Mitä merkkiä edustat ja miten se vaikuttaa?
Itse uskon luonnehoroskooppeihin. Nää päivä ja viikkohoroskoopit onkin sitten asia erikseen
Hohoho, putkimies =Dtulikukka kirjoitti:olen vesimies (vaikka kakarana olin kivenkovaan inttänyt olevani putkimies)
en oikein usko niihin enkä jaksa joka lehdestä edes lukea niitä. jossain on ollut että vesimiehet ovat rauhallisia ja usein rakastavat vihreää, se pitää paikkaansa.
Vesimies löytyy täältäkin... Lapsena tosin olin siskon mukaan pesukarhu!tulikukka kirjoitti:olen vesimies (vaikka kakarana olin kivenkovaan inttänyt olevani putkimies)
en oikein usko niihin enkä jaksa joka lehdestä edes lukea niitä. jossain on ollut että vesimiehet ovat rauhallisia ja usein rakastavat vihreää, se pitää paikkaansa.
No nimenomaanABC kirjoitti:tulikukka kirjoitti: kun käytössä oli ainakin kolme erilaista huonesysteemiä, jotka kaikki antoivat eri tulokset...
Pahinta on, kun tuosta kuulee edelleen, vaikka asiasta jo yli kolmekymmentä vuotta aikaa :/DonHessu kirjoitti:Hohoho, putkimies =Dtulikukka kirjoitti:olen vesimies (vaikka kakarana olin kivenkovaan inttänyt olevani putkimies)