feminae naturam regere desperare est otium....
Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?
ei naisia oo vaikea ymmärtää, riittää kun toimii ohjeiden mukaan niin kaikki menee hyvin...useimmat miehet kyllä onnistuu, insinööreillä on vaikeempaa ne kun jättää yleensä käyttöohjeet lukematta ennenkuin alkavat räpeltämään...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Hah, olin peruslaiska mies ja kun en jaksanut naputella (ja alkanut vaivaamaan tyhmää päätäni keksimisen/ajattelemisen problematiikalla), niin poimin tuolta tyttöjen puolelta muutamia hyvältä kuulostaneita pointteja
-avarakatseinen ja ennakkoluuloton (tietyllä varauksella)
-ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen
-eläinrakas
-ulkonäöstään huolehtiva
-iloinen sekä reipas (tärkeää!)
-perusfiksu
-blondi
-Ei omaa aivottomia periaatteita joita on noudatettava toinen jalka haudassakin
-Omaa terveen itsetunnon
-Huomaavainen ja tahdikas, eli osaa luovia tilanteessa kuin tilanteessa (tärkeä!!!)
-kysyy suoraan jos joku vaivaa tai on epäselvä (tärkeä!)
-Ei käytä alkoholia usein (ts. terveissä rajoissa)
-Verbaalinen lahjakkuus plussaa
-Omaa nopean tilannetajun ja hoksottimet
-Hyväntuoksuinen
-EI, toistan: EI, käytä toistuvasti ilmaisuja "-Ihan sama" tai "-Päätä sinä"
-avarakatseinen ja ennakkoluuloton (tietyllä varauksella)
-ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen
-eläinrakas
-ulkonäöstään huolehtiva
-iloinen sekä reipas (tärkeää!)
-perusfiksu
-blondi
-Ei omaa aivottomia periaatteita joita on noudatettava toinen jalka haudassakin
-Omaa terveen itsetunnon
-Huomaavainen ja tahdikas, eli osaa luovia tilanteessa kuin tilanteessa (tärkeä!!!)
-kysyy suoraan jos joku vaivaa tai on epäselvä (tärkeä!)
-Ei käytä alkoholia usein (ts. terveissä rajoissa)
-Verbaalinen lahjakkuus plussaa
-Omaa nopean tilannetajun ja hoksottimet
-Hyväntuoksuinen
-EI, toistan: EI, käytä toistuvasti ilmaisuja "-Ihan sama" tai "-Päätä sinä"
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Mike Manner kirjoitti:Hah, olin peruslaiska mies ja kun en jaksanut naputella (ja alkanut vaivaamaan tyhmää päätäni keksimisen/ajattelemisen problematiikalla), niin poimin tuolta tyttöjen puolelta muutamia hyvältä kuulostaneita pointteja
-avarakatseinen ja ennakkoluuloton (tietyllä varauksella)Okei. Saat viettää illat noissa reikäisissä kalsareissasi muniasi raapien.
-ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Okei. Sinun kaverisi ja sukusi on mukavia.. Taidan sauuntautua taas ulos kaveriení kera, hoida sillä aikaa kotia.
-eläinrakas. Ihania otuksia. Voiko niitä syödä?
-ulkonäöstään huolehtiva. Olen kaunis, olen kaunis, olen...
-iloinen sekä reipas (tärkeää!) Hah hah haa, olen partiossa...
-perusfiksu. Tässä ollaan..
-blondi. Selvä homma. Aineethan tämän ratkaisee!!
-Ei omaa aivottomia periaatteita joita on noudatettava toinen jalka haudassakin. En todellakaan! Mutta laitoin pisteen jokaisen lauseesi perään..Miksi??
-Omaa terveen itsetunnon. Terveen? Itsetunnon?
-Huomaavainen ja tahdikas, eli osaa luovia tilanteessa kuin tilanteessa (tärkeä!!!) Moi anoppi ja appi, älkää häiriintykö, meillä ei ole vaatteita yllämme, koska kaikki ovat pesussa! Nämä muut ovat vain vähäosaisia tuttaviamme, ja yritämme juuri saada heidät tuntemaan olonsa rennoksi...
