maija turjukka kirjoitti:Hahah, ripperi.... sen vähän perusteella, mitä mä tiedän Suomi24-stä, niin siellä on KAIKKI häiriintyneitä. Tuskin se foorumi "meidän" VoDKasta ja sen oikeista ajatuksista mitään tietää
Mitä *ittua te ylipäänsä siellä 24:lla käytte?
Pitää paikkaansa että suomi24:n henkirikokset-osiossa ei keskustella juuri muusta kuin minfon nimimerkkien toilailuista ja keskitytään mollaamaan votukkaa ja muutamaa vain (lähes pelkästään) Bodomiin kirjoittavaa nikkiä. Siellä ei siis keskustella itse aiheesta juurikaan satunnaisia ketjuja lukuunottamatta.
Vahvasti haisee sille, että suomi24 on täynnä murha.infosta bannattuja tai pikakäännytettyjä katkeria ihmisiä. "Vittu murha.info on perseestä ja varsteki Raid, kaikki mun viestit poistettiin ilman syytä ja mut bannattiin!" Hmm jos kymmenen ekaa viestiä koostuu parin sanan lauseista ja hymiöistä en voi kuin nauraa...
Itse käyn siellä (suomi24:llä) noin kerran viikossa katsomassa onko mitään uutta ja ihmeellistä. Yleensä ei ole...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"