Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

hutkivajournalisti
Adrian Monk

Re: Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 5:46 pm
Ukrainan tilanteeseen liittyy myös suuria epäselvyyksiä. Tietysti näitä asioita on hyvä tuoda esiin.
Mikä sinulle on epäselvää? Onko sinulle epäselvää kuka hyökkäsi? Onko sinulle epäselvää ketkä teurastavat ja raiskaavat siviilejä? Onko epäselvää ketkä ryöstelevät Ukrainassa?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:21 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 5:44 pm
Varmaan kaikki piffiläiset eivät arvosta rehellisempää puhetta, mutta kokonaisuutena sananvapaus on tärkeää. Asioita pitää voida käsitellä useammalta suunnalta.
Yle, HS, CNN jne. ovat tästä päinvastaisia esimerkkejä.
Mikä uutislähde on sitten sellainen joka puolueettomasti esittää näkemyksiä laidasta laitaa, eikä paasaa omaa agendaansa? Väittäisin, että nuo mainitsemasi mediat ovat paljon objektiivisempia, kuin pelkästään omaa agendaansa tuputtavat vaihtoehtomediat.
Voi hyvin pitää kokonaisuutena paikkansa. Ongelma onkin siinä kun vastaavat mediat ovat liikaa lipsuneet poliittisen uutisoinnin suuntaan.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:28 pm
Voi hyvin pitää kokonaisuutena paikkansa. Ongelma onkin siinä kun vastaavat mediat ovat liikaa lipsuneet poliittisen uutisoinnin suuntaan.
Et vastannut kysymykseeni.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:25 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 5:46 pm
Ukrainan tilanteeseen liittyy myös suuria epäselvyyksiä. Tietysti näitä asioita on hyvä tuoda esiin.
Mikä sinulle on epäselvää? Onko sinulle epäselvää kuka hyökkäsi? Onko sinulle epäselvää ketkä teurastavat ja raiskaavat siviilejä? Onko epäselvää ketkä ryöstelevät Ukrainassa?
Ukrainan sota ei alkanut päivässä. Siinä oli yli 10 vuoden kehityskulku sotaan.
Venäjä on suorittanut ääretöntä tappamista ja rikoksia Ukrainassa, mutta asioita pitää tuoda julki mitä on tapahtunut ja kenen toimesta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:32 pm
Venäjä on suorittanut ääretöntä tappamista ja rikoksia Ukrainassa, mutta asioita pitää tuoda julki mitä on tapahtunut ja kenen toimesta.
Sinähän itse jo vastasit kenen toimesta. Vai oletko sitä mieltä, että tässäkin on joku globalistieliitin ja illuminaattien salaliitto taustalla?
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:31 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:28 pm
Et vastannut kysymykseeni.
Tälläistä uutislähdettä ei ole. Kyse onkin siitä, että faktat eivät riipu uutislähteestä, vaan ne ovat olemassa jokaiseen asiaan uutisoinnista riippumatta. Ainoa keino saada jonkinlainen kokonaistieto on verrata eri tietoja toisiinsa.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:32 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:32 pm
Sinähän itse jo vastasit kenen toimesta. Vai oletko sitä mieltä, että tässäkin on joku globalistieliitin ja illuminaattien salaliitto taustalla?
Ukrainassa on otettu käyttöön samoja koronaan liittyviä ideoita kokeiluluonteisesti etuajassa.
Edelleen sekin on epäselvää, että mikä oli USAn presidentti Joe Bidenin pojan Hunterin rooli Ukrainassa. Varsinkin kun hänellä olisi ollut yhteyksiä USAn laboratorioihin alueella.
George Soros on sanonut järjestöidensä toimineen vuosikymmeniä Ukrainassa.

Putinilla näytti olevan omat intressit hyökätä Ukrainaan. Siinä oli myös taustalla pahasti mokattu Putinin valitseman nukkehallitsijan Janukovitsin pakeneminen Venäjälle.

