Henkirikos Nakkilassa 31.1.- 1.2.2022 - tuomio mm. törkeästä kuolemantuottamuksesta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Helekkari, jos täysin ulkopuolisen tänne olette heittänyt ? Ei pidä Hevosmiesten juttuja linkitellä, jos ei oo fakta tietoa.
Jonkeri
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 6:07 am

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Jonkeri »

Taistelusopuli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:52 pm Mä tiedän sen verran tuosta iästä, että ellei hän ole jo ala-asteen ekoilla luokilla jäänyt luokalleen, niin ei oo kyl -81. Itse oon 80 syntynyt ja hän oli kaksi luokkaa alempana. 🤔
27.2.81 on syntynyt.. Käyppä vaikka tarkastelees fb profiilia.. No on se kumma juttu jos noin väität ku itte olin yasteel samoil luokil ja ripari käytiin samalla leirillä.
Taistelusopuli
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Joulu 22, 2020 4:55 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Taistelusopuli »

Jonkeri kirjoitti: La Helmi 05, 2022 1:06 pm
Taistelusopuli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:52 pm Mä tiedän sen verran tuosta iästä, että ellei hän ole jo ala-asteen ekoilla luokilla jäänyt luokalleen, niin ei oo kyl -81. Itse oon 80 syntynyt ja hän oli kaksi luokkaa alempana. 🤔
27.2.81 on syntynyt.. Käyppä vaikka tarkastelees fb profiilia.. No on se kumma juttu jos noin väität ku itte olin yasteel samoil luokil ja ripari käytiin samalla leirillä.
Ookke 🙂 Mä olin tosiaan ala-asteella hänen kanssa samassa koulussa ja meillä oli siellä yhdistettyjä luokkia 1-2, 3-4 ja 5-6. Siitä väitteeni, joka näemmä oli väärä.

Mut joo eniveis, ikä ei nyt täsmää kyllä lehdessä mainittuun.
Jonkeri
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 6:07 am

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Jonkeri »

Joo se just et se ei nyt kyllä täsmää.. 🤔
ämk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2021 9:39 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja ämk »

Murheli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 3:03 am
Pikku_enkeli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 2:58 am Ootteko missää vaiheessa aatellu että t ois voinu vaikka lainaa autoaan tai myydä autonsa jollekki sekopäälle joka tän kaiken takana on...
Ja**ta? Mitäs tiedät tästä tapauksesta? Sovittu alibi? Ei taida noin onnettomat selitykset mennä läpi. Ja Topi on todennäköisin syin epäiltynä, eli sun eiliset selitykset ei oikein osunut kohdalleen. Ja alkaa kuulostaa myydyt autot aika epätoivoisilta selityksiltä
Aika hyvin TP kanssa samoissa porukoissa liikkuvilla on tiedossa mitä on tapahtunut. Tää j...ta ei käsittääkseni heihin kuulu. Ja ainakaan bmc ei liity mitenkään Nakkila juttuun, eikä kassiin. Epäilen ettei mikään muukaan liivijengi
tahvokas
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 12:31 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja tahvokas »

Jonkeri kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:08 pm
MsLemon kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:05 pm
Jonkeri kirjoitti: La Helmi 05, 2022 11:28 am Kertokaas nyt mulle miten saatte tuon vmk:n liitettyä tähän hommaan?
Ikä nyt ei täsmää sitte millään tuohon.
On kuitenki syntynyt vuonna 81.
Pari viikkoa ennen uhrin kuolemaa kävi velkomassa kämpässä ja hakkasi uhrin.
Jahas jahas. Mut kattos ku tuo ikä ei täsmää.. Onko tuo velkominen nyt ihan varmaa tietoa nyt?
Eikös se 38v ollut kiinniotettu jonkun muun huumejutun vuoksi? Eli mahdollisesti ei tähän muilutukseen liity. Tämän uhrin kaksi viikkoa sitten pahoinpidellyt velkoja voi siis olla vaikkapa tämä -81 syntynyt.
Jonkeri
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 6:07 am

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Jonkeri »

tahvokas kirjoitti: La Helmi 05, 2022 2:45 pm
Jonkeri kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:08 pm
MsLemon kirjoitti: La Helmi 05, 2022 12:05 pm

