Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Primavera kirjoitti:Ärsyttää jatkuva toisten kirjoittajien tason mollaaminen ja oman toiminnan ainoana oikeana pitäminen.

Ärsyttää erityisesti politiikan puhuminen! Mitä järkeä on avata tänne poliittisia ketjuja, ellei niihin liity rikosta.
Samaa mieltä. Mollaaminen ja trollaaminen on välittömästi lopetettava ja otettava käyttöön sosialidemokraattinen "antaa kaikkien kukkien kukkia" - periaate. Vain omaa toimintaa oikeana pitävät on lähetettävä vähintään viikoksi bannoniaan, jos vaikka siellä oppivat arvostamaan muitakin kirjoittajia.

Itse olen lopettanut poliittiseen keskusteluun osallistumisen sillä...
a) se ei siltä osin mitä on kirjoitettu, liity murha.infoon
b) täällä ei saa aiheesta aikaiseksi kunnon keskustelua
c) löysin paremmin siihen tarkoitukseen sopivan keskustelufoormin

Mutta mitä tulee aiheisiin kuten; Rikoksiin syyllistyneet kansanedustajat tms., niin ne ovat hyviä juttuja.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Mitä järkeä on avata tänne mitään ketjuja jollei niihin liity rikosta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kylli kirjoitti:Mitä järkeä on avata tänne mitään ketjuja jollei niihin liity rikosta?
Mietippä miten hiljainen paikka tää olis jos mitään muita kuin aiheeseen liittyviä (murhat jne rikokset) ketjuja ei olis.
Porukkaa kävis vähemmän ja kun heitä kävis vähemmän, niin tulisi vähemmän keskustelua myös itse aiheeseen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Älä liitä tulkintoja sinne missä niitä ei tarvita. Kysymykseni liittyi tuohon poliittisiin aiheisiin. Jollei niitä pidä laittaa niin mitä sitten yleensäkään ottaen on aiheellista laittaa? En siis esittänyt omaa mielipidettäni vaan esitin yleisluontoisen kysymyksen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Minua ei jumalauta kiinnosta, jos meinaat lopettaa minfoilun/vaihtaa palstaa. Siitä ei tarvitse ilmoittaa erillisellä viestiketjulla. Arvostaisin kovasti, jos jokainen asiaa tälläkin hetkellä suunnitteleva voisi vain kadota hiljaisesti.

Mitä hyötyä siitä keskusteluketjusta on? Haluavatko nämä poistuvat käyttäjät kuulla niitä "ei, pliiiide, älä mee :(" -aneluita? "Sä olit paras palstalainen niinku :("? Jos puolestaan dramaattisella poistumisellaan haluaa jotenkin osoittaa palstaa ylläpitäville tahoille, että palsta on perseestä, varmasti ylläpito itsekin arvostaisi enemmän yhteydenottoa suoraan heihin.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

joey kirjoitti: Jos puolestaan dramaattisella poistumisellaan haluaa jotenkin osoittaa palstaa ylläpitäville tahoille, että palsta on perseestä, varmasti ylläpito itsekin arvostaisi enemmän yhteydenottoa suoraan heihin.
Rakentavia kehitysehdotuksia otetaan vastaan. Kaikkia ei valttamatta pystyta aina miellyttamaan seka kaikkia "Hyviakaan" kehitysehdoituksia pystyta toteuttamaan. Kuitenkin kaikki ehdotukset arkistoidaan ja niiden pohjalta pyritaan kehittamaan palstaa.....

RAID
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

"Valitettavasti voit muokata vain omia viestejäsi". Joo vitusti oon yrittäny muiden viestejä muokata! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Raid kirjoitti:Rakentavia kehitysehdotuksia otetaan vastaan. Kaikkia ei valttamatta pystyta aina miellyttamaan seka kaikkia "Hyviakaa kehitysehdoituksia pystyta toteuttamaan. Kuitenkin kaikki ehdotukset arkistoidaan ja niiden pohjalta pyritaan kehittamaan palstaa..... RAID

Ihan justiin näin. Poistakko sen 'et voi muokata viestiäsi näin nopeasti' -jutun ennen kun tosiaan darrainen pää käy seinässä. En minä muuta. Ei minulla ole mielipiteitä. Heihei.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Loka kirjoitti:Ihan justiin näin. Poistakko sen 'et voi muokata viestiäsi näin nopeasti' -jutun ennen kun tosiaan darrainen pää käy seinässä. En minä muuta. Ei minulla ole mielipiteitä. Heihei.
Yrita nyt darrasi hoitaa jollakin kevyemmalla tavalla. ;-)

Kyseinen jarjestelma jossa viesteja voi lahettaa/muokata vain minuutin valein on tekninen ratkaisu joka on valittu jotta serveri pysyy tasapainossa myos ruuhkatilanteissa.

Asiaan on helpompi ratkaisu: Kayttakaa esikatselua jota voi muokata niin moneen kertaan kuin haluaa ja kun kaikki on kunnossa ja kirjotusvirheet ym. mokat korjattu.... Lahettakaa viesti palstalle ;-)

RAID
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ärsyttää, tai jopa oikeastaan naurattaa. Ei sitten mietitä ei yhtään, lauotaan vaan että saadaan rakennettua mr.know-it-all-imago, joka on menossa kovaa vauhtia kuitenkin siihen suuntaan että oikein sääliksi käy ja huvittaa :D Joka helvetin asiaan on sanottavaa, vaikka asiaa ei sitten yhtään, päin vastoin. Ja monet "sisäpiiritiedot" joita tiedetään on niin huvittavia ettei mitään järkeä, ja luulisi että "sisäpiiritiedon tietäjät" tajuaisivat olla lörpöttelemättä, ja varsinkin olla nolaamatta itseään ja siinä sivussa muita :idea: Jos olisin ko. päristäjä, häviäisin vähin äänin jo maan alle.

Hohhoh.. :roll: Eipä se nyt niin varsinaisesti ärsytä, lähinnä naurattaa mutta oli ihan pakko tulla purkamaan sydäntä :D Kiitos. Helpotti. Terkkuja ;)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^ Olen myös vähän samasta asiasta tympääntynyt ja huvittunut... :? :)

Palstalla tuntuu heiluvan ihan heikkopäisenä nimimerkki joka tietää noista underground jutuista helvetisti, mutta ei "voi kertoa tarkemmin" :lol: ja samaan aikaan vouhottaa asiantuntijana monessa aiheessa josta todellisuudessa ei ole hajuakaan, vaan pelkästään jonkun kaverin-kaverin-kaiman-naapurin kertomia "faktoja" mitä sitten leivotaan tiskiin johdattaen muita asiasta kiinnostuneita epätietoisia foorumin lukijoita metsään niin, että rytinä vaan kuuluu... :? :D
Sinällään hauskaa :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

^ Hahaha :D:D Taisit bongata just oikean tapauksen josta puhuin ;) Noh, moneen junaan ja silleen..
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no nyt mua ärsyttää, kun en tiedä kenestä puhutaan...saatana...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heheh, Kalessin, mä luulen, että esimerkiksi tuon Mc Cannonballs -ketjun lukeminen vois vähän valaista asiaa... :lol: 8)

-korjatkaa toki, Mari ja Mike, jos olen väärässä...-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariella
Rico Tubbs

maija turjukka kirjoitti:-korjatkaa toki, Mari ja Mike, jos olen väärässä...-
En kommentoi :D (-ulkojäsen- ..:lol: )
Lukittu