Baaritappelut

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

Olin muutama vuosi sitten eräässä Helsingissä olevassa pikkukuppilassa. Minulla oli hirveä pissahätä ja aloin hoputtamaan ainoassa naistenvessassa kuppaavaa tyttöä. Koputtelin oveen ja kerroin, että mulla on hirveä hätä. No kohta ovi aukesikin ja sieltä tuli nyrkki suoraan päin huora huudon saattelemana. Nyrkki osui minua korvaan, eikä sinälänsä edes sattunut. Menin vessaan ja mietin sitten, että pakko kyllä näpäyttää takaisin. Läpsäisin sitä tyttöä takaraivoon ja sanoin, että minuun ei tarvitse käydä käsiksi ja menin omaan pöytään.

Jatkoin kaikessa rauhassa juomista poikaystäväni kanssa, kunnes tämä leidi ottaa tuolin ja iskee sillä minua päähän. Menin sanomaan baarimikolle, että soittaa poliisit. No, tämä ei halua soittaa, koska anniskeluluvat voi mennä, jos liian usein soittaa poliisit paikalle. Meillä ei ollut puhelinta mukana, joten emme voineet itse soittaa poliisia. Kantikset eivät meinanneet lainata puhelinta, koska pelkäsivät kantakuppilansa menettävän anniskeluoikeudet. :lol: Sitten myyjä viimein soitti poliisit, kun sanoin, että myös hän joutuu tästä vastuuseen, jos ei anna minun hälyyttää virkavaltaa paikalle. Yritti kuitenkin vielä tyynnytellä, että ei kai ne nyt sinua oikeasti tapa. Menet vain rohkeasti kotiin. :lol:

Olisin voinut lähteä kotiin, mutta tämä kolmen hengen tyttöseurue uhkasi tappaa minut, jos astuisin jalallani baarin ovesta ulos. He olivat siis jo lentäneet baarista ulos. Toki poikaystäväni olisi halunnut jo useastikin puuttua tilanteeseen, mutta en halunnut hänen saavan itselleen mitään ongelmia. Vihdoin poliisit tulivat paikalle ja jututtivat minua ja poikaystävääni sekä näitä kolmea tyttöä.

Päätöksenä tämä homma meni oikeuteen, koska sovittelussa tytöt yrittivät saada minut kertomaan kaatuneeni itse humalapäissäni (4 siiderin jälkeen :roll: ) tuoliin ja siten loukanneeni itse itseni. No oikeuden päätös olikin sitten sellainen, että tytöt saivat ehdollista vankeutta laittomasta uhkauksesta ja pahoinpitelystä. Minä sain jonkun maininnan tms. lievästä pahoipitelystä (läpsäsy takaraivoon).

