Hyvä av(i)ovaimo ja passeli äitiehdokas?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

joey kirjoitti:Bombay, pakko kyllä saada täsmennys vielä tuohon käsivarsi-asiaan, todella harvoin kuulee miehen katsovan naisten käsivarsien perään. Millaisia käsivarsia siis arvostat? Ja miksi käsivarsia?
Eikun, tarkoitin vaan tuolla litanialla sillä että kaikki osat on tärkeitä, eli diggaan kokonaisuuksista, en pelkistä ruumiinosista :)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Bombay kirjoitti: Eikun, tarkoitin vaan tuolla litanialla sillä että kaikki osat on tärkeitä, eli diggaan kokonaisuuksista, en pelkistä ruumiinosista :)
Ahaaaaaaa, okei :D Hitto, ajattelin että kerrankin löytyi joku oikeasti kummallinen fetissi muuten niin fiksunoloiselta kaverilta, mutta ei sitten. Jatkan etsintää.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Hyvä vaimo on luotettava ja rauhallinen, en jaksa huutavia ja räksyttäviä naisia. Nöyryys on plussaa, en pidä että on itserakas ja pitää itseään maailman keskipisteenä.

Ajetut sääret ovat ulkoisesti yksi tärkeä asia. Karvainen nainen ei mielestäni ole kovin viehättävä. Liika kiroilu ei myöskään miellytä.

Pitkä tukka on melkein must naisella. Hiukset ovat naisen kruunu ja en ymmärrä miksi naiset leikkaavat tukkansa poikamaiseksi, vaikka se sitten olisikin helpompihoitoinen, en tiedä.
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Tässäpä HMH:n kymmenen käskyä naiselle. Siis niinkö sen lisäksi että tullaan juttuun. Varmaan melko yleispäteviä, mutta onpahan kerrankin listattu.

1. Tasapainoinen ja kärsivällinen luonne. En jaksa mitään epävakaita sekoilijoita. Silloin riemastutaan (sis. myös suuttumisen) kun aihetta on, mutta rajansa kaikella. Ei kaipaa jatkuvaa viihdyttämistä, pellet yms hankitaan erikseen.
2. Naisellinen. Huolehtii itsestään enemmän kuin minä meikkien ja pukeutumisen suhteen - tuntee muodin minua paremmin. Käsittää myös kohtuullisen terveelliset elämäntavat. Ylipaino on/on ollut hidaste, mutta ei este minun valloittamiselle... Tupakkaa ei polta ja käyttää alkoholia melko vähän, harvoin, jos nyt ollenkaan, ei nyt kuitenkaan absolutisti.
3. Ei tekopirteä, mutta peruspositiivinen, lämpimän hyväntuulinen luonne. Toisaalta innostuu kun aihetta on ja lähtee asioihin mukaan, joskus spontaanistikin. Näin siksi että vaikka kohta 1. on tärkeä, niin pitää olla ideoita, ettei tylsistytä. Sosiaalinen ei ole pakko olla, mutta ei mikään pelkurikaan.
4. Luotettava maailman ääriin asti. Hakee miestä jonka kanssa ollaan hautaan asti. Piste. Aina ei onnistu heti ja oikean löytäminen vie aikaa, mutta viittätoista eroa ja kymmentä lasta kahdenkymmenen eri miehen kanssa ei saisi 35-vuotiaana olla.
5. Ei sekoa häröihin aatteisiin tai uskontoihin. Vakaumus tai aate saa olla, vaikka uskonnollinenkin, mutta jos Äiti Amma tai äärikristilliset liikkeet tms. on pop, niin ei hyvä. :twisted:
6. On koulutettu ja muutenkin fiksu. Tyhmyys ja/tai sivistymättömyys on ehdoton ei-ei, jos meinataan elää yhdessä. Saa, suorastaan pitää olla minua älykkäämpi ja sivistyneempi. Yleensä tässä kohdassa esitetyt ominaisuudet tekevät ihmisestä myös riittävän avarakatseisen ja suvaitsevaisen, sekä asioita seuraavan ja kirjoja lukevan. Johtaa usein myös siihen että elättää itsensä työllään, saa myös tienata minua enemmän - ei käy tippaakaan luontoni päälle.
7. Ymmärtää minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen, heikkouksinenikin. Eikä harrasta manipulointia. Joustan kyllä useissa asioissa, mutta en tod ala sekoilemaan naisen vuoksi. Esimerkiksi nyt vaikka sisaruksiani en ala hyljeksiä tai vaihda mielenkiintoni kohteita (murha.info:n lukemisen voisin vielä ehkä lopettaa... ja paskat 8) ).
8. Riittävän urheilullinen, ei missään nimessä ole urheilun ja/tai liikunnan vihaaja. Suvaitsee sen, että tykkään seurata tiettyjä lajeja ja harrastaa. Seuraa mielellään itsekin jotain ja saa puolestani harrastaa urheilua (ja muitakin asioita) vaikka MM-tasolle jos rahkeita on (ja ilolla tuen harrasteissa jos vain voin). Katso myös kohta 2.
9. Ei oleta minun osaavan kaikkia perinteisiä miesten töitä. Nuori mies kun tekee jotakin juttuja ensimmäisiä kertoja, varsinkin kun ei ole kovin kiinnostunut autoista ja myöhäiskiinnostunut remontoinnista. Joten jos en ole heti rakentamassa omakotitaloa ja sähköasennuksissa tapan itseni viikoittain niin se pitää vaan kestää.
10. Tykkää seksistä ja on sen suhteen vapaamielinen, eli siis ei ollenkaan näitä perjantaina saunan jälkene pimeässä peiton alla -tyyppejä. Uskollinen.

