Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
-
Carrie Mathison
- Remington Steele
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Pikku vinkki. Tuossa on ESIKATSELU namikka mistä kannattaa painaa ennen kuin lähettää. Siitä voi tarkistaa millaisena teksti näyttäytyy ja tehdä tarvittavat korjaukset ennen kuin lähettää 
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten
Kuten sataan kertaan jo mainittu, juuri tätä "harjoittelua" voi harrastaa vaikka sen esikatselu -napin avulla, paskomatta ketjua lukukelvottomaksi.Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Mä en ymmärrä miksi täälä nostetaan kamala meteli niille ketä sivustoa vasta harjoittelee käyttään.
Ehkä sinua ei haittaa, mutta kun asia on niin että et ole täällä yksin. Luulisi että jo vähemmälläkin sanomisella tulisi selväksi että aika monia _muita_ haittaa.Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Eikä mua haittaa jos tälläiset matti meikäläiset joidenka pääa viiraa sata asiaa ei osaa vastata just oikealle riville oikeassa järjestyksessä. Tosi etsivien täytyy napata vihjeet ja vinkit pienistäkin murusista vaikka ne ois ripoteltu kuinka päinvittua!! Kiitos
On vähän kuin yhteiset pelisäännöt, joita noudattamalla ketjua on huomattavasti helpompi lukea ja (lähes) kaikilla olisi parempi mieli.
-
Yökyöpeli**
- Susikoski
Siis anteeksi miten niin "NYT kun" , milloin tämä on muuttunut tosiseikaksi? Äidin haastatteluissahan on ihan suoraan mainittu, että Rasmus on asunut äidin luona, sieltä on alunperin lähtenyt liikkeelle ja sinne olisi pitänyt palata.Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan.
Kiima voi sekoittaa hyvänkin poliisin pääkopan jollakin hetkellä hetkeksi?Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Oon miettinyt tota yhteyttä poliisin uuden akan ja r välilä. NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan. Tää sukulaismies asuu samalla tilalla r isän kanssa. Siinä on varmasti vitutellut yhtä sun toista. Oon miettinyt olisko r voinut siitä asiasta sille pubis huikkia. Koska närkästyi poliisi niin kovin.
Vittuilua kun luulis kestävän mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen.. R setämies tietää kans varmasti paljon. Kun käyny sen kans "töis"!! Hänellä on kuitenkin ns. Puhtaat jauhot pussissa. Täs sopas on ihan helvetin monta lusikkaa.
Lainausta lyhennetty
-NILS-
Härsilä on ihan fiksun oloinen mies ja poliisi. Miksi ihmeessä hän on "omasta kuormasta" syönyt, kun on akkaa vaihtanut eli sekaantunut lapualaisiin?
Olisi nyt edes mennyt Seinäjoelle saakka. Kouluttautuneisuus ja sivistyneisyys ei ole pahaksi ihmissuhteissakaan.
Olisi nyt edes mennyt Seinäjoelle saakka. Kouluttautuneisuus ja sivistyneisyys ei ole pahaksi ihmissuhteissakaan.
Härsilä on ihan fiksun oloinen mies ja poliisi. Miksi ihmeessä hän on "omasta kuormasta" syönyt, kun on akkaa vaihtanut eli sekaantunut lapualaisiin?
Kiima voi sekoittaa hyvänkin poliisin pääkopan jollakin hetkellä hetkeksi?Gartman69 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 10:05 amVainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Oon miettinyt tota yhteyttä poliisin uuden akan ja r välilä. NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan. Tää sukulaismies asuu samalla tilalla r isän kanssa. Siinä on varmasti vitutellut yhtä sun toista. Oon miettinyt olisko r voinut siitä asiasta sille pubis huikkia. Koska närkästyi poliisi niin kovin.
Vittuilua kun luulis kestävän mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen.. R setämies tietää kans varmasti paljon. Kun käyny sen kans "töis"!! Hänellä on kuitenkin ns. Puhtaat jauhot pussissa. Täs sopas on ihan helvetin monta lusikkaa.
