Mies kidnappasi ex-tyttöystävänsä tiskaamaan

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806 ... 8_ul.shtml

18.6.2008 14:46

Italiassa on koettu merkillinen kidnappausdraama.

Mies kaappasi mukaansa entisen tyttöystävänsä, vei tämän kotiinsa ja pakotti naisen tiskaamaan sekä silittämään miehen vaatteet.

Omituinen rikos tapahtui Genovassa. Poliisi sai tiedon tapauksesta naisen ystävältä, joka oli nähnyt miehen kaappaavan naisen mukaansa baarista.

Poliisi on pidättänyt 43-vuotiaan miehen. Hän saa syytteen kidnappauksesta.

STT-REUTERS
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tais todellisuus taloudenhoidosta iskeä vasten kasvoja kun muija lähti.. :roll:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Eihän italiaanot elä itsenäistä elämää missään vaiheessa. Mamman hoivista suoraan naimisiin. Ei tarvii tiskata eikä silittää. Jos vanhapoikaitaliaanolta kuolee mamma niin suku painostaa jonkun edes vähän kiinnostuneen naisen tämän heilaksi ja huolehtijaksi. Tai sit voi aina muuttaa siskon vaivaksi asuntovelkaiseen omakotitaloon. Sisko voi vain olla niin kova jätkä että pakottaa vanhanpojan osallistumaan lapsiperheen kotitaloustöihin. :) :) :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Ymmärrettävä teko....

Evoluutiohan antoi naiselle siksi pienemmät jalat, että hän voisi seistä lähempänä tiskiallasta. :)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Tiina kirjoitti:Ymmärrettävä teko....

Evoluutiohan antoi naiselle siksi pienemmät jalat, että hän voisi seistä lähempänä tiskiallasta. :)
Asiaa! Jos lukisi vain tämän yhden viestin Tiinalta niin voisi luula että hän on ei sovinistinen vaan anti-feministinen tiskaajanainen. Kotiäiti jonka mielestä pullan leivonta ja marjapuuron keittely on kivaa lastenhoidon lomassa. Mies on isäntä talossa ja käskystä Tiina tuo kylmän oluen sohvalle asti. Tätä sattuu harvoin, yleensä jääkiekon MM-turnausten aikaan... :D :D :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^OT. Profiloitu. :shock: ..... :oops:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

<---Omaa psyykkisiä kykyjä tänään!

Nyt äkkiä tsekkaamaan Ulvila-ketju ja Ovaska niin saadaan jotain hyvää aikaan...Siis olihan Tiinan profilointi tärkeää mutta kun olisi näitä mysteeriöitäkin ratkaistavana... 8) 8) 8)
Wallabi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wallabi »

Olin räjähtää huutonauruun luettuani tämän uutisen. On siinä kans sankari. Suomessa tämäntyyppiset peräkammarinpojat yleensä vain tappavat ne häipyneet exänsä.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tai itsensä saunan taakse.....
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pitäs kyl varmaan kidnapata joku exä tänne tiskaamaan ja imuroimaan.. ruokaakin se sais mulle laittaa 8)
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

esmes- kirjoitti:pitäs kyl varmaan kidnapata joku exä tänne tiskaamaan ja imuroimaan.. ruokaakin se sais mulle laittaa 8)
Hyvä idea. Sais puhdasta jälkeä kämppään ja ruokaa sekä lisäksi näkisi exän kärsivän = tekevän ruumiillista työtä...

Alankin jo hahmotella kuka ex olisi paras tällaiseen experimenttiin.... :twisted: :twisted: :twisted:
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tämähän on aivan luonnollinen italialaisen miehen reaktio. Kaiken lisäksi vielä saattaa olla ihan oikeutettukin, molempien kannat toki huomioon ottaen.

Katsotaas. Italialainen "kunnian mies" seurustelee ja seurustelunsa on "sanattomassa sopimuksen tilassa", missä mies on rahoittanut kotia ja saanut vastapalvelukseksi siivoukset ja pöperön laiton.

Sitten eräänä päivänä tapahtui erilleen kasvaminen. Ei siinä mitään, sellaista toki sattuu. Mutta jos toinen kumppani (sopimuskumppani) lähtee pois suorittamatta sopimustaan loppuun (silitykset, tiskaus), "kunnian mies" katsoo asiakseen saattaa homma loppuun.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

HAHAHA! repesin ihan ääneen luettuani tämän! On siinä poliiseillakin ollut varmasti naurussa pitelemistä. Ei minulla tästä muuta mielipidettä ole kuin että jopas on.:D pullamössö kidnappaa exänsä koska tiskaaminen ja silittäminen ei onnistu. Oe voe.haha.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Vastaa Viestiin