Bonusominaisuus palindromin muodossa: Tissit.

Olipas kiva kirjoitella lämpimikseen tässä.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tää oli pitkästä aikaa hauskinta lukemista minfossa, sähän melkein kuvailit mut tuolla listallasi :D :shock: Valitettavasti vaan mä olen jo löytänyt tuon kohdassa 4 mainitun vastakappaleeni... mutta ehkä seuraavassa elämässä?

Ainoo kohta, missä joutuisin ehkä vähän tinkimään itsekehuistani olisi tuo 8. kohta (urheilullisuuteni on luokkaa sohvaperuna :lol: )

(erityiskiitos kohdan 7. loppulauseesta 8) )
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

täällä ei ole sitten yhtään miestä, jolle minä kiivaan luonteeni ja tuhottoman laiskuuteni kanssa kelpaisin :lol: onneksi on jo mies niin ei tarvitse itkeä :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

maija turjukka kirjoitti:^Tää oli pitkästä aikaa hauskinta lukemista minfossa, sähän melkein kuvailit mut tuolla listallasi :D :shock: Valitettavasti vaan mä olen jo löytänyt tuon kohdassa 4 mainitun vastakappaleeni... mutta ehkä seuraavassa elämässä?
Okei, kiva että kelpasi. Treffit on sitten sovittu seuraavaan elämään. Niitähän ne naiset aina lupailevat kun niitä lähestyy :)

No toivottavasti lämmittää kuitenkin tieto, että aina on ns. back-uppeja olemassa vielä jossain :lol:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kalessin kirjoitti:täällä ei ole sitten yhtään miestä, jolle minä kiivaan luonteeni ja tuhottoman laiskuuteni kanssa kelpaisin

Mitääh?? Pitääkö niille kelvata?? :shock: Eikö se olekaan toisinpäin? :shock:

~Kyllille kelpaisi aika moni minfon poitsuista~
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Hahah, ettet vaan haaveilisi pääseväsi noille nuoremmille miehille "opettajattareksi" :wink: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tytöthän käy täällä ihan vallattomiksi.. :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No soosoo. Kyllihän on minfoakatemian isorintainen äidinkielenopettaja. ~etsii katseellaan rehtoria~... Ainiin, pojat, paikka onkin auki. Kuka hakee?

OT. Maskuliinit jatkakaa olkaa hyvät.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.

edit: Pienet rinnat ei haitta, mutta pienellä perseellä on turha yrittä mitn. Ei vakuuta. :shock:
:o Hassua, itselleni on puolestaan täysin toisinpäin :D Pieni ja kiinteä perse+ pienet/keskikokoiset rinnat on paras kombo.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kylli kirjoitti:No soosoo. Kyllihän on minfoakatemian isorintainen äidinkielenopettaja. ~etsii katseellaan rehtoria~... Ainiin, pojat, paikka onkin auki. Kuka hakee?
Ja miksi ihmeessä sen rehtorin pitäisi olla mies? :shock:

Tuo edellä mainittu listahan kuvaa minua, mutta sori, olen erittäin vakaasti varattu. :lol:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

hidas mutta heikko kirjoitti:Tässäpä HMH:n kymmenen käskyä naiselle. Siis niinkö sen lisäksi että tullaan juttuun. Varmaan melko yleispäteviä, mutta onpahan kerrankin listattu.