Että sellasta. Nykyisin pidättelen ennemmin kuin koputtelen vessan oviin. Ikinä ei voi tietää millainen piriämmä sieltä hyökkää. Nämä kolme eivät nimittäin olleet ihan alkoholin voimalla liikenteessä. :shock:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No jooooo...kai se on pakko rikkoa radiohiljaisuus jo toistamiseen, kun on niin maukas aihe.
Tapahtuma on vanha, mutta ikimuistoinen. Sattuiko kukaan vahingossakaan olemaan Porvoon Nevadassa joskus vuonna 1997, kun siellä esiintyi Crazy Cavan? Tarkan päivämääränkin varmaan löytäisi keikan perusteella, mutta enpä nyt jaksa kaivaa.
Kiinnostaisi nimittäin miltä tapahtuma on muista vaikuttanut, mutta omat kokemukseni asiasta menevät about näin (kyllä, olin alkoholin vaikutuksen alaisena):
Baari oli tupaten täynnä porukkaa. Kaikki pöydät täynnä ja pöytien välissä oleva käytävä aivan tukossa. Bändi aloitti soittamaan, joka sai ihmiset hakeutumaan ylemmäs. Lopulta ihmisiä oli kolmessa kerroksessa; istumassa, seisomassa ja tuoleilla/pöydillä seisomassa. Henkilökuntaa ei ollut riittävästi, vaan joka paikka täyttyi koko ajan kasvavista tuoppipinoista. Eikä siinä väenpaljoudessa olisi mitään pystynyt blokkaamaankaan...
Seisoskelin kavereideni kanssa keskilattialla, kun olkapääni yli työntyi naisen käsi, joka alkoi kiskomaan miespuolista kaveriani hiuksista. Aluksi en edes katsonut, koska luulin kiskojan olevan joku tuttu, mutta sitten näin kaverini ilmeestä, että nyt sattuu. Kysyin tunteeko kaverini naisen, hän vastasi kieltävästi, joten irroitin naisen kaveristani.
Nainen jäi viereeni muka tanssimaan ja töni minua mukavahingossa jatkuvasti, lisäksi kuulin useampaan otteeseen hänen nimittelevän minua.
Lopulta tympäännyin tönimiseen ja heitin naisen lähimmän pöydän alle ja painuin itse perässä, istuin hänen päälleen ja annoin pari kertaa nyrkistä, kunnes paikalle riensi hänen poikaystävänsä, joka repäisi minut ylös, heitti pöytään ja löi nyrkillä, jolloin paikalle riensi minun poikaystäväni, joka löi naisen poikaystävää...sen jälkeen paikka räjähti.
Ilmiö oli oikeasti kuin räjähdys tai todella nopeasti vierivä lumipallo: sen jälkeen kun poikaystäväni riensi paikalle, olivat yhtäkkiä kaikki toistensa riveleissä kiinni, tuopit, pöydät ja tuolit lentelivät, iskuja sateli, bändi vaikeni. Tungoksessa ei päässyt liikkumaan ja koko ajan tuli iskua jostain, jossain vaiheessa huomasin valtavankokoisen järjestysmiehen roikottavan minua rivelistä ja sitten taas mentiin.
Jossain vaiheessa tappelu taukosi hetkeksi ja tuho oli valtava; hirsiset pöydät olivat kahtia, joka paikka oli kuorrutettu lasimurskalla (uskallan väittää, että siinä meni 95% koko baarin astiastosta), jopa sähköjohdot ja lamput oli revitty katosta. Minulla on joitakin valokuviakin paikalta.
Pian tappelu alkoi kuitenkin siirtymään ulos, siinä vaiheessa tosin otimme automme ja poistuimme paikalta, sillä Porvoolaisten ylivoima oli aika valtava ulkopaikkakuntalaisia vastaan.
Seuraavana maanantaina baarin ovessa oli lappu; "suljettu remontin vuoksi".

Tappelun aloitin minä, mutta olen yhä edelleen siinä käsityksessä, että baari oli otettu liian täyteen ihmisiä, joka oli omiaan lisäämään tuhoja ja aiheuttamaan sellaisen mellakan. Baaritiskille ei päässyt, eikä sieltä mitään myytykään ellei ollut tuoppia mukana, koska tuopit olivat loppuneet. Vessaan ei päässyt, eikä minnekään muuallekaan, koska joka paikassa oli ihmisiä kolmessa kerroksessa ja metrin korkuisia tuoppipinoja.
Mutta jos joku sattui olemaan paikalla, niin kertokoon oman näkemyksensä, minun näkemykseni on alkoholinhuuruinen ja perustuu siihen, että olen alimittainen, jolloin kaikki luonnollisesti näyttää suuremmalta...

:oops:
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Itse en ole koskaan joutunut itse tappeluun baarissa vaikka poppihelveteissä piilovittuilenkin ihq teineille, ehkei ne vaan tajua että vittuilen.:D En viihdy moisissa paikoissa, mutta on tullut käytyä. Milloin kaverin synttärit ja toki sankari saa valita paikan yms. Jyväskyläläisille tiedoksi, kohta lähtee kaksi harvoista kelvollisista baareista pois: Freetime ja bar 86, koska sokos laajentaa ja toinen anttila tulee. Kylläpä ne ajaa vaihtoehtobaareja alas, lähdetään me valtaamaan vtun kharma sitten.:D

Mutta asiaan.. Emme varsinaisesti liittyneet näiden sankareiden tappeluun, mutta saimme osamme kyllä. Kerran yhdessä poppimestassa eri paikkakunnalla istuin kaverin kanssa tanssilattian viereisellä tiskillä. Yhtäkkiä joku äijä lentää kaveriani päin, jonka otsa sitten osuu minun huuleeni. Lopputulos: kaverilla hemmetinmoinen mustelma kyljessä, koska se osui siihen tiskin reunaan ja minulla huuli auki. Jes! Loppuillan kävelin sitten jääpalat paperin sisällä ja huulta pidellen ettei turpoisi liikaa.:D Jotain paikallisia tunnettuja riitapukareitahan siinä tappeli. Oi voi. Seuraavana aamuna huulessa oli kiva vekki.. Porukka luuli, että olin kaverin kanssa tapellu ku molemmat vähän rikitysärki.:D