-
angel_vm78
- Nikke Knatterton
Suomi24 joku anonyymi kirjoitti ettei kukaan halua sekaantua tähän tapaukseen, niin solmussa pojan asiat. Mitä mieltä olet tästä, voisko olla syy siihen ettei lähdetä porukalla etsimään poikaa niinkuin yleensä? Onneksi kumminkin perhe etsii - ja poliisiVainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Mä en ymmärrä miksi täälä nostetaan kamala meteli niille ketä sivustoa vasta harjoittelee käyttään. Ei muutakun sormi selaa pois ne mitä ei osaa lukea tai on väärässä järjestyksessä. Tää sivusto on mennyt muutenkin sellaiseksi että sanot niin tai tuumit näin niin aina joku vääntää siitä ison paskan. Paljon mielenkiintoista tässä on kuultu ja pohdittu mutta parempi jutella ihmisten kanssa ketä Ei hauku pystyyn kun ajatuksiaan latele. Mä kun luulin et tää sivusto on jotenkin tasokkaampi kun noi muut liiba laabat Eikö hyökättäisiin samaten niskaan jos vastaus Ei miellytä tai ole oman ajatuskulun mukainen. Mitä monimutkaisemmaksi ja hullummaksi saadaan homma täälä pohdittua on mun mielestä sivuston ydin. Itse tykkään lukea eri ajatuksia ja niitä hyvinkin kaukaa haettuja. Eikä mua haittaa jos tälläiset matti meikäläiset joidenka pääa viiraa sata asiaa ei osaa vastata just oikealle riville oikeassa järjestyksessä. Tosi etsivien täytyy napata vihjeet ja vinkit pienistäkin murusista vaikka ne ois ripoteltu kuinka päinvittua!! Kiitos
Oon miettinyt tota yhteyttä poliisin uuden akan ja r välilä. NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan. Tää sukulaismies asuu samalla tilalla r isän kanssa. Siinä on varmasti vitutellut yhtä sun toista. Oon miettinyt olisko r voinut siitä asiasta sille pubis huikkia. Koska närkästyi poliisi niin kovin.
Tiina on ihan soiva peli edelleen - ja fiksukin kaupan päälle! Ei kai sitä täs ny ole huonompaan vaihdettu - vaikka usein niinkin tehdään.thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:03 am Härsilä on ihan fiksun oloinen mies ja poliisi. Miksi ihmeessä hän on "omasta kuormasta" syönyt, kun on akkaa vaihtanut eli sekaantunut lapualaisiin?
Hei vaan... Mistä helvetistä sen voisimme tietää?Gartman69 kirjoitti: Ma Joulu 26, 2022 10:10 pm Hei vaan!!!
Ettekö te vieläkään tiedä kenen kanssa poliisi Härsilä petti esim. tänä vuonna vaimoaan niin että oma avioliitto päättyi eroon.
Samoin päättyi toisen osapuolen avoliitto eroon. ja mikä onkaan toisen osapuolen ex-puolison nimi?
Asia ei välttämättä liity tähän katoamiseen - mutta ettekö tosiaan tiedä mikä yhteys tässä on???
![]()
Dinz.
"Tuo sekoilu baarissa olevaan poliisiin pitäisi lopettaa ihan tyystin, hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä."
Mielenkiintoista, miten voit tietää tuon, ellet itse ole syyllinen?
"Tuo sekoilu baarissa olevaan poliisiin pitäisi lopettaa ihan tyystin, hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä."
Mielenkiintoista, miten voit tietää tuon, ellet itse ole syyllinen?
Mikäs numero se tarkalleen oli Takaluomantiellä missä se huoratalo aikanaan toimi?angel_vm78 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 12:18 pmSuomi24 joku anonyymi kirjoitti ettei kukaan halua sekaantua tähän tapaukseen, niin solmussa pojan asiat. Mitä mieltä olet tästä, voisko olla syy siihen ettei lähdetä porukalla etsimään poikaa niinkuin yleensä? Onneksi kumminkin perhe etsii - ja poliisiVainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Oon miettinyt tota yhteyttä poliisin uuden akan ja r välilä. NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan. Tää sukulaismies asuu samalla tilalla r isän kanssa. Siinä on varmasti vitutellut yhtä sun toista. Oon miettinyt olisko r voinut siitä asiasta sille pubis huikkia. Koska närkästyi poliisi niin kovin.
