Vapautettu brittipsykopaatti: Olen uhka nuorille tytöille

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
kakojootti
Olivia Benson

Vapautettu brittipsykopaatti: Olen uhka nuorille tytöille

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

26.6.2008 17:45

Raiskauksesta tuomittu mies on omastaan mielestään vaarallinen.

Raiskauksesta tuomittu Lee Porritt, 33, vapautettiin brittiläisestä Broadmoorin psykiatrisesta sairaalasta vastoin psykiatrien tahtoa. Myös Porritt uskoo olevansa edelleen liian vaarallinen vapauteen.

- On uhka, että uusin tekoni - eli suoraan sanottuna raiskaan jonkun, Porritt sanoi The Sun -lehdelle.

Psykiatri Celia Taylorin mukaan Porritt saa tyydytystä naisten vahingoittamisesta ja seksuaalisesta alistamisesta. Mies on kertonut Taylorille haluavansa siepata nuoria tyttöjä. Siitä huolimatta viranomaiset katsoivat, että Porritt voidaan vapauttaa.

Mies uskoo, että hänet vapautettiin, koska haluttiin todistaa, että hänelle tehty kallis hoito-ohjelma on ollut kannattava.

Porritt vangittiin vuonna 2000 opiskelijan raiskauksesta.

ANTTI HONKAMAA
[email protected]

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806 ... 9_ul.shtml

Ei stna. miksi tuommonen pitä vapauttaa? :shock:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

no oudolle kuulostaa :shock: jos kerran on itse sanonut uusivansa teon ja psykiatrikin vastustaa vapautumista. eikös siellä ole vankilassa jonoksi asti porukkaa jotka on oikeasti parantunu ja haluaa vapautua? sittenhän se nähdää onko hoito-ohjelma kannattanu kun tämä äijä palaa pian takaisin seinien sisään.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Re: Vapautettu brittipsykopaatti: Olen uhka nuorille tytöill

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

esmes- kirjoitti:no oudolle kuulostaa :shock: jos kerran on itse sanonut uusivansa teon ja psykiatrikin vastustaa vapautumista. eikös siellä ole vankilassa jonoksi asti porukkaa jotka on oikeasti parantunu ja haluaa vapautua? sittenhän se nähdää onko hoito-ohjelma kannattanu kun tämä äijä palaa pian takaisin seinien sisään.
Tässä sitten riittääkin miettimistä. Mitään muuta selitystä en keksi, kuin että mies on oikeassa tässä:
kakojootti kirjoitti:Mies uskoo, että hänet vapautettiin, koska haluttiin todistaa, että hänelle tehty kallis hoito-ohjelma on ollut kannattava.
Jos hoito on käynyt lompakolle, pilataan vielä muutaman tytön elämä mieluummin kuin pulitetaan lisää sairaan miekkosen hoidosta.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mä olen sitä paitsi ymmärtänyt ettei psykopaatteja voi varsinaisesti "parantaa", koska heitä ei luokitella sairaiksi. psykopatia on luonnevika, ei mielisairaus. he eivät voi vedota hulluuteen vaan tuomitaan lähes järjestään vastuullisiksi teoistaan.
millaisestakohan hoito-ohjelmasta mahtaa siis olla kyse?
katsoin tässä yksi päivä dokkarin psykopaateista ja siinä tutkijat ja muut oli sitä mieltä ettei psykopatiaa voida korjata muuten kuin aivan varhaislapsuuden aikana kasvatukseen puuttumalla. tätä estää se ettei lapsia länsimaissa (varmaan muuallakaan nykyisin) voida diagnosoida psykopaateiksi. psykopatia on persoonallisuushäiriö, jota ei voi esiintyä ihmisellä ennen murrosikää ja persoonan kehittymistä. lisäksi se on niin peruuttamaton leima, ettei sitä haluta eettisistä syistä lätkäistä pienille lapsille.

tässä se dokkari:
http://quicksilverscreen.com/watch?video=44377
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Äkkiseltään muistuu mieleen ainakin 2 sarjamurhaajaa (toinen oli Edmund Kemper), jotka vastustivat vapauttamistaan hoitolaitoksesta "uransa" alkuvaiheessa.
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Hieman kyseenalaista, että mies julkisesti hakee hyväksyntää tuleville teoilleen pyytämällä niitä etukäteen anteeksi.
kiiramanna
Alokas

Viesti Kirjoittaja kiiramanna »

Herra Porritt on palautettu takaisin laitokseen:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 347748.ece
Vastaa Viestiin
Null