Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joey kirjoitti:On, neljä, on ollut viideskin. Ja puolustuksekseni sanottakoon ettei yksikään ole kasvoissa
Sama eteenpäin! (En OIKEASTI kierrätä laiskuuttani, nämä vaan OIKEASTI ovat mielestäni niin hyviä kysymyksiä )
Yksi läväri on ollut joskus... Nykyisin nolla.
Käytätkö rannekelloa?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka kirjoitti:Missa asiassa olet lahjakas? Jos et mielestasi missaan, ala edes vastaa. Perustele mista syysta pidat itseasi ao. asiassa lahjakkaana.
Verbaliikka.
Onnistun kerta toisen jälkeen puhumaan itseni millaisesta kusesta tahansa ja vastapuolen vielä solmuunkin sen jälkeen...
Koska Mike Kapiainen ei pistanyt kysymysta, teen sen itse.
Sorry, sama pää kesät - talvet, niin tätä siitä sitten seuraa.
Korjaan vahingon:
Onko sinulla terve itsetunto?
Mike Manner kirjoitti:Onko sinulla terve itsetunto?
Ehdottomasti on.
Mitä maalasit viimeksi?
Taisi olla 3kpl. sisäovia ja muutamat ovenkarmit
Tiedätkö mikä on "Pavlovin teoria" koirista puhuttaessa (ja ei käytetä sitä Googlea tai Wikipediaa)?
Mikä eläin voi purra tassunsa poikki päästäkseen pakoon jäätyään kiinni metsästäjän ansarautoihin?