Ehkä uhri vaan liukastui ja löi päänsä ja kallo halki
Ei me mitään nähty
Liukastuminen olisi lähes kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu.napalanko kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 12:08 pm Onko noissa ns matkaselleissä erillistä käymälää tai jonkinlaista pesuallasta?
Ehkä uhri vaan liukastui ja löi päänsä ja kallo halki
Ei me mitään nähty![]()
Oon pitkän ajan kokenut pelkoa et jos tää kyseinen ihminen tekee sen ennen kuin saa tuomion tai kun on suorittanut tuomionsa niin nyt se ei ainakaan toteudu mutta silti oon aina vähä varuillanipoikani kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 11:31 am Kuten jo kirjoitinkin, olen pahoillani.
Tunnetko jonkinlaista helpotusta, surua, jotakin muuta? Tietysti tapahtunut asia on vielä kovin tuore.
On sallittua. Älä huoli. Älä tuomitse itseäsi mistään tässä tapauksessa. Uhrihan sinä olet.edestak kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 12:30 pmOon pitkän ajan kokenut pelkoa et jos tää kyseinen ihminen tekee sen ennen kuin saa tuomion tai kun on suorittanut tuomionsa niin nyt se ei ainakaan toteudu mutta silti oon aina vähä varuillanipoikani kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 11:31 am Kuten jo kirjoitinkin, olen pahoillani.
Tunnetko jonkinlaista helpotusta, surua, jotakin muuta? Tietysti tapahtunut asia on vielä kovin tuore.
En olin toivonu kenenkään kuolevan mutta oon jotenkin silti helpottunut, en tiiä onko se sallittua mutta en voi fiiliksilleni mitään
Ei hyvänen aika !!Svimba kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 1:18 am Jos toi tapettu on sama kundi jonka kuva on täällä näytetty, niin ei kyllä ikinä uskois raiskaajaxi.
Sehän on niin hyvän näköinen että varmasti saisi pesää helposti!
On varmaan sitten ollut latvasta laho eikä kukaan ole halunnut antaa sille.
Varmaan joku täys idiootti.
Tai sinä höpiset omiasi. Niinhän linnanvinkulat tekee.EricBlair kirjoitti: Pe Tammi 28, 2022 9:25 pmSiinä tapauksessa, olet ummistanut silmäsi tai valehtelet tällä hetkellä.Calamity Jane kirjoitti: Pe Tammi 28, 2022 9:20 pmEricBlair kirjoitti: Pe Tammi 28, 2022 8:17 pm Elämä on erilaista muurien toisella puolella. Astuessasi taloon, voit kuvitella tietäväsi rangaistuksesi. Todellisuudessa sen määräävät vangit sekä pamput yhteistyössä, sen mukaan mitä olet mennyt tekemään.
Mutta kun minä satun tietämään, paikan päällä on oltu.
Olen todella pahoillaniedestak kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 11:10 am Mun tapaus oli 2019, 2021 kesällä tein vihdoin iloituksen joten juttussa ei ollut vielä käyty oikeudenkäyntiä, seuraavana teksti poliisin minulle lähettämästä sähköpostista:
Hei ****!
Soitin äsken äidillesi *****lle ja kerroin, että Nico on menehtynyt. En voi tarkemmin kertoa missä tai milloin tämä on tapahtunut. Jutelkaa asiasta perheen kesken, ja minulle saa myös soittaa, jos tulee jotain kysymyksiä mieleen.
Terveisin
Ja kysyin siis perjantaina että liittyykö tää tapaus Vantaalla tähän mun raiskauksen tekijään
Nimenomaan. Raiskauksessa on kyse myös alistamisesta ja uhrin itsemääräämisoikeuden ja fyysisen koskemattomuuden mitätöinnistä. Yhdyntä on ainoistaan tekomuoto tai -väline. Tyhjäpäisten nimimerkkien kommentit kannattaa vain ignoorata.Calamity Jane kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 12:59 pmEi hyvänen aika !!Svimba kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 1:18 am Jos toi tapettu on sama kundi jonka kuva on täällä näytetty, niin ei kyllä ikinä uskois raiskaajaxi.
