Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Kummisetä
Michael Knight

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Vili S Pertti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 5:26 pm

Onko radioaktiiviset aineet varastettu siksi, että venäjä voisi lavastaa Ukrainan tehneen ydinpommia?
Juuri siksi! Sitä lavastusta käytetään sitten (teko)syynä ydinaseiden käyttöön koska ryssäpaskat ei pärjää vaikka on erittäin suuri kalustollinen sekä miehistöllinen ylivoima mutta kun älyä on melkein yhtä paljon kuin kasassa sianpaskaa niin mitä muuta ryssältä voi odottaa?
Nämä sairaat eläimet tappavat jopa omat haavoittuneetkin jättäessään kenttäsairaalansa -mikä on tietenkin hyvä asia.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Rasvamaha kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 5:22 pm
Nice shirt kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 5:10 pm
Ghost hunting kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 5:02 pm Yllättävä lausunto Suomen ja Ruotsin puolustusliitosta kuohuttaa: Nyt puhuu Erkki Tuomioja – väitteet Venäjän pussiin pelaamisesta "ala-arvoista sontaa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yll ... aa/8400334
Noh sitähän voi piilokommarilta odottaa ihan mitä vaan sontaa, nyt jäi sonnasta itse tekijä kiinni. :mrgreen: :mrgreen:
Hän yrittää nyt sotkea asioita. Tämä Neuvostoliiton rakastaja, Stasi-agentti huru-ukko on huolissaan, että Suomesta tulisi todella riippumaton Venäjästä.
Ne on nuo koiran ja sian risteytykset tuommosia sekoilevia lässyttäjiä :lol:

Edelleen pelkää venäjää, vaikka viime kuukaudet näyttää ettei pelättävää ole, ei vaikka puten joukoissa on oikeita natseja, lasten raiskaajiia syyriasta, ja lasten tappajia tshetseniasta...

Onneksi kohta tulee Ukrainan voiton päivä

Kuva
Tuomiojan lausuntoihin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota. Nytkin ilmeisesti petti ruotsalaisen keskustelukumppaninsa luottamuksen. Epätoivoisesti Tuomioja etsii nyt pelastusta, ettei mentäisi Natoon. Nyt ei pelasta Halonenkaan :lol:
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

poikani kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 6:50 pm
Pyytäisin linkkiä, ellei se menisi liikaa off topicksi. Kuitenkin kaksi kolmasosaa USA:n presidenteistä on ollut sotilaspalveluksessa, viimeisimpänä George W. Bush. Sotiin osallistumisista esimerkiksi seitsemän oli sisällissodassa, kahdeksan toisessa maailmansodassa, ja Teddy Roosevelthan on tunnettu nimenomaan sotasankarina.

Jonka poika oli käpykaartilainen, kuten muutkin presidentit hänen jälkeensä. Sotapalvelus ei tarkoita, että hän olisi ollut taistelussa altistaen oman henkensä maalleen. Siitä oli kysymys tuossa lainauksessa. Tuskin tarvitsee alkaa rautalangasta alkaa vääntämään, kun olet fiksu poika.
Venäjän presidentti Vladimir Putin ei ole niitä miehiä, jotka kuolevat aatteensa puolesta. Hän haluaa, että muut kuolevat hänen aatteensa puolesta.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Su Huhti 10, 2022 7:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Nice shirt kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:12 pm
Tuomiojan lausuntoihin ei pitäisi kiinnittää mitään huomiota. Nytkin ilmeisesti petti ruotsalaisen keskustelukumppaninsa luottamuksen. Epätoivoisesti Tuomioja etsii nyt pelastusta, ettei mentäisi Natoon. Nyt ei pelasta Halonenkaan :lol:
Tuomioja ja Väyrynen ovat kuin kaksi marjaa. Suomettumisen aikakauden lapsia. :roll:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

Kummisetä kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:11 pmNämä sairaat eläimet tappavat jopa omat haavoittuneetkin jättäessään kenttäsairaalansa -mikä on tietenkin hyvä asia.
Olisi omalla tavallaan hyvä, että kymmeniä tuhansia katkeroituneita, invalidisoituneita ryssiä palaisi siihen likakaivoon, jota kotimaakseen kutsuvat. He olisivat elävä muistutus ja tiedonlähde siitä, kuinka hyvin sota todellisuudessa meni ja mitä he Ukrainassa näkivät. He myös kuluttaisivat Venäjän syöksykierretaloutta enemmän kuin puhelinpäivystys, joka vastaa omaisille pojan kuolleen.
????? ?? ??????.
Nice shirt
Jessica Fletcher