1. Tasapainoinen ja kärsivällinen luonne. En jaksa mitään epävakaita sekoilijoita. Silloin riemastutaan (sis. myös suuttumisen) kun aihetta on, mutta rajansa kaikella. Ei kaipaa jatkuvaa viihdyttämistä, pellet yms hankitaan erikseen.
2. Naisellinen. Huolehtii itsestään enemmän kuin minä meikkien ja pukeutumisen suhteen - tuntee muodin minua paremmin. Käsittää myös kohtuullisen terveelliset elämäntavat. Ylipaino on/on ollut hidaste, mutta ei este minun valloittamiselle... Tupakkaa ei polta ja käyttää alkoholia melko vähän, harvoin, jos nyt ollenkaan, ei nyt kuitenkaan absolutisti.
3. Ei tekopirteä, mutta peruspositiivinen, lämpimän hyväntuulinen luonne. Toisaalta innostuu kun aihetta on ja lähtee asioihin mukaan, joskus spontaanistikin. Näin siksi että vaikka kohta 1. on tärkeä, niin pitää olla ideoita, ettei tylsistytä. Sosiaalinen ei ole pakko olla, mutta ei mikään pelkurikaan.
4. Luotettava maailman ääriin asti. Hakee miestä jonka kanssa ollaan hautaan asti. Piste. Aina ei onnistu heti ja oikean löytäminen vie aikaa, mutta viittätoista eroa ja kymmentä lasta kahdenkymmenen eri miehen kanssa ei saisi 35-vuotiaana olla.
5. Ei sekoa häröihin aatteisiin tai uskontoihin. Vakaumus tai aate saa olla, vaikka uskonnollinenkin, mutta jos Äiti Amma tai äärikristilliset liikkeet tms. on pop, niin ei hyvä. :twisted:
6. On koulutettu ja muutenkin fiksu. Tyhmyys ja/tai sivistymättömyys on ehdoton ei-ei, jos meinataan elää yhdessä. Saa, suorastaan pitää olla minua älykkäämpi ja sivistyneempi. Yleensä tässä kohdassa esitetyt ominaisuudet tekevät ihmisestä myös riittävän avarakatseisen ja suvaitsevaisen, sekä asioita seuraavan ja kirjoja lukevan. Johtaa usein myös siihen että elättää itsensä työllään, saa myös tienata minua enemmän - ei käy tippaakaan luontoni päälle.
7. Ymmärtää minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen, heikkouksinenikin. Eikä harrasta manipulointia. Joustan kyllä useissa asioissa, mutta en tod ala sekoilemaan naisen vuoksi. Esimerkiksi nyt vaikka sisaruksiani en ala hyljeksiä tai vaihda mielenkiintoni kohteita (murha.info:n lukemisen voisin vielä ehkä lopettaa... ja paskat 8) ).
8. Riittävän urheilullinen, ei missään nimessä ole urheilun ja/tai liikunnan vihaaja. Suvaitsee sen, että tykkään seurata tiettyjä lajeja ja harrastaa. Seuraa mielellään itsekin jotain ja saa puolestani harrastaa urheilua (ja muitakin asioita) vaikka MM-tasolle jos rahkeita on (ja ilolla tuen harrasteissa jos vain voin). Katso myös kohta 2.
9. Ei oleta minun osaavan kaikkia perinteisiä miesten töitä. Nuori mies kun tekee jotakin juttuja ensimmäisiä kertoja, varsinkin kun ei ole kovin kiinnostunut autoista ja myöhäiskiinnostunut remontoinnista. Joten jos en ole heti rakentamassa omakotitaloa ja sähköasennuksissa tapan itseni viikoittain niin se pitää vaan kestää.
10. Tykkää seksistä ja on sen suhteen vapaamielinen, eli siis ei ollenkaan näitä perjantaina saunan jälkene pimeässä peiton alla -tyyppejä. Uskollinen.

Bonusominaisuus palindromin muodossa: Tissit.

Olipas kiva kirjoitella lämpimikseen tässä.
Ei pahalla, hmh, mutta vaadit naiseltasi sellaista, mitä et itse ole valmis antamaan hänelle: naisen pitää olla hyvännäköinen ja hänen pitää hyväksyä sinut sellaisena kuin olet, mutta itse tunnustat ette halua tällätä itseäsi yhtä paljon; naisesi pitää olla suvaitsevainen mutta itse et siltä kuulosta; vaadit perinteistä naisellisuutta, mutta et itse kumminkaan rupea perinteiseksi mieheksi eli "miesten työt" eivät onnistu.

Ja palstan naiset heti kilvan riensivät ilmoittelemaan, että täyttävät asetetut kriteerit! Tuon listan kuvaama ihminen on lähes täydellinen, oletteko nyt rouvat ihan varmoja, että oma miehenne on arvoisenne?!

Muuten olen sitä mieltä, että kaikki joiden mielestä naisen kuuluu meikata ja tällätä itseään, voivat haistaa paskan.
Every ship must sail a world.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

^ABC! Pitäähän naisen osata myös sopivassa paikassa luikuria laskea. :lol: :lol: :lol:
Vastaa Viestiin