Haukipudas (puukotus)
Haukipudas (puukotus)
Muistaako kukaan/tietääkö muutama vuosi sitten tapahtuneesta, jossa nuori mies (18-22?) puukotti vanhempaa naista ja ehkä muistaakseni poliisia? Ehkä jopa surmasi. En muista tapausta muuten itse, kun olin niin pieni, mutta tiedän kuitenkin, että näin on tapahtunut. Asia kiinnostaa, koska tekijä oli lapsuuden ystäväni, joka hukkui viime vuonna Oulussa.
"Dylan was always there for Eric."
Peekaboo!
Peekaboo!
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
Re: Haukipudas (puukotus)
Tsonna kirjoitti: Ke Kesä 25, 2008 3:10 am Muistaako kukaan/tietääkö muutama vuosi sitten tapahtuneesta, jossa nuori mies (18-22?) puukotti vanhempaa naista ja ehkä muistaakseni poliisia? Ehkä jopa surmasi. En muista tapausta muuten itse, kun olin niin pieni, mutta tiedän kuitenkin, että näin on tapahtunut. Asia kiinnostaa, koska tekijä oli lapsuuden ystäväni, joka hukkui viime vuonna Oulussa.
Muutama vuosi sitten olit niin pieni ettet muista tapausta tarkasti, mutta puukottaja oli teon aikaan 18-22 vuotias ja lapsuuden ystäväsi?
Tiedän, tämä on vuonna 2008 tehty aloitus. Mutta jäin miettimään että minkälainen kuvio tässä on ollut, pikkulapsi ja teini-ikäinen lapsuuden ystäviä keskenään? Vai mikä tässä on kupletin juoni?
Äkkiseltään Oulusta tulisi mieleen suurehko perhe (12-18 lasta), ja tässä nuorempi sisarus yrittää kysyä ~15 vuotta vanhemman sisaruksensa teosta josta on kuullut huhua. Voin hyvinkin olla väärässä. Kuulosti vain kummalliselta moinen lapsuuden ystävyys.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!