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:17 pm
Nice shirt kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:12 pm
Tuomioja ja Väyrynen ovat kuin kaksi marjaa. Suomettumisen aikakauden lapsia. :roll:
Niin, Väyrynenhän haluaa Keskustan puheenjohtajaksi "pelastaakseen Suomen"
poikani

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:15 pm
Pyytäisin linkkiä, ellei se menisi liikaa off topicksi. Kuitenkin kaksi kolmasosaa USA:n presidenteistä on ollut sotilaspalveluksessa, viimeisimpänä George W. Bush. Sotiin osallistumisista esimerkiksi seitsemän oli sisällissodassa, kahdeksan toisessa maailmansodassa, ja Teddy Roosevelthan on tunnettu nimenomaan sotasankarina.

Jonka poika oli käpykaartilainen, kuten muutkin presidentit hänen jälkeensä. Sotapalvelus ei tarkoita, että hän olisi ollut taistelussa altistaen oman henkensä maalleen. Siitä oli kysymys tuossa lainauksessa. Tuskin tarvitsee alkaa rautalangasta alkaa vääntämään, kun olet fiksu poika.
Pakko kai tähän on vastata. George W. Bushilla ei edes ole poikia, joten eiväthän he olisi voineetkaan olla sotilaspalveluksessa! Sen sijaan vanhempi George, eli H. W. Bush, oli toisen maailmansodan veteraani ja oli erittäin lähellä menettää henkensä Tyynellämerellä. Junior suoritti palveluksensa kansalliskaartissa.

Anyway, kun kerran 2/3 pressoista on ollut sotilaspalveluksessa, niin kai se vain täytyy uskoa sanaasi, että heistä vain pieni osa oli missään sodassa.

Et kommentoinut tuota Putlinin sotakokemuksen puutetta, joka oli tässä olennaisempi juttu. Hitler sentään tiesi, mitä sota on, ennen kuin lähetti omia kansalaisiaan rintamalle. Tämä vitun pallonaama itänaapurissa on kuin videopelejä pelaava, ajatusmaailmaltaan 11-vuotias poika, jota isommat kiusaavat. Pelin äärellä hän on kuitenkin SUURI JOHTAJA.
????? ?? ??????.
Nice shirt
Jessica Fletcher

poikani kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:19 pm
Kummisetä kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:11 pmNämä sairaat eläimet tappavat jopa omat haavoittuneetkin jättäessään kenttäsairaalansa -mikä on tietenkin hyvä asia.
Olisi omalla tavallaan hyvä, että kymmeniä tuhansia katkeroituneita, invalidisoituneita ryssiä palaisi siihen likakaivoon, jota kotimaakseen kutsuvat. He olisivat elävä muistutus ja tiedonlähde siitä, kuinka hyvin sota todellisuudessa meni ja mitä he Ukrainassa näkivät. He myös kuluttaisivat Venäjän syöksykierretaloutta enemmän kuin puhelinpäivystys, joka vastaa omaisille pojan kuolleen.
Mielenkiintoista, mitä sotaveteraanit keksivät kotomaassa, kun heidät on pakotettu osallistumaan yhden miehen sotaan. Ehkä muutamat heistä ovat Putlerille erittäin vihaisia.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

poikani kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:24 pm

Pakko kai tähän on vastata. George W. Bushilla ei edes ole poikia, joten eiväthän he olisi voineetkaan olla sotilaspalveluksessa! Sen sijaan vanhempi George, eli H. W. Bush, oli toisen maailmansodan veteraani ja oli erittäin lähellä menettää henkensä Tyynellämerellä. Junior suoritti palveluksensa kansalliskaartissa.