Pari viikkoa ennen uhrin kuolemaa kävi velkomassa kämpässä ja hakkasi uhrin.
Jahas jahas. Mut kattos ku tuo ikä ei täsmää.. Onko tuo velkominen nyt ihan varmaa tietoa nyt?
Eikös se 38v ollut kiinniotettu jonkun muun huumejutun vuoksi? Eli mahdollisesti ei tähän muilutukseen liity. Tämän uhrin kaksi viikkoa sitten pahoinpidellyt velkoja voi siis olla vaikkapa tämä -81 syntynyt.
Joo voihan se olla se tietty..
Pikku_enkeli
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2022 8:26 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Juu en liity mitenkään tähän porukkaan niinku oon jo kirjottanu enkä tiedä asiasta mitään muuta kun et t on syytön ja monesti jo sanonu et mikään muu tässä asiassa ei kiinnosta ja että syitä voi olla monia miksi joku on tutkintavankeudessa asiasta johon ei ole syyllinen.
Siihe asti kun ei ole tästä asiasta oikeudessa tuomittu on syytön. Ja poliisikin lehdille sanonut että tutkinnallisista syistä ei kerro mitään nii hittoako ne enää mitää sit tutkis jos on nyt nii 100% varma että t olis tän takana. Epäily ja varmuus asiasta on kaks eri asiaa.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2011
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Pikku_enkeli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 8:29 pm Juu en liity mitenkään tähän porukkaan niinku oon jo kirjottanu enkä tiedä asiasta mitään muuta kun et t on syytön ja monesti jo sanonu et mikään muu tässä asiassa ei kiinnosta ja että syitä voi olla monia miksi joku on tutkintavankeudessa asiasta johon ei ole syyllinen.
Siihe asti kun ei ole tästä asiasta oikeudessa tuomittu on syytön. Ja poliisikin lehdille sanonut että tutkinnallisista syistä ei kerro mitään nii hittoako ne enää mitää sit tutkis jos on nyt nii 100% varma että t olis tän takana. Epäily ja varmuus asiasta on kaks eri asiaa.
Mitään et mistään tiedä, mutta varma olet että Topi on syytön :mrgreen:

Se on totta, että hän voi olla syytön, mutta tällä hetkellä näyttää toiselta. Ja poliisit tottakai tutkivat asian niin hyvin kuin pystyvät ihan jo senkin takia, että juttu kantaisi myös oikeudessä
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Pikku_enkeli
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2022 8:26 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Uskon heitä jotka t n syyttömyydestä ovat varmoja
Pikku_enkeli
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2022 8:26 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Eiköhän ensviikolla viimeistään olla taas viisaampia.
Jonkeri
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 6:07 am

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Jonkeri »

Pikku_enkeli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 8:35 pm Uskon heitä jotka t n syyttömyydestä ovat varmoja
No en itekää oikee uskois et ois tekijä.. Ja jos T tosiaa myyny auton mikä bongattu kameroista..
Mut niih aika näyttää miten tää keissi nyt tulee päättyy...
Pikku_enkeli
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2022 8:26 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Joo kaikki täs ny varmaa toivoo vaa sitä et tää ratkeis tää homma ja loppuis tää arvuuttelu ja ulkopuolisten sotkeminen tähä samaa soppaa. Oli miten päin tahansa ni sais vaa selvyyden ja varmuuden asioihin.
Jonkeri
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 6:07 am

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Jonkeri »

Pikku_enkeli kirjoitti: La Helmi 05, 2022 9:13 pm Joo kaikki täs ny varmaa toivoo vaa sitä et tää ratkeis tää homma ja loppuis tää arvuuttelu ja ulkopuolisten sotkeminen tähä samaa soppaa. Oli miten päin tahansa ni sais vaa selvyyden ja varmuuden asioihin.
Totta puhut. Mut sen tiiän et ei T ainakaa ketää laula. 👍🏻
Pikku_enkeli
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2022 8:26 pm

Re: Henkirikos Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Pikku_enkeli »

Ei nii.. istuu siel vaiks maailmantappiin asti ennenku sen tekee.
Vastaa Viestiin