Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Sivustahuutelija
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 18, 2020 6:07 pm

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja Sivustahuutelija »

Pad kirjoitti: Ti Joulu 13, 2022 11:35 am Ei pitäisi, mutta on niin vahvat viitteet lukemani perusteella että tiettyä perinnevaatetta on ollut päällä. Itse teko on kyllä alhaista ja tuomittavaa. Siellä on omaisten surua hyväksikäytetty ja se on tietyllä tapaa häpäisty.

Edit: Ei siis perinnevaatetta ollut päällä. Seison korjattuna.
Itsellekin tuli heti otsikosta mieleen seurue, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1339
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Sivustahuutelija kirjoitti: Su Joulu 18, 2022 1:29 pm
Pad kirjoitti: Ti Joulu 13, 2022 11:35 am Ei pitäisi, mutta on niin vahvat viitteet lukemani perusteella että tiettyä perinnevaatetta on ollut päällä. Itse teko on kyllä alhaista ja tuomittavaa. Siellä on omaisten surua hyväksikäytetty ja se on tietyllä tapaa häpäisty.

Edit: Ei siis perinnevaatetta ollut päällä. Seison korjattuna.
Itsellekin tuli heti otsikosta mieleen seurue, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.
Jos olisi ollut rahtihameseurue, niin jos kuvat olisi ollut julkisuudessa, olisi mediat ja muutama hallituspuolueet huutaneet rasismia ja yms.

Sakkoa kuvaajalle.

Vaikka se isä siinä sanoikin ettei välitä seuraamuksista, kun pahin on se että lapsensa joutui hautaamaan.

Rohkea ja hyvä ISÄ. Tsemppiä heille.
Slava Ukraini! <3
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

strömmingen kirjoitti: Su Joulu 18, 2022 11:54 am
ruusumaa kirjoitti: Ke Joulu 14, 2022 7:57 pm
Syskon S kirjoitti: Ke Joulu 14, 2022 4:21 pm Ärsyttää, kun joillain tulee KAIKESTA etniset fibat :roll: Ilmeisesti kotoinen wt-ilmiö on heille täysin vieras. Jotenkin ajattelen, että mahtaisivatko esim. somalit tai romanit edes uskaltatua varastamaan vainajilta. Joissain kulttuureissa vainajien kunnioitus on suurempaa kuin täällä meillä ja uskotaan myös herkemmin henkiin ja muihin yliluonnollisiin juttuihin.
Eivät todellakaan ainakaan romanit varastaisi haudoilta yhtään mitään.

Niin paljon he vainajia kunnioittavat.

Ja kun tosta pöllijäeukosta paistaa suomalainen wt jo kauas.
Sellainen tarkennus että eivät varastaisi mitään millä ei ole taloudellista arvoa, eikä vähäarvoista myöskään muiden romanien haudoilta tai oman paikkakunnan hautausmailta. Mutta romanien vainajiin ja vanhuksiin kohdistama kunnioitus rajoittuu hyvin pieneen piiriin. Kun mennään kotikunnan rajojen ulkopuolelle, kunnioitus kaikkea muuta kuin oman romaniheimon negatiivisimpia ominaisuuksia kohtaan on aika vähissä.

Poikkeuksiakin on, mutta romanikulttuurin upeiden erityispiirteiden ylistäminen on täyttä tuubaa. Siitä kulttuurista ei ole jäljellä mitään säilyttämisen arvoista.
Minä en ole romaniperinteiden ylistäjä. Se on helppo tajuta, että paljon puhuttu vanhempien ihmisten kunnioittaminen kohdistuu vain harvoihin ja valikoituihin. Romanien suhtautumisesta vainajiin minulla ei ole tarkempaa tietoa, mutta omaisensa tavarat ja vaatteet olen ymmärtänyt, että ainakin hävittävät tämän kuoltua (kultakoruista en tiedä) ja monet romanit ovat uskonnollisia ja uskonnollisilla ihmisillä on varmaan isompi kynnys hautausmailta varasteluun.
Jakaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Loka 25, 2019 9:32 am

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja Jakaja »

Tämä rottatyttöjen Minna äiti oli aidointa whitetrashia aikoihin mitä on somessa nähnyt.
Tyhmä kuin saapas ja vielä itse meni paljastamaan tyttäriensä henkilöllisyyden.
On ollut varmaan mukava jouluna 2 promillen K-Menu Lager pieruissa jakaa hautalyhtyjä joululahjaksi.

11 vuotiaan tyttärensä menettäneelle Sami isälle pitää nostaa hattua kun antaa ketjun pysyä facebookissa.
Toki asia on varmaan kuten hän sen sanoi:
-Ja jos joku harkitsee kertovansa minulle että tästä kirjoituksesta saattaa seurata minulle jotain, niin kerrottakoon että enempää pahaa ei minulle voi tapahtua, kuin tyttären kuolema.

Ei tuossa tilanteessa varmaan vähempää voisi kiinnostaa se, että nostaako joku kunnianloukkaussyytteitä vai ei.
Varmaan jopa haluaisi kohdata tämän roskasakin käräjillä, maksaa 300€ korvauksia, pienet sakot ja sanoa ääneen noille törkykasoille toivovansa että näillä rahoilla nyt saadaan hautakoristeet haettua ihan kaupasta.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja Tessu »

En jaksa uskoa että joku romaani ottaisi haudoilta mitään...jotenkin tuntuu että on heilläkin joku kunnioitus sentään mutta poikeus voi säännöt vahvistaa nykyaikana?
Mutta mitäpä tuommoiseltakaan tekijältä takasin saa eikai muuta kuin hengen,tuossa kun on otettu tavaroita eikä esim.tuhottu hautaa tai kiveä niin täyttyykö edes syytteetkään? kuka todistaa mitä haudoilla edes joskus ollu ja missä?
Aika outoa porukkaa on nykysin kun ennen ei haudoilla liikkunut kuin omaiset!
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5348
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Turku - Naiset varkaissa hautausmaalla

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Luitko ollenkaan esim. yläpuolella olevaa viestiä?

Wt-eukko ollu asialla.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Vastaa Viestiin