Kylli kirjoitti:Rakas Tohtori. Olemme samoilla linjoilla mutta ihan äidilliseen sävyyn opastaisin sinua seuraavasti: olet saanut sanomasi perille jo useaan kertaan. Toistaminen ei asiaa auta, päinvastoin. Vaan ehkä tavoitteesi onkin toinen. Ehkä odottelet sitä minfon virallisen urputtajan pokaalia?
No joko se sinäkin tarjoat sitä pokaalia... Ystäväsi? Mariella oli kanssasi samoilla linjoilla. Salajuoni? Kieltäydyn viheliäisestä pystistänne.
Kylli kirjoitti:Ääliömäisistä kysymyksistä emme kumpainenkaan pidä, eiköhän sekin ole jo todettu. Vai tulisiko minun nyt noudattaa esimerkkiäsi ja toistaa mielipiteeni, mielellään mahdollisimman vittumaiseen sävyyn, tulkintoja viljellen ja arvolatauksia jaellen?
Ei tarvitse toistaa. Uskotaan vähemmälläkin.
Kylli kirjoitti:Minun pikkuhousuni kastuvat jostain ihan muusta syystä kuin sen 2000. kirjoittajan odottelusta. Niin no... Sinä kun olet jo rekisteröitynyt, mistäs sitä tietää miten reagoisin jos tulisit vasta nyt pelastamaan meidät paskanjauhannan turmiollisita vaikutuksilta...?

Kuka tietää, ehkä rekisteröidyn multinikkinä ja olen se 2000. Kerro sitten kuinka kävi sen kostumisen kanssa, niin jaan sen ilon kanssasi...
Kylli kirjoitti:Mites siellä päin -ettei vaan tämän tason urputus pikkuisen kutita munaskuissa...?
Noh noh... mistä arvasit?
Pitäisikö tässä osiossa palata aiheeseen ja pyrkiä unohtamaan koko välikohtaus?