Poikakaveri tekee sillon tällön portsarikeikkoja niin hän on nähnyt yhtä jos toistakin tappelua ja suuria egoja. Joskus niitä kuunnellessa miettii ihan tosissaan, että mikä ihmisiä vaivaa. Tosin kerran joku porukan kuski kutsui hänet baarin jälkeen heille saunomaan, juomaan kaljaa ja katsomaan Gilmoren tyttöjä nauhalta. Ihan heteromeiningeissä, taitaa Gilmoret olla tyttöystävän. Toivottavasti.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tollanen saluuna-henkinen joukkotappelu ois hauska päästä todistamaan :D tasapuolisesti kaikki kaikkia vastaan. voisko katsa linkittää jonkun niistä kuvista?
tuolla yhdessä kantapaikassa on erikseen naisten ja miesten tuopit. ollaan ihmetelty että miksi, ni työntekijä selitti et miesten tuoppi menee vaan murskaksi ku särkyy ja naisten tuoppi on hajotessaan vaarallisempi: jää teräviä reunoja. miten mä oon ymmärtäny et se tuoppien viskominen olis just naisten hommaa ja nillä kuuluis olla turvallisemmat lasit? tai miksei niin että kaikilla olis sellaset tuopit, niinku auton tuulilasi joka menee vaan pieniks palasiks eikä jää teräväksi?
lasituopit on toki parempia kuin muoviset, mut luulis että niitäkin voitais nykyään suunnitella turvallisemmiksi.. samoin lasipullot ja muut, joita joku voi humalapäissään käyttää aseena.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
susse
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja susse »

mä olen kyky näissä,antavana sekä ottavana osapuolena..ikävä kyllä.siksi harvemmin baareissa käynkään. :oops:
BK
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja BK »

Katsa kirjoitti:No jooooo...kai se on pakko rikkoa radiohiljaisuus jo toistamiseen, kun on niin maukas aihe.
Tapahtuma on vanha, mutta ikimuistoinen. Sattuiko kukaan vahingossakaan olemaan Porvoon Nevadassa joskus vuonna 1997, kun siellä esiintyi Crazy Cavan? Tarkan päivämääränkin varmaan löytäisi keikan perusteella, mutta enpä nyt jaksa kaivaa.
Kiinnostaisi nimittäin miltä tapahtuma on muista vaikuttanut, mutta omat kokemukseni asiasta menevät about näin (kyllä, olin alkoholin vaikutuksen alaisena):
Baari oli tupaten täynnä porukkaa. Kaikki pöydät täynnä ja pöytien välissä oleva käytävä aivan tukossa. Bändi aloitti soittamaan, joka sai ihmiset hakeutumaan ylemmäs. Lopulta ihmisiä oli kolmessa kerroksessa; istumassa, seisomassa ja tuoleilla/pöydillä seisomassa. Henkilökuntaa ei ollut riittävästi, vaan joka paikka täyttyi koko ajan kasvavista tuoppipinoista. Eikä siinä väenpaljoudessa olisi mitään pystynyt blokkaamaankaan...
Seisoskelin kavereideni kanssa keskilattialla, kun olkapääni yli työntyi naisen käsi, joka alkoi kiskomaan miespuolista kaveriani hiuksista. Aluksi en edes katsonut, koska luulin kiskojan olevan joku tuttu, mutta sitten näin kaverini ilmeestä, että nyt sattuu. Kysyin tunteeko kaverini naisen, hän vastasi kieltävästi, joten irroitin naisen kaveristani.
Nainen jäi viereeni muka tanssimaan ja töni minua mukavahingossa jatkuvasti, lisäksi kuulin useampaan otteeseen hänen nimittelevän minua.
Lopulta tympäännyin tönimiseen ja heitin naisen lähimmän pöydän alle ja painuin itse perässä, istuin hänen päälleen ja annoin pari kertaa nyrkistä, kunnes paikalle riensi hänen poikaystävänsä, joka repäisi minut ylös, heitti pöytään ja löi nyrkillä, jolloin paikalle riensi minun poikaystäväni, joka löi naisen poikaystävää...sen jälkeen paikka räjähti.
Ilmiö oli oikeasti kuin räjähdys tai todella nopeasti vierivä lumipallo: sen jälkeen kun poikaystäväni riensi paikalle, olivat yhtäkkiä kaikki toistensa riveleissä kiinni, tuopit, pöydät ja tuolit lentelivät, iskuja sateli, bändi vaikeni. Tungoksessa ei päässyt liikkumaan ja koko ajan tuli iskua jostain, jossain vaiheessa huomasin valtavankokoisen järjestysmiehen roikottavan minua rivelistä ja sitten taas mentiin.
Jossain vaiheessa tappelu taukosi hetkeksi ja tuho oli valtava; hirsiset pöydät olivat kahtia, joka paikka oli kuorrutettu lasimurskalla (uskallan väittää, että siinä meni 95% koko baarin astiastosta), jopa sähköjohdot ja lamput oli revitty katosta. Minulla on joitakin valokuviakin paikalta.
Pian tappelu alkoi kuitenkin siirtymään ulos, siinä vaiheessa tosin otimme automme ja poistuimme paikalta, sillä Porvoolaisten ylivoima oli aika valtava ulkopaikkakuntalaisia vastaan.
Seuraavana maanantaina baarin ovessa oli lappu; "suljettu remontin vuoksi".

