kultainen liiga

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

kultainen liiga

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

http://iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1403738

kyllä kylmäsi kun näin sen tömähdyksen!!!!! kyllä oon aina tiennyt, että urheilu on vaarallista, mutta hyi helvetti!!! voi pitkämäkeä, vaikea uskoa, että tuon jälkeen saa keihästä lentämään ja keskittyminen on vain haalea muisto....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Mää missasin, vaikka yleensä jotain noita isompia yleisurheilujuttuja seurailenkin. Pitänee odottaa josko tulee juutuupiin. :lol:
Kalessin
Adrian Monk

varmaan tulee ja se näytettiin ihan hidastuksena siinä lähetyksessä...hyi hitsi!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Oli aika ilkeän näköistä. Kyllä tuli tässä talossa hiljaista vähäksi aikaa ja koko poppoo istui sohvalla tämän näköisenä :shock: . Nooh, eihän tämä ole ensimmäinen kerta meille suomalaisille..

Ei vaan hyvä ettei käynyt pahemmin. Mä olenkin ihmetellyt, miten nuo juoksijat, pituushyppääjät sun muut uskaltaa olla kentällä yhtäaikaa keihään- ja kiekonheittäjien kanssa. Eihän sitä voi tietää, milloin sieltä tulee tavaraa niskaan. Toivottavasti tapahtunut ei nyt vaikuta koko Pitkämäen loppukauteen. Mä olen aina tykännyt Terosta. Jotensakin symppis tyyppi.
Kalessin
Adrian Monk

meillä oli täällä kanssa :shock: -katsomo, sillä lisäyksellä et suut oli vielä auki...tero parka, ei ole helppoa tollanen ja oon miettinyt myös useasti, et onko toi kovin turvallista heitellä keihästi ihmisten keskellä ja nyt sitten tuli vastauss...ei ole!
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Miksi näin kävi Suomalaiselle? Hyi, kohta ranskalaiset tomunpurijat alkavat varmaan syyttämään Suomalaisia -.-
What you do... Makes you who you are.
Lihava
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lihava »

http://www.youtube.com/watch?v=UH5s9lMp ... ed&search=

Juha Laukkasen tyylinäyte jokusen vuotta sitten
Loka
Alibin Kestotilaaja

Juutuupissa on jo monta klippiä tuosta onnettomuudesta, yksikään ei vaan mulla aukea, lataa vaan. :itkupotkio:
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Aika monta kertaa kelailtiin digiboksilta uusintaa ja kylkeenhän se mäjähti, onneksi oli tylppä esine. Aika tuuria oli mukana, onneksi selvisi pienillä vaurioilla. Itse tuskin olisin voinut jatkaa heittämistä, kyllä olisin ainakin poikennut kurkkaamaan, miten kaverille kävi.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Primavera kirjoitti:Itse tuskin olisin voinut jatkaa heittämistä, kyllä olisin ainakin poikennut kurkkaamaan, miten kaverille kävi.
Eikse Tero sitte käyny? :shock: Todellakin kuuluis noin kamalassa tilanteessa käytöstapoihin käydä kertomassa pahoittelut.. Oisko käyny kisan jälkeen sitten? Muutenkin pisti ikävästi silmään iltsikan uutisointi jossa Tero sälytti syytä järjestäjien vastuulle. (vaikka onhan vikaa niissäkin, en sitä kiellä) Tyhmää vaan alkaa syytellä ketään.
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Eiköhän Tero ole miekkosta käynyt vilkaisemassa.

Tämän tapauksen varjoon on jäänyt se, että tuossa samaisessa kisassa juoksi se jalaton mies. Ja kohtalaisen kovaa vielä!
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Tulihan toi katottuu telkkarista, taidokkaasti heitetty päin vittua :?
I am an African!
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Herkkis kirjoitti:Tulihan toi katottuu telkkarista, taidokkaasti heitetty päin vittua :?

Ja minäkun luulin et se oli mies kehen osu :shock: . Olin siis vissiin väärässä :oops: 8)
C-Bane
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Joskus sattuu hieman pahemminki. Tässä yksi suht nasty one:

http://www.youtube.com/watch?v=LosGudf9CaQ&NR=1
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Pylläri ettei avaa mulla. :?
Vastaa Viestiin