Järkyttävät videot!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:apollo varmaan muistaa missä se peniksen leikkaus-video on?
Tässä: http://www.dugged.com/view_video.php?vi ... be6106a3b8.
en ole vieläkään nähny.. mut kuulemani perusteella veikkaisin et on kuollut jo aiemmin se peniksen kantaja, leikkaaja on eri ihminen, vaikka näyttää kuulemma että itse leikkaisi. tuota tukisi sekin ettei vuoda yhtään verta. jos on shokissa, ni ei verta välttämättä kauheasti vuodakaan, mutta shokissa tuskin onnistuis itseltään sukuelimiä leikkelemään.. :roll:
hmm, olen tätä muutamana iltana itsekseni pohdiskellut.
esmes-, sää rupeet pelottamaan mua päivä päivältä enemmän 8)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^no eipä mulla nykysin oo päivisin muuta tekemistä ku rotten.comissa istua :lol: ai nii, ja välillä käyn tsekkaa yleareenasta jonkun muumipätkän tai nalleluppakorvan ihan tasapainon vuoksi :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Ihmisiä hyppimässä junan eteen.
http://www.nothingtoxic.com/media/11916 ... _of_Trains
I wonder if train conductors keep a tally of how many people they've hit and compare with other conductors? Then at the end of the year the one who hit the most gets a free I Love Trains hat.
lol
voihell1234
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

tosta löytyy samaa kamaa mutta tubesta -.-

http://www.youtube.com/watch?v=F4YkjjMG8Xg
Zodiac
Olivia Benson

Zodiac
Olivia Benson

Näin kiinan poliisi hoitaa panttivanki tilanteet.

2:38 BANG
http://www.youtube.com/watch?v=UnViY74ayV8
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Sotaveteraani astuu tankin eteen ja kuolee Jyväskylässä itsenäisyyspäivän paraatissa.
http://www.youtube.com/watch?v=tsjOLvYcuTc
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Zodiac kirjoitti:Tshetsheenit taas hommissaan. Sitten ihmetellääm miksi venäläiset ovat kyrpiintyneitä...tuo on jokaisen venäläisen sotilaan kohtalo joka jää vangiksi.
Venäläiset tekee sotarikoksia ihan samalla tavalla. Jos venäläisiä kyrpii, niin voisivat painua sitten helvettiin sieltä Tsetseniasta :roll:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bambinos kirjoitti:
Zodiac kirjoitti:Tshetsheenit taas hommissaan. Sitten ihmetellääm miksi venäläiset ovat kyrpiintyneitä...tuo on jokaisen venäläisen sotilaan kohtalo joka jää vangiksi.
Venäläiset tekee sotarikoksia ihan samalla tavalla. Jos venäläisiä kyrpii, niin voisivat painua sitten helvettiin sieltä Tsetseniasta :roll:
Oiskohan tähän juttuun jotain liikkuvaakuvaa tms. mistä esittää...?
(tää alkuperäinen zodiacin teksti on ilmeisesti lainattu jostain tuolta takasivuilta tms...?)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PinkCatz
Harjunpää

Videopätkän aitous...?

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Löysin netistä viedopätkän josta en tiedä onko se aito vai ei... Video on natsiaiheinen jossa teloitetaan kaksi sidottua miestä... Toivon todella että ei ole aito... Mites... saako sen linkin laittaa tänne vai? Olisi vain kiva että joku muu katselisi sen ja toteaisi minulle että se ei ole aito... :shock:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
PinkCatz
Harjunpää

Löysin netistä viedopätkän josta en tiedä onko se aito vai ei... Video on natsiaiheinen jossa teloitetaan kaksi sidottua miestä... Toivon todella että ei ole aito... Mites... saako sen linkin laittaa tänne? Olisi vain kiva että joku muu katselisi sen ja toteaisi minulle että se ei ole aito... :shock:
Käsittääkseni se video on kopioitu jostain toiselta sivulta jossa on ainakin kauheat varoitukset että ei alle 18 vuotiaille ja kaikki omalla vastuulla...
Mutta kait video on feikki ja tehty vain joillekin natsiaatteiden ihannoijille... :roll:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Meinasin kommentoida jo tuohon aiemmin lukkoon menneeseen aloitukseesi, että jos olisit käyttänyt hakua niin olisit löytänyt tälläisen, oletettavasti puhut tuosta videosta? :)
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Joo, aitohan se. Tästä topicista muistaakseni löytyy - ehkä vielä toimiva- linkki ko. videoon.

Edittiä. sivulta 2 näyttää löytyvän. Näyttääkö tutulta?
PinkCatz
Harjunpää

Howler kirjoitti:^ Meinasin kommentoida jo tuohon aiemmin lukkoon menneeseen aloitukseesi, että jos olisit käyttänyt hakua niin olisit löytänyt tälläisen, oletettavasti puhut tuosta videosta? :)
Joo kyllä samasta videosta taitaa olla kyse... Anteeksi taas...Pitäisi opetella käyttämään tuota hakutoimintoa! :oops:

Ja tämä sitten vastasi kysymykseeni onko pätkä aito... :cry:
PinkCatz
Harjunpää

Rattus kirjoitti:Joo, aitohan se. Tästä topicista muistaakseni löytyy - ehkä vielä toimiva- linkki ko. videoon.

Edittiä. sivulta 2 näyttää löytyvän. Näyttääkö tutulta?
Ja nyt olen varma että sama video kyseessä... :(
Vastaa Viestiin