Eli kun väitit virheellisesti, että George W. oli sotapalveluksessa, niin aloit selittämään George H:stä. Minulla tuli virhe, kun luulin että alkuperäisessä viestissäsi isä Bushista. Hän on toisen maailmansodan sodan veteraani. Poika George W. on käpykaartilainen, eli kotirintaman kansalliskaartilainen, joka luisti Vietnamin.Tarkkuuttaa nyt poika.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, Su Huhti 10, 2022 7:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Et kommentoinut tuota Putlinin sotakokemuksen puutetta,.
Miksi minun olisi sitä pitänyt kommentoida?
poikani

hutkivajournalisti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:29 pmEli kun väitit virheellisesti, että George W. oli sotapalveluksessa, niin aloit selittämään George H:stä. Minulla tuli virhe, kun luulin että alkuperäisessä viestissäsi isä Bushista. Hän on Korean sodan veteraani. Poika George W. on käpykaartilainen, eli kotirintaman kansalliskaartilainen, joka luisti Vietnamin.Tarkkuuttaa nyt poika.
Ei, vaan W. oli SOTILASpalveluksessa. Lue se viesti tai pyydä lukutaitoista avuksesi. Et myöskään erota Korean sotaa ja 2. maailmansotaa toisistaan.

Voisitko nyt jättää OT:n ja kommentoida ennemmin sitä Putlinia tai jotakin muuta aiheeseen liittyvää.
hutkivajournalisti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:30 pm
Et kommentoinut tuota Putlinin sotakokemuksen puutetta,.
Miksi minun olisi sitä pitänyt kommentoida?
No oliskohan VAIKKA SIKSI, että se liittyy aiheeseen, toisin kuin USA:n historia. Eli kahdesta kommentoimastani jutusta tartuit tismalleen siihen, jota ei ollut enää tässä ketjussa aihetta jatkaa.

Nyt lähden ratakiskokaupoille täydentämään varastoja.
????? ?? ??????.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

poikani kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:32 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:29 pmEli kun väitit virheellisesti, että George W. oli sotapalveluksessa, niin aloit selittämään George H:stä. Minulla tuli virhe, kun luulin että alkuperäisessä viestissäsi isä Bushista. Hän on Korean sodan veteraani. Poika George W. on käpykaartilainen, eli kotirintaman kansalliskaartilainen, joka luisti Vietnamin.Tarkkuuttaa nyt poika.
Ei, vaan W. oli SOTILASpalveluksessa. Lue se viesti tai pyydä lukutaitoista avuksesi. Et myöskään erota Korean sotaa ja 2. maailmansotaa toisistaan.
W oli kansalliskaartissa kotirintamalla. Silloin ei henkeä uhrata maan hyväksi, kuin ehkä jossain baaritappelussa tai liikenneonnettomuudessa.
Toukokuussa 1968 Vietnamin sodan ollessa käynnissä Bush hyväksyttiin Texasin ilmakansalliskaartiin.
Mietippäs nyt hartaasti vielä mitä kommentoin.
Venäjän presidentti Vladimir Putin ei ole niitä miehiä, jotka kuolevat aatteensa puolesta. Hän haluaa, että muut kuolevat hänen aatteensa puolesta.
Mitä muuta poika Bush teki kuin halusi muiden kuolevan aatteensa puolesta, kun itse oli niin pelkuri, ettei uskaltanut lähteä Vietnamiin taistelemaan?
hutkivajournalisti
Adrian Monk

poikani kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:32 pm
Voisitko nyt jättää OT:n ja kommentoida ennemmin sitä Putlinia tai jotakin muuta aiheeseen liittyvää.

Miksi sitten aloit jankkaamaan ohi aiheen? :lol: :roll:
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Olipa edellä oleva oivaltavasti sanottu! Toivottavasti Venäjän kansalaiset lopettavat tämän järjettömän sodan tai sotilaallisen erikoisoperaation, jos sitä sellaiseksi halutaan kutsua. En usko, että kukaan äiti haluaa lähettää poikiaan tykinruuaksi. On väärin, että Putin vie lapsiltamme ja nuoriltamme oikeuden turvalliseen lapsuuteen ja orastavaan aikuisuuteen.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Pieni liekki kirjoitti: Su Huhti 10, 2022 7:41 pm
Olipa edellä oleva oivaltavasti sanottu! Toivottavasti Venäjän kansalaiset lopettavat tämän järjettömän sodan tai sotilaallisen erikoisoperaation, jos sitä sellaiseksi halutaan kutsua. En usko, että kukaan äiti haluaa lähettää poikiaan tykinruuaksi. On väärin, että Putin vie lapsiltamme ja nuoriltamme oikeuden turvalliseen lapsuuteen ja orastavaan aikuisuuteen.
Suurin osa niistä venäläisistä äideistä tukee Putinia ja Venäjän toimia.
Vastaa Viestiin