Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

wau, murha.infossa keskustellaan elävistäkin ihmisistä ja niiden kanssa halutaan touhutakin.:D

Olis se kyllä jännä kuulla mikäli jotkut ovat löytäneet elämänsä rakkauden täältä. Muutaman pariskunnan tiedän, jotka ovat löytäneet toisensa netistä yleensä. Itse löysin ukkoni hevibaarista.:D Tuli ruinaa tulta ja höpötti intistä, annoin asioiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. KUNNES alettiin puhua musiikista niin johan tästäkin tytöstä lähti juttua kun en mä noista kranaateista mitään tiedä.:D Mutta ai että, alko kranaatitkin siinä vaiheessa kiinnostaa kun miekkonen tuli uniformussa kotia. Pakotin sen ostamaan baretin intin jälkeen omaks. :wink: Toi rakkautta kans aina mukanaan (suklaata:D).

Mites mites..jokos saadaan kuulla joltakin murha.infon vuosisadan rakkaustarina? :P
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Serialist ja Bambinos, no ei varmaankaan kuulla, kun te ja monet muutkin mimmit on varattuja, teijän vika :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
serialist
Olivia Benson

:oops:

Meidän täytynee sitten houkutella meidän sinkkukavereita tänne höpöttelemään. :wink:
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
serialist
Olivia Benson

Järjestetään murha.infon sinkkubileet. Sinne kaikki rekisteröityneet sinkut vaan bailaamaan (no miksei varatutkin, jos väenpaljous ei olekaan huikea). Jos on hiljaista, heijastetaan kankaalle topiceja, joista voi alkaa keskustelemaan. :)
- Jack Handy -
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

No minfo on muistaakseni vasta 1-vuotias vauva, joten eiköhän vuosien mittaan ainakin pari friikkiä toisensa löydä täältä.. :lol:
serialist
Olivia Benson

Eiköhän, toivottavasti ainakin! :) Yhden sinkkukaverin sain jo koukutettua tälle sivustolle, mutta ei ole vielä rekisteröitynyt. Siipeilee vaan.:D
- Jack Handy -
Sakara
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Heheh, minä olen itse asiassa kerran laittanut treffi-ilmoituksen kuuluisalle Cityn treffi-palstalle. Lyötiin kaverin kanssa vetoa, uskalletaanko lähteä sokkotreffeille, ja kun en jaksanut selailla ilmoituksia läpi, päätin suoraan heittää oman ilmoituksen (kuvaa en uskaltanut laittaa, jos vaikka joku tuttu sattuu lukemaan). Vastauksia tuli ihan käsittämätön määrä, yli 50 lyhyessä ajassa, ja tässä vaiheessa minulle iski tunne, että olin antanut ilmoituksessa itsestäni liian positiivisen kuvan (ei nyt tosielämässä ihan 50 kosijaa kuitenkaan ovella jonota), joten poistin ilmoitukseni enkä "uskaltanut" loppujen lopuksi vastata yhteenkään ;) Onneksi ei kaverikaan, joten en hävinnyt vetoa... Se on se perussuomalainen huono itseluottamus.

Itsekin odotan innolla ensimmäistä Minfo-paria, kertokaa heti tänne, kun sellainen ilmaantuu ;)
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Se on muuten hirmu riski jos lähtee treffeille ja vastassa onkin tuttu :D Varsinkin kun moni naimisissa oleva mies hakee salaseuraa ja muuta vastaavaa. Itellä on ihan sellanen perus ilmoitus jossa ilmoitan olevani kiinnostunut tutustumaan naisiin, ja kerron selkeästi että seurustelen, en etsi miestä enkä parisuhdetta. No, arvatkaa ketkä siihen vastaa: Naimisissa olevat miehet. Tai miehet yleensä. "Sinullakin voi olla syysi, miksi tätä vaihtoehtoa harkitsisit?" "moi hyvält kuullostaa oon -85 syntyny ja hyvännäkönen laita viestii!!!" Ei vaan mee jakeluun.. :D Mutta ei kaikilta voi kaikkea vaatia. Jos juoksuaika on päällä, niin ymmärtäähän sen että muija kun muija, ihan mitä vaan mikä irti lähtisi.
Nerot hallitsevat kaaoksen
serialist
Olivia Benson

Ukkomiehet on ehkäpä niitä pahimpia! Ja sitten myös tämä toinen ääripää eli nuorehkot sinkkumiehet, jotka eivät saa kiimaansa mitenkään laantumaan. Hyh.:D

Itselläni on hyviä kavereita, joihin olen tutustunut netin kautta. Tutustuminenkin meni ihan kaveri -hengessä ettei missään vaiheessa edes koitettu mitään sen kummempaa flirttiä (flirttailla pitää aina pikkasen :wink: ) Sitten musta on tullut jossakin vaiheessa aina niiden parisuhdeterapeutti.. Mut sitähän ne ystävät aina välillä on.:)
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

serialist kirjoitti:Ukkomiehet on ehkäpä niitä pahimpia! Ja sitten myös tämä toinen ääripää eli nuorehkot sinkkumiehet, jotka eivät saa kiimaansa mitenkään laantumaan. Hyh.:

Itselläni on hyviä kavereita, joihin olen tutustunut netin kautta. Tutustuminenkin meni ihan kaveri -hengessä ettei missään vaiheessa edes koitettu mitään sen kummempaa flirttiä (flirttailla pitää aina pikkasen :wink: ) Sitten musta on tullut jossakin vaiheessa aina niiden parisuhdeterapeutti.. Mut sitähän ne ystävät aina välillä on.:)
Nohnoh naiset. Ukkonaiset ne vasta kovia ovat vaatimaan. Vaativat seksiä, kukkia ja ovikin pitää avata.

Mulle ei oo tullu yhtään privaa mun deitti-ilmotukseen, siispä pieni korjaus siihen. Komea vakavarainen mies etsii 18-40 v naisia. :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

No just noiden omituisten vastaajien (tai siis kuulemieni stoorien) takia en ole ikinä viitsinyt ilmoitusta laittaa... Semmoistakin olen kuullut, että joku on saanut haukut treffikumppanilta kun ei ole tarpeeksi hyvännäköinen tms. vaikka suurin osa varmaan lähinnä tekee oharit kurkattuaan nurkan takaa. Olen mielestäni ihan normaali ihminen kaikin puolin, mutta melkein kuulostaa siltä, ettei noi palstat ei ehkä ole niitä varten.

Eikun nyt muistin, että kerran vastasin täällä Lontoossa yhteen ilmoitukseen kun olin vähän masentunut erinäisistä syistä, ja ei hitto kävi ilmi että se tyyppi tunsi useita mun tuttuja... Siis miljoonakaupungissa. No ei tässä mitään, mutta seurailin palstaa ja tyyppi postasi ilmoitustaan aina uudelleen ja uudelleen lisäten vaatimuksia sekä selityksiä ("en ole sovinisti vaikka siltä voi kuulostaakin", "myönnän olevani snobi mutta sehän on vain tervettä" jne) eli oli kait sitten saanut joko palautetta tai epätyydyttäviä vastauksia. Lopuksi se ilmoitus oli ihan järjettömän ja sekopäisen kuuloinen. Minulle se kaiffari kyllä vastasikin mutta hävisi jossain vaiheessa (ei kuvan nähtyään, ulkonäkö kuulemma oli kelvollinen, vaan vasta myöhemmin, en sitten tiedä missä oli vika, mutta toi uudelleenpostaus jatkui vielä viikkoja sen jälkeen eli kukaan ei kelvannut). No ei ollut mikään suuri tappio, koska kyseessä oli juuri sellainen omasta mielestään hirmuisen menestynyt mies, joka kuvitteli vähän liikoja itsestään.
Mariella
Rico Tubbs

loneliness kirjoitti:Nohnoh naiset. Ukkonaiset ne vasta kovia ovat vaatimaan. Vaativat seksiä, kukkia ja ovikin pitää avata.
Jäikös eilinen koulutus painamaan mieltä lone? :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
serialist
Olivia Benson

^Ehkä hän laittoi ilmoituksen siksi, koska tarvitsee itsetunnon pönkitystä vaikka sanookin olevansa täydellinen. Tuollaiset ihmiset ovat ärsyttäviä. "Ei mun oikeasti tartteis täältä seuraa hakee ku oon niin komee ni heruu muualtakin." No miks oot täällä sitte.:D

Haluaisin joskus ihan mielenkiinnosta laittaa ilmoituksen johonkin treffi -palstalle, mutta oma ukkoni saattaisi kyseenalaistaa uteliaisuuteni.:D Vaikka tekisinkin sen ihan uteliaisuudesta, ilman aikomusta edes tavata ketään. Toisaalta taas, jotkut hakevat siellä tosissaan elämänkumppani ni tuskin tällaista uteliasta ja mielenkiinnosta ilmoitusta postaavaa kaivattaisiin.
- Jack Handy -
loneliness
Jessica Fletcher

[quote="Mariella"

Jäikös eilinen koulutus painamaan mieltä lone? :D[/quote]

Naiset tykkää, kun niille ostaa ruusuja ja niitä kuuluu palvella :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs