Minkä kielen haluaisit oppia?
Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
villivadelma
- Jane Marple
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kirjasta riippuen. Faktakirjat yleensä nopeasti, koska haluan tietää kaiken mahdollisimman niin pian kuin mahdollista, jos aihe on kiinnostava. Fiktiot menee hitaamminkin.Mariacka kirjoitti:Luetko nopeasti vai hitaasti ja nautiskellen?
Mikä on oudoin ruokaan liittyvä tapasi? (Esimerkkinä mainittakoon, etten itse pysty juomaan vesilasillista vettä, koska mieleen tulevat aina kuolleet kalat kesken juomisen ja tämä mielikuva on niin vahva, että pystyn jopa haistamaan kalan hajun vedessä -> Alkaa etomaan liikaa se vesi, enkä pysty juomaan sitä enää.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Äkkiseltään ajateltuna se, että syön karjalanpiirakkaa kuin leipää. Itäsuomalaiset näköjään syövät niitä haarukan ja veitsen kanssa, paistin kanssa ja niin edelleen. Hieno kysymys.VoDKa kirjoitti:Mikä on oudoin ruokaan liittyvä tapasi? (Esimerkkinä mainittakoon, etten itse pysty juomaan vesilasillista vettä, koska mieleen tulevat aina kuolleet kalat kesken juomisen ja tämä mielikuva on niin vahva, että pystyn jopa haistamaan kalan hajun vedessä -> Alkaa etomaan liikaa se vesi, enkä pysty juomaan sitä enää.)
Miksi roikut täällä nyt? (Itse odottelen tekstaria, että jälkeläiseni on päässyt turvallisesti vieraaseen maahan oudon yhtiön lentokoneella).
Ei lapsuudesta. Mutta puberteetista Ennustus-elokuva: en uskalla katsoa peiliin yöllä, varsinkaan yöpaidan laiton jälkeen. Tai uskallan, mutta aina pelottaa, jos joku onkin olan takana.PaulaDrew kirjoitti:Onko sinulla jotain kenties lapsuudesta jääneitä järjettömiä pelkoja, jotka aktivoituvat yksin pimeässä ollessa? Esimerkki: itse en uskalla roikottaa kättäni yöllä sängyn reunan yli, koska pelkään, että joku sängyn alta tarttuu siihen.
(Netin mukaan kone oli laskeutunut sinne minne pitikin.)
Pahin painajaisesi eli mitä rationaalista pelkäät eniten?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Odysseusmaija turjukka kirjoitti: Suosikkisi antiikin taruista?
Pyöriikö koskaan mielessäsi sellaisia kuvitteellisia tilanteita, joissa käyt yksityiskohtaisesti läpi tilannetta, jossa saat tiedon jonkun itsellesi tärkeän ihmisen kuolemasta? (Itselläni pyörii aika ajoin tällaisia tilanteita mielessä. Se on aika ahdistavaa.)