Tappelun aloitin minä, mutta olen yhä edelleen siinä käsityksessä, että baari oli otettu liian täyteen ihmisiä, joka oli omiaan lisäämään tuhoja ja aiheuttamaan sellaisen mellakan. Baaritiskille ei päässyt, eikä sieltä mitään myytykään ellei ollut tuoppia mukana, koska tuopit olivat loppuneet. Vessaan ei päässyt, eikä minnekään muuallekaan, koska joka paikassa oli ihmisiä kolmessa kerroksessa ja metrin korkuisia tuoppipinoja.
Mutta jos joku sattui olemaan paikalla, niin kertokoon oman näkemyksensä, minun näkemykseni on alkoholinhuuruinen ja perustuu siihen, että olen alimittainen, jolloin kaikki luonnollisesti näyttää suuremmalta...

:oops:

Tässä jutussa herättää lähinnä ihmetystä se, että Crazy Cavan keräsi täyden tuvan vuonna -97.

Oletko ihan varma, että muistat edes vuoden oikein? Tuo juttu kuulostaa aivan sellaiselta, kuin se olisi tapahtunut joskus vuonna -84, mutta tietenkin kyseessä on Porvoo, joten.....
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Itse en pahemmin baareissa ole tappeluihin joutunut. Joku ex-tyttöystävä tullut joskus korkeintaan litsaria antamaan. Yleensä säästyy hyvin tappeluilta, jos itse on huomaamaton ja huomaavainen muita kohtaan. Vittuillakin voi, jos vaan on tilanteeseen sopivaa, jos alkaa naama vääntymään, niin voi sitten alkaa paikkailemaan ja puhumaan vaikka tyyliin "en mä sun kanssa uskaltais alkaa tappelemaan, oot kuulemma sen verran kova jätkä". Siinä vaiheessa alkaa wannabe-bodareilla yleensä ääni kellossa muuttumaan ja alkaa sovinnonteko.

