Äiti pakasti vauvansa elävältä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008052 ... 3_uu.shtml

28.5.2008 15:53

Lounais-Saksassa asuva nainen on pidätetty epäiltynä vauvansa tappamisesta.

Poliisi epäilee äidin panneen vauvansa elävänä pakastimeen.

- Äiti sanoi uskoneensa lapsen olleen kuollut ja laittaneensa vauvan pakastimeen, mutta ruumiinavauksen mukaan lapsi oli elossa tapahtumahetkellä, poliisin edustaja sanoi.

Äiti, jonka nimeä ei ole kerrottu julkisuuteen, on pidätetty taposta epäiltynä.

Saksassa on sattunut viime vuosina lukuisia lapsiin kohdistuneita väkivallantekoja.

Eniten huomiota herättäneessä jutussa äiti tappoi kahdeksan vastasyntynyttä vauvaansa ja piilotti lasten jäännökset kukkapurkkeihin. Nainen sai 15 vuoden vankeustuomion.

Aikaisemmin tässä kuussa poliisi pidätti 44-vuotiaan äidin tämän aikuisten lasten löydettyä kolme vauvan ruumista perheen pakastimesta Bonnin lähellä.
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no onpas näitä nyt sattunut saksassa..
luulisi että vauvasta pääsisi muillakin tavoilla eroon ->adoptioon tms. tai jos tappaa pitää tai syntyy kuolleena, ni miksi säilytellä kukkaruukuissa tai pakastimessa? hautaisi maahan tai polttaisi. vai onko tarkotuksena ollut käyttää pakastevauvaa johonkin myöhemmin? syödä? täyttää? :shock:

joskus on pienempiä lemmikkejä jouduttu pitämään pakastimessa kun maa on ollut talvella jäässä eikä hautaa pääse kaivamaan. mutta liekö tämmöisestä ollut sitten kyse? onko saksassakin maa umpiroudassa talvella?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Tästä ei varmasti ole kysy. Enemmään vaikuttaa jonkun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, tai muilta mielisairaudesta. Ei vaikutta terveelta naiselta. Joku ongelma hänellä varmasti on. Ja maa Saksassa ei ole niin jäässä kun Suomessa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Enemmään vaikuttaa jonkun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, tai muilta mielisairaudesta. Ei vaikutta terveelta naiselta. Joku ongelma hänellä varmasti on.
Itse veikkaan, että ko. nainen on henkisesti ihan terve ja hänellä ei ole mitään ongelmaa.
Helpostikko sitä epähuomiossaan vaikkapa pakastaa vauvan tms. siinä touhuillessaa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
susse
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja susse »

elimäen jälkeen vaadittiin kaikki rotikat tapettavaksi,niimpä tässäkin tapauksessa vaadin että saksassa kielletään kaikki pakastimet.ja pakastimen hallussapito olkoon rangaistava rikos,onhan niistä ollut huomattavaa haittaa ja vaaraa pikkuvauvoille.pakastimet ovat perkeleen vaarallisia.koska prosentuaalisesti eniten pakastimet ovat murhanneet vauvoja.ooo olipa järjetön veto.kuten myös rotikka keskustelut.vähän meni ot,mutta ei ees haittaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Waroitus - Off topicia tulossa:
susse kirjoitti:elimäen jälkeen vaadittiin kaikki rotikat tapettavaksi,niimpä tässäkin tapauksessa vaadin että saksassa kielletään kaikki pakastimet.
:lol:
Noista koira jutuista yleensä vaahtoaa ihmiset jotka ei niistä ymmärrä vit***kaan... Niin kuin aina kun jotain elimäen tapaista tapahtuu.
Itselläni on jäänyt hämäräksi "viime aikaisista" tuollaisista tapauksista ainoastaan se tapaus, missä poliisi malikka leipoi kalustonsa sen verran huolella ohjaajansa vaimon käteen kiinni kesken rauhallisen kävelylenkin, että sitä kalustoa ei saatu siitä irti ennen kuin paikalle saapui (muistaakseni) poliisipartio hätiin, jolloin otus irroitettiin miesvoimissa... Lehtijutussa oli silloin jonkin verran taustatietoa, mutta mitään ihmeellistä/erityistä niistä ei irronnut...

Tuo elimäen rotikka-settihän oli ihan selvää kauraa kun tietoon tuli mikä siellä oli lähtöasetelma.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mistä puhutaan?? Aivan pihalla...^
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Tampereen Tyttö kirjoitti:Mistä puhutaan?? Aivan pihalla...^
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Rott ... 5234864792

edit:
"Rottweileryhdistyksen puheenjohtajan Jouni Nummelan mukaan on äärettömän harvinaista, että rottweiler käy ihmisen kimppuun. "Ei voi sanoa, että rottweileria olisi vaativampi kasvattaa kuin muita koiria"
Kuva
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mitäs jos jatkaisitte tuota koirakeskustelua vaikka täällä...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... E4&start=0

-hakuakin kannattaa käyttää, Mike-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mike Manner
Jessica Fletcher

maija turjukka kirjoitti:-hakuakin kannattaa käyttää, Mike.
Totta. Sorry :oops:
Vastaa Viestiin