ja fysiikka (lukion taso)- pääsykokeet ovat aika vaativat mutta ei se mikään mahdotonta ole. Olin mä huolissani enim. mun gramatiikasta, kun kirjoitan, mutta he tiesivät että tulin mualta. Mä tarvitsin ennen kutsua pääsykokeisiin myös kielitodistus, että osan suomea niin, että voin opiskella yliopistossa. Mutta hyvin meni. Tsemppiä, Kalessin.
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Tirskis kirjoitti:Toksikologi. Nyt opiskelen lääkiksessa, ja haluan oikeuslääkäriksi.
Olen jonkin aikaa seurannut sun juttuja sekä tällä että toisella palstalla kaikessa hiljaisuudessa, mutta nyt avaan suuni tämän verran. Tällä palstalla olet muutamassa viestiketjussa maininnut tästä lääkäriksiopiskelemisestasi (jossain ketjussa antanut ymmärtää että muutaman vuoden jo opiskellut).
Jokusessa viestissä tuolla toisella palstalla on käynyt ilmi, että olet nyt (toissapäivänä järjestetyissä pääsykokeissa!) hakenut ensimmäistä kertaa tiedekuntaan. On väärin/tyhmää ylipäätään antaa itsestään vääränlaista mielikuvaa, mutta tässä tapauksessa myös moraalisesti kyseenalaista. Sun viesteissäsi on muutenkin vähän omituisuuksia.

Olen tietenkin ihan helvetin pahoillani, jos jostain kumman syystä jollakulla on jotain sinua vastaan niin paljon, että jaksaa kuukausitolkulla suoltaa samantyylisiä viestejä ihan vain sinun elämääsi vaikeuttaakseen. Tai jos tässä onkin joku muu sekaannus, never say never. Mutta toivon/ vaadin että tulet selventämään!!!

vaikka: Lupaan syödä hikiset sukkani, jos kyseessä on pelkkä sattuma! :evil: Foorumeilla tuskin liikkuu kahta samalla nimimerkillä ja samalla tyylillä (hieman kangertelevaa suomea) kirjoittavaa henkilöä, jotka ovat muuttaneet k-Euroopasta Suomeen 8v. sitten, opiskelleet farmasiaa/toksikologiaa ja haluavat kumpikin oikeuslääkäreiksi.

nim. Juudas Iskariot?

:!: :!: :!:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Spider kirjoitti:
Jokusessa viestissä tuolla toisella palstalla on käynyt ilmi, että olet nyt (toissapäivänä järjestetyissä pääsykokeissa!) hakenut ensimmäistä kertaa tiedekuntaan.
Olisiko sekaannuksessa kyse siitä, että Tirskis on tosiaan hakenut toissapäivänä järjestetyissä pääsykokeissa ensimmäistä kertaa Suomessa tiedekuntaan? Että on sitten opiskellut alaa muualla tätä ennen.
Spider
Olivia Benson

Olen miettinyt jo senkin näkökulman joey. Tirskis on tällä palstalla sanonut hakeneensa Suomessa 5v. asuttuaan lääkikseen ja päässyt kertaheitolla sisään... Odotan nyt, että ko. henkilö tulee itse selventämään asian! :evil:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Ja sun elämä on nyt siitä kiinni, että joku on ehkä jauhanut sontaa taustoistaan netissä?Kuva

taas edittiä: oon kova poika editoimaan noita lukihairaisia viestejäni... :roll:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Mike Manner kirjoitti:^Ja sun elämä on nyt siitä kiinni, että joku on ehkä jauhanut sontaa taustoistaan netissä?
Ei ehkä ole elämä siitä kiinni, en voi Spiderin puolesta puhua, mutta kyllä minua ainakin häiritsee, jos nuo puheet ovat totta.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:...mutta kyllä minua ainakin häiritsee, jos nuo puheet ovat totta.
Voi Jee! :D
Miten netissä voi luottaa oikeestaan mihinkään tuollaiseen informaatioon mitä saa, tai mitä kuvittelee saavansa? Täällähän jokainen Lökäpöksy-Arska voi halutessaan olla vaikka yksi Jussi Salonojan tärkeimmistä bisneskumppaneista jos sellainen mieliteko sattuu tulemaan päähän...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Spider
Olivia Benson

Näköjään sun elämä on siitä kiinni jos joku haluaa kavaltaa jonkun netissä.
Mee lätkiin siitä vellihousu. Mä haluan Tirskiksen linjoille, en sua.

8)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Mike Manner kirjoitti:Voi Jee! :D
Miten netissä voi luottaa oikeestaan mihinkään tuollaiseen informaatioon mitä saa, tai mitä kuvittelee saavansa? Täällähän jokainen Lökäpöksy-Arska voi halutessaan olla vaikka yksi Jussi Salonojan tärkeimmistä bisneskumppaneista jos sellainen mieliteko sattuu tulemaan päähän...
No kyllä minä ainakin tykkään ajatella, ettei kukaan feikkaa itseään totaalisesti, oli kyse netistä tai sitten mistä tahansa muusta. Mutta tietysti onhan minullakin järki mukana jutussa, epäilen aika vahvasti joidenkin juttujen todenperäisyyttä. Siltikin jos on niin tyhmä (kyllä, tyhmyyttä se on), että käyttäisi samaa nimimerkkiä ja kirjoittaisi samasta asiasta, mutta eri faktoin, niin on kyllä jo aika huolestuttavaa. (Täsmennän vielä, että Tirskiksen vastausta odotellessa, en ole vielä tuominnut ketään)

Ps. Niin ja sinä, Mike, olet huolestuttava kun otat noin koko asian. Niin ja täsmentääkseni, netti ei ole hirviö kuten viestistäsi omalla tavallaan voi saada kuvan, esim. itse olen tältäkin palstalta löytänyt todella mukavia ystäviä joiden faktat kyllä pitää paikkansa. Kaikki ei katsos valehtele, vaikka siihen olisi mahdollisuus. Niin ja nyt aihe alkaa mennä sivuraiteille, kyse oli ammateista. Anteeksi oma OT:ni. Jos Mike haluaa jatkaa keskustelua, tee topic Lautamiehiin tai jos jossain on joku sopiva :D
Viimeksi muokannut Howler, Pe Touko 30, 2008 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin