Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kikkupakkonen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Syys 09, 2018 11:48 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Kikkupakkonen »

meitzi kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:18 pm
leatherman73 kirjoitti: To Kesä 09, 2022 8:15 pmMonella valittajalla tuntuu unohtuvan se että he itse myös on joskus olleet mopoiässä ja saattaneet aiheuttaa yöaikaan häiriötä. Ja jos mopoilijat aiheuttaa häiriötä, kannattaa niille mennä sanomaan asiallisesti eikä hitonmoinen raivo päällä. Yleensä ovat sen verran fiksuja että uskovat heti ja saattavat jopa pahoitella aiheuttamaansa häiriötä.
Ensimmäisenä tuli mieleeni se, että videon aikuisen ulkonäöllä varustettu olisi unohtanut kokonaan.

Hyvin todennäköinen seuraus tuollaisesta perseilystä on se, että muita reittejä tähän asti käyttäneet mopoilijat alkavat päristellä sen talon ohi aina kun se on alle kilsan kiertämisellä mahdollista. Ja hyvä niin, on koiralle oikein että luu on kovaa.
Ja varmasti pärisee.. 30v. Sitten ois ajanut koko kylän mopot taloa ympäri
Kikkupakkonen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Syys 09, 2018 11:48 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Kikkupakkonen »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:25 pm
meitzi kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:18 pm
Hyvin todennäköinen seuraus tuollaisesta perseilystä on se
Siis mersumies on perseillyt, kun on käynyt älykääpiöitä huomauttamassa perseilystä? Onko se niin vaikea kasvattaa lapset muut huomioonottaviksi? Kyllä tuossa iässä jo sitä järkeä ja kotikasvatusta on niin paljon, että tietää miten kovaa moporalli raikaa kesäiltaisin tai öisin muuten hiljaisella asuinalueella. Ilmeisesti tänne on kokoontuneet elämänkoulun ritarit puolustelemaan vajakintaimien oikeutta terrorisoida asukkaita omakotialueella.

Ihan ymmärretävää, että jossain vaiheessa vati menee nurin, jos ei iltaisin ja öisin nukuttua mopoterrorismin vuoksi. Töissäkin pitäisi käydä ja öisin nukkua.
Mistähän se johtuu, että teille hyväosaisille tahtoo kasvaa noita vinoon kasvaneita lapsia nykyään..? Vapaa kasvatus? Vai isä ja äiti ottaa ennemmin vähän viiniä tai muita huuruja.. vai oisko vain parempi opettaa käytännön asioita.. antakaa nuorten ajella ja touhuta.. kunhan se ei ole rikollista..
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:33 am
Videolla ei näy mitään perseilyä mopojonnejen taholta.
Siis videolla esiintyvä mies on kiihottunut "psykoosiin" pelkästään nähdessään mopoja? Jos miehellä on tälläinen taipumus, se olisi kyllä tullut jo aiemmin esiin, sillä tuskin mies ensimmäiset mopot elämässään näki tuolloin?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Kikkupakkonen kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:43 am
Mistähän se johtuu, että teille hyväosaisille tahtoo kasvaa noita vinoon kasvaneita lapsia nykyään..?
Tässä tapauksessa jo mopot paljastavat,että kyseessä ei ollut hyväosaisten lapsista, vaan hyväosaisten asuinalueelle valkoroskan asuinalueilta terrorisoimaan tullutta nuorisoa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Kikkupakkonen kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:33 am
Ja varmasti pärisee.. 30v. Sitten ois ajanut koko kylän mopot taloa ympäri
Keharien kokoontumisajot? Mistä tiedät, että kyseessä on kyläyhteisö?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:33 am Hänen tuskin tarvitsee vähään aikaan käydä päivisin töissä. En osaa kuvitella voivan jatkaa missään vastuullisena asemassa tempauksensa jälkeen.
Tarkoitit varmaan, että hänellä on sen verran hyvin asiat, että hänen ei tarvitse käydä töissä vähään aikaan.

Enpä ole yllättynyt, että täältä löytyy varmaan uusia tilaajia tuolle kanavalle. :lol:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:33 am En missään tilanteessa kävisi mopojonneihin käsiksi, saati alkaisi (todennäköisesti päihteiden vaikutuksen alaisena) esiintyä poliisina,
Ei vittu miten noloa jengiä. :oops:

Kävi käsiksi, esitti olevansa poliisi. :lol:

Minä olen poliisi ja kutsun teille partiot paikalle. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5298
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:44 amSiis videolla esiintyvä mies on kiihottunut "psykoosiin" pelkästään nähdessään mopoja?
Sitähän ei voi tietää, että mistä on psykoosiinsa kiihottunut. Paitsi ehkä hän itse. Muita vaihtoehtoja on diilerinsä tai hoitohenkilökunta.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

Jannes kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:08 am Mikäs ihmeen yö? Puhuttiin päristelystä nukkuessa, itse olen yötyöläinen eli nukun päivällä.
Normaalit ihmiset nukkuu öisin..
Don MC

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Don MC »

VonBiden kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 2:15 am Normaalit ihmiset nukkuu öisin..
Sanoi hän varttia yli kaksi yöllä.
VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

Don MC kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 3:01 am
VonBiden kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 2:15 am Normaalit ihmiset nukkuu öisin..
Sanoi hän varttia yli kaksi yöllä.
Ja heräsi kahdelta tuollaisen pärinävammaisen päristelyyn :?
inka
Jane Marple
Viestit: 1044
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja inka »

Kyllähän se niin on ettei 2000-luvulla syntyneille ole kotona opetettu edes alkeellisempi käytöstapoja. Pitäisi normaalilla järjellä varustetulle penskalle olla päivänselvä asia ettei öisin, eikä päivisinkään mopoilla esim. kävely/pyöräteillä, lasten leikkipuistoissa kerrostalojen pihassa ym. ym. ym! Ei ihmekään että monet karsastaa näitä pellejä jo valmiiksi, kun tietää että on taas vaan ajan kysymys kun joku kortteli valvoo seuraavan yön näiden 'kullannuppujen' takia. Asennevamma tälläisillä on!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10891
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mersu-ykän käytöstä en puolustele, pellehän tuo on, ja niin tyhmä että meni mopojonnejen virittämään ansaan.

Veikkaan että sama ykä on käynyt mopojonneille huutamassa jo aiemminkin ja yrittänyt pysäyttää saamatta ketään kiinni, ja nyt sitten nämä kaksi on päättäneet varustautua kypäräkameralla ja jättäytyä kiinni saadakseen päräyttävän videon julkaistavaksi.

Videon alussa ihan selvästi odotetaan "ykää" paikalle keskellä risteystä, toisen kaverin päivystäessä kauempana, jos oltaisiin oltu "kaverilta tulossa" niin mitä tuohon risteykseen on pysähdytty odottamaan?
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3140
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ei tosiaan tainnut olla ihan ensimmäinen kohtaaminen mopopoikien ja harrastelijakonstaapelin välillä. Ja Jonia näyttäisiin tosiaan odotettavan saapuvaksi paikalle. Joni sitten typeryyttään meni provosoitumaan provosoinnista.

Itseäni eniten hirvittää, että jokaisella nuorella (kaikilla ihmisillä) on kyky puskea mikä tahansa video nettiin vaikka reaaliaikaisesti potentiaalisen yleisön ollessa miljoonia. Järjettömän voimakas väline ihmiselle, jolle aivot ovat vasta kasvamassa, ja joka ei ole sekuntiakaan tullut ajatelleeksi omaa vastuutaan. Noh, nyt on Jonilla oma ikuinen tähti sytytettynä sometaivaalle.
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5298
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Villeri kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 8:05 am Ei tosiaan tainnut olla ihan ensimmäinen kohtaaminen mopopoikien ja harrastelijakonstaapelin välillä. Ja Jonia näyttäisiin tosiaan odotettavan saapuvaksi paikalle. Joni sitten typeryyttään meni provosoitumaan provosoinnista.
Kyllähän se siltä näyttää, että oman elämänsä sheriffiä oikein odotellaan. Voi toki olla niinkin, että siinä olisi ollut viimeinen risteys yhteisellä kotimatkalla kaverin luota, ja siihen on pysähdytty vielä juttelemaan. Jos tuolla tavalla lähestyvän auton havaitsee, niin kyllähän siinä voi tuntea tarvetta haihtua.

Todennäköisempänä pidän sitä, että siinä odotettiin. Kokemusteni perusteella mopojonneja huvittaa härnätä kaikenlaisia mulkkuja, jotka hermostuvat raivon valtaan ihan vain ohi ajavistakin mopoista, ikään kuin omistaisi koko kadun, ellei korttelin, jossa kotinsa on. Olen saattanut ehkä itsekin kakarana vaihtaa pienemmälle ja nostaa kierroksia sellaisten kohdalla, jos näki raivostujan pihallaan. Erityisen hauskaa oli, jos lähti autollaan jahtaamaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin