Hessu52 kirjoitti:Katsos "pajupilli", saathan sinäkin keksiä minulle kutsumanimiä, enkä pane pahakseni, jos ne eivät nyt ihan saatanasti loukkaa.
Tuon mittauksen kanssa on niin, että minä mittaankin oman karttaresuni mukaan ja sitten sinun kordinaattiesi mukaan ja vertailen murhapaikalla hetken aikaa niitä, jos vaikka tulisi ahaa elämys.
Saattaahan olla, että oikea jemma on jossain siinä sinun ja minun koordinaattien välimaastossa.
Eräs asia, mikä tukee sitä, etteivät kenkärojut olleet kovinkaan kaukana, on niiden löytyminen niinkin pian, sillä vaikka toiset kengät olivatkin joten kuten näkyvillä, niin toiset oli kätketty melko hyvin, ja tämä löytymisnopeus olisi sellainen tekijä, joka pienentää etsintäaluetta melkoisesti.
Onko tuossa papillon mielestäsi mitään järkeä?
Hehe hyvä Hessu....saa siis lyödä kunhan ei lyö niin lujaa että alat pillittämään?
No en oikeasti käsitä mitä nostetta saat tuosta vääntelystä.
Mutta ei sitä koskaan tiedä kun kerran tuo hyväksyttyä on ylläpidon mielestä näköjään, jos vaikka tässä jotain alkaisinkin kehittelemään, sen loukkaavuus onkin sitten makuasia.
En nyt jaksa selvästä asiasta jankuttaa kanssasi, kenkäjemma on ja pysyy siellä mihin sen laitoin, jos et voi sitä katsoa GE stä ja kommentoida, niin en voi mitään.
Laitoin oman näkemykseni koordinaatteina, jotka syöttämällä GE näkee paikan mitä tarkoitan, ja jossa oikeus tutustui kenkien löytöpaikkaan.
Jos väität että syytetyn, puolustuksen, syyttäjän, laamannin, lautamiesten ym. muun media ollessa paikalla näytettinkin väärä paikka niin ei voi mitään, satusetä voi tätä esittää mutta mitään perää siinä ei ole.
Mitä tulee kenkien löytymiseen, ne löytyivät siksi kun olivat lähellä tietä, kehnosti piilossa.