Toki riippuu niin paljon tilanteesta. Itselläni pahin tilanne tuli täysin puskista, enkä ollut osallinen mihinkään, eikä tekijä tuntenut minua. Puheella selvittiin silloinkin, onneksi. Järkeä voi myös käyttää. Jos on vannoutunut metroseksuaali, voi harkita vähän miten pukeutuu, jos on esim menossa kovien poikien suosimiin räkälöihin. Silloin miehellä tuoreet hiuksiin laitetut raidat, miesten käsilaukku ja pinkki paita voi olla punainen vaate. Yökerhoissa saa sitten metroilla rauhassa, jos siltä tuntuu.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minäkin olen ollut yhden tällaisen joukkotappelun silminnäkijänä. Tapahtui joskus syystalvella 1990 haagalaisen räkälän Muratin edessä Helsingissä. Kaikki väki heitettiin ulos varotoimenpiteenä, ettei kaikkia paikkoja särjettäisi. Tappelu jatkui yhä ulkonakin, ei kun poliisi "pillittämään puupäätä" paikalle ja heittämään kovimpia pukareita mustiin maijoihin.
- Yksi urpo meinasi vetää minullekin turpiin, onneksi selviydyin puhumalla.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Entinen kantabaarini oli erikoinen tapaus. Leppoisa ja nuhjuinen kansanräkälä, johon jonkin imagouudistusten tai muiden takia hankittiin portsari. Tuo portsari oli aivan hullu, ja aiheutti tappelun joka ikinen ilta. Hän kävi ihmisten kimppuun, valomerkin aikaan ihmisten kävellessä ulos hän töni näitä väkivaltaisesti pihalle, joskus hän kävi kiinni kurkkuun tai paidanrinnuksiin, kyttäsi, vakoili ja kyykytti täysin rauhallisesti omassa porukassaan istuvia ihmisiä, soitteli poliiseja jos joku sanoi vastaan jne. jne. Joskus hän sai isompiakin joukkotappeluita lietsottua. Mutta jos jotain oikeasti tapahtui, hän piileskeli nurkan takana ja asiakkaat joutuivat itse heittämään riehujan ulos. :D Meiniki oli aivan hulvatonta loppuaikoina, myös siksi, että kaikkein rauhallisimmille asiakkaille hän jakeli porttikieltoja mm. siksi että joku nukahti pöytään. Aggressiiviset taas toivotettiin tervetulleeksi ja asiakaskunta alkoi muuttua. Tarjoilijoiden todistelut siitä, että omin voimin ja asiakkaiden avustuksella saadaan kyllä kerran, pari vuodessa tapahtuva rähinä taltutettua, eivät saaneet paikan omistajia vakuutettua. Hehän eivät siellä koskaan käyneet. En tiedä millainen meno on nykyään, pitäisi joskus käydä katsomassa.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Joskus nuoruudenaikoina Porissa meilla oli lukiolaisina tapana kayda Club 20 nimisessa paikassa. Kerran kuitenkin poken mukaan olimme (kolmen tyton porukka) liian kannissa, ja jouduimme turvautumaan tunnetusti ammattikoululaisten suosimaan Albatrossiin (joo naa on naita iljettavia luokkajakoja, joita aikuisempana piti aivan aaliomaisena, mutta toistensa nureksimiseen syyllistyivat kylla molemmat osapuolet). Loyttaydyimme sattumalta paikalla olleen serkkuni (emme olleet emmeka ole mitenkaan laheisia) ja hanen kaverinsa seuraan. Poyta oli tanssilattian vierella ja jossain vaiheessa joku humalainen tanssija hieman tonaisee poytaa. Serkkuni (hieman outo tyyppi) suuttui tasta ja heitti tyhjan olutlasinsa umpimahkaan tanssilattialle. Kotvan kuluttua veryttelytakkiin ja lokapoksyihin pukeutunut n. kaksimetrinen Jukolan Jussia tai vastaavaa muistuttava pehkotukka tuli poydan vieraan ja kysyi " kuka taalta heitti lasin mun paahan?". "Mina" huusi serkkuni, minka seurauksena porropaa repaisi hanet rinnuksista poydan yli lattialle. Muutamassa sekunnissa tanssilattialla on kaynnissa joukkotappelu. Ilmeisesti joidenkin tapana on liittya innoissaan mukaan kun vaan nakevat tappeluntapaisen. Ikuisesti mieleeni on jaanyt naky, jossa joku jappi vetaa tyttoa suoraan turpaan. Jossain vaiheessa melko pian serkkuni luikerteli jostain nujakan seasta takaisin poytaa ja jatkoi kaljansa sarpimista. Tappelu laantui sitten melko nopeasti eika ilmeisesti mitaan aivan hirmuista pahoinpitelya tapahtunut, koska ainakaan muistikuvieni mukaan poliisia kutsuttu paikalle.

Ehka noi oli siella aivan jokapaivaista leipaa, en kaynyt kovin usein... Toisaalta olen ollut huomattavasti paljon epamaaraisemmissakin paikoissa sittemmin, eika kaikissa suinkaan tapella. En tullut kysyneeksi serkkuni motiivia heittaa lasi, mutta jalkeenpain ajateltuna han varmaan teki sen nimenomaan tarkoituksenaan aiheuttaa tappelu. Mika nyt ei ole mitenkaan viisasta toimintaa, eika ainakaan itsepuolustuksesta voi puhua...

