Onnitteluni hyvästä hankinnasta.... sitten kun oot lukenut itse, niin saat varmaan EuroJR-ltä tuplahinnankinABC kirjoitti:Sain ostettua Mossen muistelmat hintaan 8.00.
Mikä ilahduttaa tänään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Eiliseen kulminoitui jotenkin useamman vuoden jahkailu ja ahdistuneisuus.
Odotan vielä innolla että tuo tilanteen totaalilaukeaminen näkyy jonkinnäköisenä helpottuneisuutena, sitä ennen kodin nurkat ja koirat saavat kärsiä siivousvimmastani (esimerkki: keksin eilen klo 22:30 että koiran kanssa on lähdettävä lääkäriin, samaa koiraa kidutin tänä aamuna totaalisella kylvetyksellä.. seuraavaksi siirryn toiseen koiraan..).
Ja mikä kaikkein kamalinta, on hirveä stressi rentoutua nyt kun mitään velvollisuuksia ei (eilisen jälkeen) enää olekaan. Kirjapino on kasvanut tuhottomaksi ja muuttaakin pitäisi ja missä vaiheessa lakkaan kynnet ja päiväunille ja ostoksille ja joka paikkaan pitäisi ehtiä ja elokuviakaan ei ole tullut katsottua ja Dexterin tuotantokaudet on edelleenkin hommaamatta ja entäs sitten mökkeily ja veneily ja ja ja ja...
Mutta siis, kaikki yllämainittu myös ilahduttaa.
Odotan vielä innolla että tuo tilanteen totaalilaukeaminen näkyy jonkinnäköisenä helpottuneisuutena, sitä ennen kodin nurkat ja koirat saavat kärsiä siivousvimmastani (esimerkki: keksin eilen klo 22:30 että koiran kanssa on lähdettävä lääkäriin, samaa koiraa kidutin tänä aamuna totaalisella kylvetyksellä.. seuraavaksi siirryn toiseen koiraan..).
Ja mikä kaikkein kamalinta, on hirveä stressi rentoutua nyt kun mitään velvollisuuksia ei (eilisen jälkeen) enää olekaan. Kirjapino on kasvanut tuhottomaksi ja muuttaakin pitäisi ja missä vaiheessa lakkaan kynnet ja päiväunille ja ostoksille ja joka paikkaan pitäisi ehtiä ja elokuviakaan ei ole tullut katsottua ja Dexterin tuotantokaudet on edelleenkin hommaamatta ja entäs sitten mökkeily ja veneily ja ja ja ja...
Mutta siis, kaikki yllämainittu myös ilahduttaa.
Eilen oli kiva ilta. En ole pitkään aikaan ollut juovuksissa, eilen sitten ihana humala, hyvä fiilis ja rentous. Tuntui todella hyvälle, jopa niin ettei tänään ole yhtään haitannut koko päivän kestänyt krapula ja pieni jomotus päässä. Ostin jääkaapin täyteen herkkuja ja lupasin itselleni, ettei tarvitse siivota. Sitten ihan huomaamattani ja yllättäen siivosinkin. Ihanaa. Vastapestyt lakanat sängyssä, limonadia ja elokuvia. En kaipaa mitään muuta. <3
Sain vieritettyä sellaisen ikivanhan kaivon renkaan (joka muuten painoi HELVETISTI) vieritettyä IHAN ITSE sovitulle paikalle ja laitettua siihen helkkaristi multaa ja siemenet itämään ja avot. On kohta kilpikonnalle ruokaa, ei tarvitse kaupasta ostaa, HAH. Lisäksi ilahduttaa ko. kilpikonnan kanssa vietetty hetki ulkona, ette ehkä tajua miten ihanaa oli nähdä se iloisena ja mussuttamassa voikukkia jne. <3 Niin ja oma koira ilahduttaa olemalla taas suloinen.
Lisäksi kesäni ei olekaan kokonaan pilalla. Pääsen pohjoiseen!
Lisäksi kesäni ei olekaan kokonaan pilalla. Pääsen pohjoiseen!
^ Kerro sitten minullekin tunnistitko!

Tänään ilahduttaa se, että tajusin saaneeni ko. konnasen syömään paljon paremmin mitä se söi minulle tullessaan. Se on iältään 10-16 vuotta, tarkkaa tietoa ei ole, kun kyseessä on rescue-tapaus. Raukka löytyi ulkoa syksyllä ja pienien mutkien kautta sain itsekin tietää siitä. Tullessaan minulle se söi aika huonosti ja oli aika kovis (siis ei reagoinut oikein mitenkään ja muuta), mutta nyt syö paljon paremmin ja siitä on tullut pehmo (kuullessaan ääneni pää nousee ja koittaa mahd. päästä lähemmäs minua jne.). Eläimet <3

Tänään ilahduttaa se, että tajusin saaneeni ko. konnasen syömään paljon paremmin mitä se söi minulle tullessaan. Se on iältään 10-16 vuotta, tarkkaa tietoa ei ole, kun kyseessä on rescue-tapaus. Raukka löytyi ulkoa syksyllä ja pienien mutkien kautta sain itsekin tietää siitä. Tullessaan minulle se söi aika huonosti ja oli aika kovis (siis ei reagoinut oikein mitenkään ja muuta), mutta nyt syö paljon paremmin ja siitä on tullut pehmo (kuullessaan ääneni pää nousee ja koittaa mahd. päästä lähemmäs minua jne.). Eläimet <3
Juuripa näin, konnani ei luonani ollessaan ole päässyt ulos ennen kuin eilen vasta. Itse asiassa kuvaa ottaessa puhuin pikkuiselle, koittaen saada sen vähän kohottamaan päätään ruokailun yhteydessä.Maybrick kirjoitti:^En tunne konnia hyvin, mutta pää näyttää tuossa kuvassa nousevan innokkaasti, niin kuin haistelemaan aurinkoa, ja silmät näyttävät olevan hyvin auki: ilme näyttää minusta ihmettelevän iloiselta, niinkuin pikkulapsen ilme kun jotain hieman yllättävää mukavaa tapahtuu.
Mutta nyt takaisin aiheeseen, juuri nyt ilahduttaa se, ettei tuo ulkona oleva sateinen ilma masennakaan niin paljon enää kuin ihan aamulla.
-
hidas mutta heikko
- Lauri Hanhivaara