Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Mitäs nyt, kesävalot nyt... Leto svet, leto leto svet...Primavera kirjoitti:Miksi on näin pimeää, vaikka juhannus on ihan pian?
Sama kai tuo on millainen ilma juhannuksena on, samalla tavalla niitä ylikosteaa juhannusta viettäviä saa varoa ulkona liikkuessaan.
Ketä murhaajaa muistutat ulkonäöllisesti eniten?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kun katson peiliin, niin hyvällä mielikuvituksella siellä voisi näkyä Aileen Wuornos
Ketä julkkista muistutat/muistutit nuorempana?
Ketä julkkista muistutat/muistutit nuorempana?
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ke Kesä 18, 2008 8:00 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
No ei ehkä turhin, mutta naurettavin: Hiihtoliiton doping-jupakka. Ja miksi? Koska ihan ensin tyyppi väittää ns."piilossa" tiettyjä asioita, ja Hiihtoliitto tietenkin niihin reagoi jotenkin. Sitten kun kohu on ehkä vähän jo laskeutunut, "piilossa oleva" ilmoittautuukin nimeltä ja jatkaa väitöksiään. Lisäksi, ainakin itse olen ymmärtänyt, että tuossa tapauksessa on vain "Minä sanon että" - "No minä sanon että!" asema kummallakin osapuolella, eikä mitään ns. vahvoja todisteita ainakaan vielä.Primavera kirjoitti:Mikä on ollut tämän viikon turhin uutisaihe tähän mennessä?
Monenko aikaan heräsit tänään?