Tampereen Tyttö kirjoitti:Harriet Makepeace kirjoitti:Vai Seppo Lehto vankilaan kahdeksi vuodeksi?
Kremlin tilauksestako Suomen oikeuslaitos tuomioita jakelee?
Lehto se rohkeasti vaatii mm Suomelle takaisin Venäjän miehittämiä alueita jne. On totta että Lehton blogit olivat täynnä mauttomuuksia, mutta kun Suomessa lastenraiskaajat pääsevät kun koirat veräjästä muutaman kuukauden ehdollisella, niin tälläinen tuomio on enemmän kun kohtuuton.
Suomessa ei saa edelleeen kritisoida eturivin politiikkoja kuten Lehto teki (Halonen, Vanhanen jne) omalla tyylillään tosiaan ja valitettavasti Suomessa ei ole tutkivaa poliittista journalismia ollenkaan. On vaan 'poliittisesti korrekti journalismi'.
Tunnetko tätä Lehtoa lainkaan?
Mitä yhteistä on Lehdon mielipiteillä Suomi - Venäjä politiikasta tai lastenraiskaajien saamilla tuomioilla
Sellaisistakin sanoista, jotka sanotaan jossakin vasten kasvoja, tahi kauniisti kirjoitetttuna. Aina pitää muistaa, että se sanojen kohde voi olla lapsikin.
Vai voiko joku yksityisajattelijanero (

) jakaa yleensäkään ihmisiä syntyperän mukaan?
Tähän en voi yhtyä. (Moneen muuhun voisin.)
Tampereen tyttö etkö sinä luule että minä kirjotan palstalle miellyttääkseni sinua. Älä sinä kuvittele itsestäsi liikoja. Mulle on aivan sama mitä sinä tai joku toinen tai kolmas juntti minun kirjoituksistani ajattelee.
Mauttomuuksia suolletaan kaikkialla, myös näillä palstoilla, mutta jokaisella meistä pitää olla vastuuta sanoistaan.
Look who's talking!
Lehto kirjoittti bloginsa omalla nimellä.Tällä palstalla piiloudutaan nimimerkin taakse ja ammutaan raukkamaisesti puskasta (paitsi Markus) ja mitä itsekin harjoitat, tosin usein muutaman kaljapullon rohkaisemana.
Kyllä Lehton tuomiosta voi olla montaa mieltä. Jonkun mielestä hän on poliitttinen vanki, jonkun mielestä ilkeä rasisti joka kiihotti suomen kansaa muslimeja ja mustia vastaan. Minua nämä Muhammad pilapiirtäjät eivät häiritse, kuten olen todennut toisaalla että on faktaa, että nuorin hänen 'vaimoistaan' oli vasta 5 vuotias. On selvä että jollakin verukkeella Lehto piti saada hiljaiseksi. Lehton miehittäjä-ryssä puheet selvästi ärsyttivät joitakin eturivin politiikkoja.
Mutta muuten kyllä aikamoinen takinkääntö on menossa ulkopolitiikan saralla, Venäjän kanssa kiistellään puutulleista (jopa EU:n teollisuuskomissaari Günther Verheugen huomautti, että Suomi kohtelee Venäjää kuin kehitysmaata jne) ja rekkajonoista tms, Putinin vierailukin Suomeen lykkääntyi, ja Yle vaan hehkuttaa että Stubb pääsi NATO kokouksessa lounaspöydässä itse Amerikan ulkoministerin Ricen viereen. Kyllä se Suomen liittyminen NATO:on taitaa olla ainoastaan ajan kysymys (mielestäni järkevä päätös) ja Venäjälle tarjotaan 'korvauksena'viisumivapautta (uhuh, toivottavasti koskee vaan Suomea). tämä meni nyt vähän OT puolelle.
Pedofiileille langetuista tuomioista on keskustelua 'seksuaalirikokset osiossa.
Sinä TT esität tässä suvaitsevaista, yhdyn tässä Skoonen sanoihin: Tosi on, sano Tampereen likka, ja valehteli taas!