Mitä lääkkeitä voisi napsia useammankin ajomatkan aikana, ettei itse menetä toimintakykyään? Onko pikemminkin kyyditettävälle eri purkki, missä on oikeat lääkkeet ja itselle napsimispurkki rekvisiitaksi, missä vaikka vitamiinipillereitä?Wolff kirjoitti: Ti Marras 09, 2021 5:03 pm Jassehames mainitsi lääkkeiden ja alkoholin yhteis vaikutuksen ja erityisesti tämän että jotkut lääkkeet alkoholin kanssa väsyttävät rajusti. Tämähän kertoisi sen että JSM tiesi lääkkeiden vaikutukset alkoholin kanssa eli oli itsekkin jollain lailla elämässään tekemisissä lääkkeiden kanssa tai joutunut opiskelemaan esimerkiksi työnsä puolesta lääkkeiden vaikutuksesta. tietysti on voinut selvittää asian muutakin kautta. Tällainen henkilö voisi muuten olla aivan fiksun ja luotettavan oloinen heppu jota kukaan ei osaa epäillä. Jos on käyttänyt itse lääkkeitä niin silloin tieto on tullut muuta kautta,ehkä itse kokenut jonkun lääkkeen kohdalla näin käyvän. Tai on kuullut muiden kertovan niistä. Tällöin tulee mieleen hiukan epämääräisempi ja jo joukostakin eroittuva henkilö mutta joka ei kuitenkaan herätä epäilyksiä muiden ihmisten silmissä,onhan hänen pitänyt kyetä käyttäytymään luotettavalla tavalla tarjotessaan kyytiä. Auto ja ajokyky lupineen pitää tietenkin olla,no voihan sitä ajella joulukortillakin mutta riskinsä siinäkin ja tämmöinen heppu menee tämän epämääräisemmän kansalaisen profiiliin. Missä ammateissa vaaditaan esimerkiksi lääkelaskennan opiskelu ja muutenkin lääkkeiden vaikutukset opiskellaan,ainakin jollain tasolla. Jos JSM ei ise käytä lääkkeitä pitäisi hänellä olla kanava tai paikka mistä niitä saa käyttöönsä riskittömästi. Missä voisi olla lääke varastoja tai takavarikoituja lääkkeitä joista voi tarpeen tullen ottaa hieman omaan käyttöön jäämättä kiinni vähän niinkuin ohimennen ammatin puitteissa esimerkiksi.Toki lääkkeistä katukauppaakin käydään mutta ottaisiko JSM sen riskin että sitä kautta jäisi kenties kiinni.
Etsivä shitlock mainitsi pähkäilevänsä samaa kuin minäkin. Onko JSM:llä muitakin uhreja esimerkiksi kadonneissa naisissa? jo ennen ja jälkeen Lukkarisen Ja oletetun Haantienkin. Hyvä pohtia tätäkin mahdollisuutta.
lexveritas taas mainitsi JSM:n juoneen wiskiä ja napsineen mömmöjä Hellun kanssa,eipä ole tämä minulle tullut mieleen.Miksei näinkin ja ehkä Lukkarisella oli enemmän toleranssia ja sietokykyä näihin lääkkeisiin jota taas miehellä ei ollut,Helluhan pystyi pakenemaan.
Onko uhrin tummatukkaisuus välttämätön asia, jos JSM:lla on useita uhreja näiden lisäksi? Tummatukkaisuus tässä tapauksessa voikin olla niin, että Hellu oli vain kohdalla, kun JSM:n piti saada kokoelmaansa tällä kertaa tummatukkainen nainen?
-Hellu, epäonnistunut tumma.
-Tuula, käyntikortti JSM:n pystyvyydestä, "tapoinpa tumman sittenkin".
-Maarit, onnistunut, tumma.
Missä on kokoelma, kuinka suuri se on?