Ukraina on ollut silti jonkinlaisen suurvaltapolitiikan pelinappula. Tämä ei poista millään tavalla Venäjän vastuuta hyökkäyksestä ja sodan aloittamisesta.
holmesin haamu
Sherlock John Holmes

hutkivajournalisti kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:23 pm
holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 5:34 pm
Näkemyksiä voi olla monenlaisia, mutta esimerkiksi koronatoimien vastustaminen ei liity mitenkään Venäjään. länsimaissa.
Totta kai liittyy. Kelaa alkuun kun korona alkoi ja miten Venäjä lähti trollaamaan paskaansa.
Voin tarkastaa tekstit ja kommentit tuohon liittyen, jos tarjoat niihin suoran linkin.
Seurasin koronaa lähes alusta asti. Venäjä on ollut mukana aivan samoissa koronatoimissa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 6:43 pm
Ukrainassa on otettu käyttöön samoja koronaan liittyviä ideoita kokeiluluonteisesti etuajassa.
Edelleen sekin on epäselvää, että mikä oli USAn presidentti Joe Bidenin pojan Hunterin rooli Ukrainassa. Varsinkin kun hänellä olisi ollut yhteyksiä USAn laboratorioihin alueella.
George Soros on sanonut järjestöidensä toimineen vuosikymmeniä Ukrainassa.
Foliohuttua.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

holmesin haamu kirjoitti: Ma Touko 02, 2022 5:34 pm
Sieltä on paljastunut mielenkiintoisia lahjuskytkentöjä varsinkin Kiinaan, taisipa Venäjäkin olla jollain tavalla kytköksistä.
PiikkiSika kirjoitti: La Huhti 30, 2022 10:41 pm Voitonpäivänä 9.5. on Kiovalaisten syytä rukoilla. Enneuni vihjasi jotain tapahtuvan, toivottavasti unijohtui vain hyvästä ksalol putkesta :mrgreen: :evil: :evil: :shock: :shock:
Salmari
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Venäjätrollit kuten JanitaZlim näkevät natseja jokapaikassa kuten Venäläiset aateveljet. Puhdas trolli ja kommunismin kannnattaja
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Salmari kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:16 pm Venäjätrollit kuten JanitaZlim näkevät natseja jokapaikassa kuten Venäläiset aateveljet. Puhdas trolli ja kommunismin kannnattaja
Mihinkäs sika kärsästään pääsisi?
Varjokirjoittaja
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Varjokirjoittaja »

Salmari kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:16 pm kommunismin kannnattaja
No, mutta. Sehän on paras ja jaloin aate, joka ei ihmisen perusluonteenlaadun vuoksi vain toimi. Jos vain oikeasti kannattaa sitä niin minä arvostan häntä. Tosin vihaan ryssiä, mutta en heistä jokaista. Juuri kommunismi piti ryssät ruodussa. Nykyisin Virokin on päässyt levittämään paskakansalaisiaan varkaisiin pitkin Suomea. Mitä tästä opimme: kommunismi OLI hyvä aate ja voisi olla sitä edelleen venäläisille ja venäläismielisille baltian paskakansoille.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Varjokirjoittaja kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:56 pm
Salmari kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:16 pm kommunismin kannnattaja
No, mutta. Sehän on paras ja jaloin aate, joka ei ihmisen perusluonteenlaadun vuoksi vain toimi. Jos vain oikeasti kannattaa sitä niin minä arvostan häntä. Tosin vihaan ryssiä, mutta en heistä jokaista. Juuri kommunismi piti ryssät ruodussa. Nykyisin Virokin on päässyt levittämään paskakansalaisiaan varkaisiin pitkin Suomea. Mitä tästä opimme: kommunismi OLI hyvä aate ja voisi olla sitä edelleen venäläisille ja venäläismielisille baltian paskakansoille.
Ongelmahan ei ole ulkomaalaiset vaan Suomen heikosti omaisuutta suojelevat lait, jotka on tehty sen pohjalta, että köyhätkään ihmiset eivät varastelisi. Siellä on lainsäädäntö elimissä ollut työntouhussa ihan kantasuomalaiset pottunokat, jotka ovat keksineet, että omaisuutta ei saa puolustaa ja omaisuusrikoksista tuomiot ovat naurettavia.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Salmari kirjoitti: Ti Touko 03, 2022 8:16 pm Venäjätrollit kuten JanitaZlim näkevät natseja jokapaikassa kuten Venäläiset aateveljet. Puhdas trolli ja kommunismin kannnattaja
Ei niitä natseja jokapaikassa ole, mutta tällä palstalla melkoisen paljon.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Vastaa Viestiin