Mikä ärsyttää tänään?
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Teloin oman oikean käden sormeni puutarhan oven väliin, ja olin just ihastellut säätä (pilvinen ja lämmin), nahka kuoriutui kahdelta puolelta irti. Kohtalo ei hyväksynyt että iloitsin jostain (säästä)!
Nyt sitten tyttöni sai naapurissa potkulaudasta päähän, verta oli tullut tietysti hirveesti ja on nyt sairaalan päivystyksessä katsottavana. Mitä vielä?
Nyt sitten tyttöni sai naapurissa potkulaudasta päähän, verta oli tullut tietysti hirveesti ja on nyt sairaalan päivystyksessä katsottavana. Mitä vielä?
Nothing is quite what it seems
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
oho
ei ne nyt niin pahoja ole! tytöthän on elämän suola ja niin ihania! vaikeita ehkä, mutta ihania
Ärsyttää tänään, kun mun taloudenhoitaja on lomalla, tai sit se vaan on laiska eikä oo tiskannut, siivonnut tai pessyt pyykkiä. Annan sille potkut ihan just. Sitä ei oo näkyny aikoihin.
Ärsyttää tänään, kun mun taloudenhoitaja on lomalla, tai sit se vaan on laiska eikä oo tiskannut, siivonnut tai pessyt pyykkiä. Annan sille potkut ihan just. Sitä ei oo näkyny aikoihin.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Ärsyttää tekemisen puute. Taas roikun _koko_ päivän täällä (ei sillä että kamalasti haittaisi, mutta kun täällä on nyt niin hiljaista). Kyllä, minulla oikeasti on kavereita, mutta he ovat joko lähteneet kotipaikkakunnalleen kesäksi ja muut kaverit ovat minun kotipaikkakunnalla. Koirakin vaan nukkuu.hmph. En voi edes lukea mielenkiintoisia kirjoja, jotka lainasin kirjastosta eilen (ja kirjastopoika jopa flirttaili.
) koska maanantaina lähden viikoksi mökille, jossa ei ole nettiä eikä televisiota niin jotain tekemistä täytyy olla. Argh. Eikä ulkonakaan voi möllöttää kun sataa aivan kaatamalla. 
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Minua ärsyttää tämä tietokone.
Aluksi tämä toimii aina ihan hyvin, mutta joka kerta kun tässä on ollut muutaman tunnin, jotain on vinossa. Nettiyhteys kyllä on, mutta hyvin hidas. Hiiren oikea näppäin ei tottele yhtään ja ne linkit, jotka avautuvat uuteen ikkunaan, eivät avaudu ollenkaan.
Pahimmassa tapauksessa sivuhistoriaa ei aina voi poistaa.
Lisäksi olen hyvin ikävystynyt.
Aluksi tämä toimii aina ihan hyvin, mutta joka kerta kun tässä on ollut muutaman tunnin, jotain on vinossa. Nettiyhteys kyllä on, mutta hyvin hidas. Hiiren oikea näppäin ei tottele yhtään ja ne linkit, jotka avautuvat uuteen ikkunaan, eivät avaudu ollenkaan.
Pahimmassa tapauksessa sivuhistoriaa ei aina voi poistaa.
Lisäksi olen hyvin ikävystynyt.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti: