Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Yep.inka03 kirjoitti:Oletko käynyt jo terassilla?
edit - Edellisellä sivulla oli jo kysytty uimisesta...
Milloin pidät kesälomasi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
En oikeastaan. En juo, ei tule munailtua. Viimeksi kun olin humalassa v. 2003, tuli ehdoteltua paikallaolleille vastaavan sukupuolen edustajille aika härskejä, mutta en kyllä laske sitäkään sen kummoisemmaksi munaamiseksi...
(Minä veikkaan että tuo Lecterin julkkiskontakti on Heinäluoma! Rakkaudesta se hevonenkin!)
Keneen suomalaiseen julkkikseen haluaisit tutustua?
(Minä veikkaan että tuo Lecterin julkkiskontakti on Heinäluoma! Rakkaudesta se hevonenkin!)
Keneen suomalaiseen julkkikseen haluaisit tutustua?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kari Väänänen.joey kirjoitti:Keneen suomalaiseen julkkikseen haluaisit tutustua?
Paras kotimainen tv-sarja kautta-aikain?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaan molempiin, ettei kenellekään tule paha mieli:
Kenet haluaisit kesäheilaksi, mikäli mahdollinen nykyinen heila pitäisi vaihtaa?
Tietysti Isänmaan toivot.Mike Manner kirjoitti: Paras kotimainen tv-sarja kautta-aikain?
Eiköhän se ole tuo Tukiaisen Johanna.Tirskis kirjoitti: Kuka on Teistä turhin julkis?
Kenet haluaisit kesäheilaksi, mikäli mahdollinen nykyinen heila pitäisi vaihtaa?
Hyvä maku, samat vastaukset ois multakin tullujoey kirjoitti:Vastaan molempiin, ettei kenellekään tule paha mieli:
Tietysti Isänmaan toivot.Mike Manner kirjoitti: Paras kotimainen tv-sarja kautta-aikain?
Eiköhän se ole tuo Tukiaisen Johanna.Tirskis kirjoitti: Kuka on Teistä turhin julkis?
Prinsessa Madeleinen, oon aina ollu sitä mieltä että minusta tulisi äärimmäisen hyvä kuninkaallinen ja tyttökin on nätti.joey kirjoitti: Kenet haluaisit kesäheilaksi, mikäli mahdollinen nykyinen heila pitäisi vaihtaa?
EDIT: Kysymys unohtu. Odotatko tulessa Lostin seuraavaa tuotantokautta?
Viimeksi muokannut Bombay, To Kesä 05, 2008 9:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.