Ylempää lainausta lyhennetty
-NILS-
Tämmöset sekavat vuodatukset ja muut vastaavat psykoottiset tai känniset, saatanan pitkät viestit ilman mitään asiasisältöä juurikin laskee tämän sivuston tasoa. Osa kirjoittajista ei edes yritä jäsennellä tai tarkista kirjotuksiaan ennen lähetystä, pieni vaiva siihen nähen miten paljon se helpottaa muiden lukemista.Vainut kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 7:57 am Mä en ymmärrä miksi täälä nostetaan kamala meteli niille ketä sivustoa vasta harjoittelee käyttään. Ei muutakun sormi selaa pois ne mitä ei osaa lukea tai on väärässä järjestyksessä. Tää sivusto on mennyt muutenkin sellaiseksi että sanot niin tai tuumit näin niin aina joku vääntää siitä ison paskan. Paljon mielenkiintoista tässä on kuultu ja pohdittu mutta parempi jutella ihmisten kanssa ketä Ei hauku pystyyn kun ajatuksiaan latele. Mä kun luulin et tää sivusto on jotenkin tasokkaampi kun noi muut liiba laabat Eikö hyökättäisiin samaten niskaan jos vastaus Ei miellytä tai ole oman ajatuskulun mukainen. Mitä monimutkaisemmaksi ja hullummaksi saadaan homma täälä pohdittua on mun mielestä sivuston ydin. Itse tykkään lukea eri ajatuksia ja niitä hyvinkin kaukaa haettuja. Eikä mua haittaa jos tälläiset matti meikäläiset joidenka pääa viiraa sata asiaa ei osaa vastata just oikealle riville oikeassa järjestyksessä. Tosi etsivien täytyy napata vihjeet ja vinkit pienistäkin murusista vaikka ne ois ripoteltu kuinka päinvittua!! Kiitos
Oon miettinyt tota yhteyttä poliisin uuden akan ja r välilä. NYT kun Rasmus asui isällään toistaiseksi sen mökki Jupakan jälkeen on saattanut nähdä kun härsi kuskaa muksuja takaluomaan. Tää sukulaismies asuu samalla tilalla r isän kanssa. Siinä on varmasti vitutellut yhtä sun toista. Oon miettinyt olisko r voinut siitä asiasta sille pubis huikkia. Koska närkästyi poliisi niin kovin.
Ja ei, tämän sivuston idea ei ole kehitellä mitään yliampuvia ja mahdottomia teorioita vaan pohtia mitä on tapahtunu.
Lisäksi ois hyvä muistaa ne käytöstavat, ettei syytellä ja loukata viattomia ihmisiä. Osa täällä puhuu aika rumasti rasmuksen äidistä ja toivon todella ettei hän lue näitä viestejä. Hänellä on lapsi hukassa ja osa minfon tutkijoista kokee tarpeelliseksi haukkua häntä kaiken päälle.
Mitä monimutkaisemmaksi ja hullummaksi...ei saatana..
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Sul o kyl pelkkää vihjeide heittoo su viestit. Onko sul joku ongelma kertoo koko homma, ja kaike lisäks viel, et tekisit sen asiallisesti??Gartman69 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 1:00 pmTiina on ihan soiva peli edelleen - ja fiksukin kaupan päälle! Ei kai sitä täs ny ole huonompaan vaihdettu - vaikka usein niinkin tehdään.thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:03 am Härsilä on ihan fiksun oloinen mies ja poliisi. Miksi ihmeessä hän on "omasta kuormasta" syönyt, kun on akkaa vaihtanut eli sekaantunut lapualaisiin?
T tarkottaa R:n äitiä vai? Eikö nyt R:n sedän eukko liittynyt Härsilään?
Ketä vihjaat huoraks? R:n äitii vai?
Kui vihjaat raviradast?
Tiedätkö ees oikeesti mitää? Vai oot kateelline R:lle jostain ja tuut tän mustamaalaa sen ja koko perheen?
Suomeksi kiitos. Tuo teinikieli on lukukelvotonta.Amandalooni kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 5:12 pmSul o kyl pelkkää vihjeide heittoo su viestit. Onko sul joku ongelma kertoo koko homma, ja kaike lisäks viel, et tekisit sen asiallisesti??Gartman69 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 1:00 pmTiina on ihan soiva peli edelleen - ja fiksukin kaupan päälle! Ei kai sitä täs ny ole huonompaan vaihdettu - vaikka usein niinkin tehdään.thinker2 kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:03 am Härsilä on ihan fiksun oloinen mies ja poliisi. Miksi ihmeessä hän on "omasta kuormasta" syönyt, kun on akkaa vaihtanut eli sekaantunut lapualaisiin?
T tarkottaa R:n äitiä vai? Eikö nyt R:n sedän eukko liittynyt Härsilään?
Ketä vihjaat huoraks? R:n äitii vai?
Kui vihjaat raviradast?
Tiedätkö ees oikeesti mitää? Vai oot kateelline R:lle jostain ja tuut tän mustamaalaa sen ja koko perheen?