Sehän on niin hyvän näköinen että varmasti saisi pesää helposti!
On varmaan sitten ollut latvasta laho eikä kukaan ole halunnut antaa sille.
Varmaan joku täys idiootti.
Miten tämä voi edelleenkin olla niin vaikeaa?Vieläpä nykyäänkin.
Raiskauksessa ei ole kyse seksistä vaan väkivallasta, kivun ja pelon tuottamisesta uhrille. Siitä raiskari saa sairasta nautintoa.
Joo, omalta osalta kuulemiseni kuvattiin koska en tekijää halunnut oikeudessa nähdä. Oikeuteen asti ei keretty kun tämä nyt sattui eikä tämän takia kor auksiakaan tule kun oikeuteen ei päästy ja tekijä kuoliHermione kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 1:44 pm Uhreja siis on ollut useampi eikä kaikkien osalta edes ehtinyt vastaamaan teoistaan. Toivon, että itse pääset tapahtuneista pahoista asioista yli aikanaan. Pois niitä ei saa, mutta toivottavasti muistot haalistuvat ja niiden kanssa oppii elämään. Kaikkea hyvää sinulle.
Vantaan vankilan kuolemaa tutkitaan nyt murhana – poliisin mukaan uhriin on kohdistettu raakaa ja julmaa väkivaltaa
Henkirikoksesta epäiltynä on vangittu viisi henkilöä, joiden osuutta tekoon selvitetään edelleen. Epäillyt olivat samassa sellissä uhrin kanssa.
Vantaan vankilassa viime viikolla tapahtunutta epäiltyä henkirikosta tutkitaan nyt murhana. Vankilan matkasellistä löytyi torstaina 27. tammikuuta aamulla kuollut parikymppinen mies.
Samassa sellissä vainajan kanssa oli viisi henkilöä. Heidät otettiin kiinni heti torstaiaamuna ja vangittiin viikonlopun aikana syytä epäillä -perusteella. Aluksi poliisi tutki epäiltyä henkirikosta tappona, mutta tutkinnan edettyä rikosnimike koventui.
– Tehtyjen kuulusteluiden ja teknisten tutkimusten perusteella rikosnimike on muutettu murhaksi, koska uhriin oli kohdistettu erittäin raakaa ja julmaa väkivaltaa, kertoo rikoskomisario Tero Tyynelä poliisin tiedotteessa.
Poliisi tutkii tällä hetkellä, miten sellissä olleet miehet liittyvät tutkittavana olevaan rikosepäilyyn. Syytä epäillä -perusteella vangittujen henkilöiden vangitseminen on käsiteltävä uudelleen viikon kuluessa vangitsemispäätöksestä.
– Esitutkinnassa selviävien seikkojen perusteella tulemme arvioimaan jokaisen yksittäisen epäillyn osuutta rikosepäilyyn, Tyynelä sanoo.
Tällä hetkellä henkirikoksesta epäiltynä vangittuina on kaksi vuonna 1980 syntynyttä henkilöä. Loput vangituista ovat syntyneet vuosina 1988, 1998 ja 2003.
Voi olla, että muistan väärin mutta ollessani poliisivankilassa ja yksin kopissa, niin jokin kameran näköinen siellä näytti olevan. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä laki oikeasti sallii ja kieltää sellien kameroista ja kuvaamisesta.aivoriihi kirjoitti: Ti Helmi 01, 2022 7:28 am Taman ketjun sivulla 8 on Iltalehden artikkeli, jossa Vantaan vankilan turvallisuudesta vastaava apulaisjohtaja Jaakko Jokinen kertoo, etta laki kieltaa valvontakameroiden sijoittamisen matkaselleihin.
Ketjua on tullut seurattua.