-kysyy suoraan jos joku vaivaa tai on epäselvä (tärkeä!)No niin on! Otan..Ehkä.. Se ei käy.. Entä itse..Liian väkivaltaista mielestäni.. Pervo!
-Ei käytä alkoholia usein (ts. terveissä rajoissa)En tietenkään! Usein(?) Jopa joka päivä???
-Verbaalinen lahjakkuus plussaa. Mitä tarkoitat? En omaa!
-Omaa nopean tilannetajun ja hoksottimet. Ihan kuin yllä olisin jo tähän vastannnut..
-Hyväntuoksuinen. YSL Paris.
-EI, toistan: EI, käytä toistuvasti ilmaisuja "-Ihan sama" tai "-Päätä sinä" Ihan sama, päätä sinä... Okei, minä päätän, mutta pidä sitte turpasi todellakin kiinni!!!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Oho,onpas seksistinen aihe.
En halua lapsia, joten hyvä nainen on sellainen, joka laittaa hyvää ruokaa, pitää sängyssä minusta huolta ja ennenkaikkea ei liian itsenäinen, koska haluan huolehtia naisestani.
Mulla taitaa elämäni nainen ollakin jo haavissa.
En halua lapsia, joten hyvä nainen on sellainen, joka laittaa hyvää ruokaa, pitää sängyssä minusta huolta ja ennenkaikkea ei liian itsenäinen, koska haluan huolehtia naisestani.
Mulla taitaa elämäni nainen ollakin jo haavissa.
Viimeksi muokannut pekkaeric, Su Kesä 01, 2008 5:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tsiisus...pekkaeric kirjoitti:Oho,onpas seksistinen aihe.
Varmaankin ensimmäinen mies joka käyttää noita sanoja...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Siis miten helvetissä aihe on seksistinen? Tässä ei kuitenkaan puhuta siitä, millainen nainen on hyvä nainen, vaan siitä, millainen on hyvä kumppaniehdokas. Tietysti pitää voida asettaa vaatimuksia ihmiselle, jonka kanssa viettää elämänsä.pekkaeric kirjoitti:No mikäs siinä, aihe on mielenkiintoinen ja myös sekstistinen.
Minä pidän vaaleaveriköistä, enkä ole mielestäni tippaakaan seksistinen.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
No, niin no, no-niin...
Seksistinenhän itsessään tarkoittaa suokupuolesta johtuvaa syrjintää... Eli olette hiukan sivu ladulla.
Seksistinenhän itsessään tarkoittaa suokupuolesta johtuvaa syrjintää... Eli olette hiukan sivu ladulla.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Nainen avioituu miehen kanssa olettaen että tämä muuttuu, vaikka näin ei tapahdu.
Mies avioituu naisen kanssa olettaen että tämä ei muutu, vaikka näin tapahtuukin.
Ehkä ylläolevassa viisaudessa piilee se syy, miksi sen oikean löytäminen ei koskaan onnistu... Kaikilta. Valjakkalallakin jo seitsemäs koeajossa.
Mies avioituu naisen kanssa olettaen että tämä ei muutu, vaikka näin tapahtuukin.
Ehkä ylläolevassa viisaudessa piilee se syy, miksi sen oikean löytäminen ei koskaan onnistu... Kaikilta. Valjakkalallakin jo seitsemäs koeajossa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tarkoittaako ylläoleva, että lapsen synnyttämään kykenevä nainen lämmittää kaiken valmisevään mikrossa, ei tiedä sänkyasioista mitään ja on niin itsenäinenkin kaiken lisäksi, että miestä ei tosiaan tarvita kuin sen lapsen siittämiseen?En halua lapsia, joten hyvä nainen on sellainen, joka laittaa hyvää ruokaa, pitää sängyssä minusta huolta ja ennenkaikkea ei liian itsenäinen, koska haluan huolehtia naisestani.
Nothing is quite what it seems