Verbaalista aggressiota olen joskus saanut osakseni eraissa Kallion baareissa, mutta olen tyytynyt pakenemaan paikalta.
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Oltiin reissuhommissa Savukoskella, napapiirin pohjoispuolella. Yhtenä iltana käytiin paikallisessa hotellissa saunomassa, syömässä ja tietty vähän kaljoittelemassakin. Lähettiin siitä puolilta öin kävelemään kämpille päin. Yhden kaupan rappusilla istui pari kolme nuorehkoa miestä. Yksi heistä kysyi jotain, ehkä että onko viinaa. Tähän silloinen apumieheni heitti jotain vitsiä, ei mitään provosoivaa minun mielestäni. Ehkä kuulivat väärin tai jotain, mutta seurauksia siitä tuli.

Oltiin jatkettu muutama minuutti ja oltiin jo melkein majoituksessa. Takaa lähestyi kevyenliikenteen väylää pitkin auto kovalla vauhdilla - me siinä väylällä.

Olin sen verran ottanut että käännyin ympäri ja jäin seisomaan keskelle väylää. Auto pysähtyi puolen metrin päähän polvista jolloin laskin vaatekassini konepellille. Jäin odottamaan kahden muun työkaverini kanssa että mitähän nyt tapahtuu.

Ulos singahti yksi rappusilla istunut, yksi jäi autoon (tyttö) ja repsikan paikalle oli jostain haettu ilmeisesti paikallinen tarzan joka tuli heti nokan eteen.

Tästä alkoi sananvaihto jossa päällimmäisenä teemana oli se että me
'etelän miehet oltiin jo sodassa ihan turhia retkuja, Lapin jätkät sielläkin joutui auttamaan'...

Tähän asti pidin vielä hermoni, kaverini olivat vähän taempana. Tarzan rupesi repimään paidan kauluksesta jolloin sanoin useamman kerran 'älä revi'. Sälli oli promilleissa itsekkin joten neuvo-kehoitus-käsky -linja ei mennyt jakeluun.

No sitten meni meikäläisen hermo ja täräytin oikealla niin lujaa kuin pystyin, varmana siitä että tyyppi tippuu laakista. Eikö mitä, räpytteli vähän silmiään ja rupesi (kyllä, kirjaimellisesti) kirkumaan: "Sä löit mua!?, sä löit mua?"

Olin liian keskittynyt tähän ja niinpä kuski olikin päässyt kiertämään taakseni. Yhtäkkiä tunsin kuinka käsivarteni painettiin vartaloon kiinni. Kuski hokee "rauhoittukaa rauhoittukaa". Rauhoitu siinä sitten kun samaan aikaan repsikkamies on tulossa nyrkit ojossa kohti. Taisi kuskilla ajatella että meikä kohta 'rauhoittuu' kun hän vähän auttaa kaveriaan.

Ei ollut vaihtoehtoja; täräytin kantapääpotkun hyökkääjän palleaan mikä sai hänet pysähtymään, mutta vain hetkeksi. Tuntui että sillä oli betonia vatsan tilalla. Kun lapintaistelija lähti uudelleen kohti, syöksähti apumieheni siitä vierestä ja vetäisi vauhtinyrkillä. Lapin mies persiilleen nurmikolle, ja siinä vaiheessa kuski irrotti meikäläisestä tajuttuaan että kaverini eivät seisoskele joutilaana. Tilanne laukesi tappouhkauksien viljelyyn, nyt kuski houkutteli verta tiputtelevaa tarzania takaisin autoon, me lähdimme vetäytymään kohti majoitusta.

Heti ei nukuttu, sillä tiedettiin että lapin mies voi tappiolle jäädessään mennä kotiin ja tulla hakemaan revanssia hirvikivääri mukana.
Eivät onneksi tulleet tällä kerralla, sillä meillä oli vielä toista viikkoa hommia jäljellä.
Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Portsarintointa harjoittaessa on toki nähty monenlaista. En laske tässä väliinmenemistä tms varsinaiseksi tappeluksi, koska niitähän nyt riittää.

Kaksi kertaa on itselläni tullut henkilökohtainen ongelma jonkun kanssa, jota on ratkottu fyysisillä ominaisuuksilla. Kerran vähän painittiin erään vakioasiakkaan kanssa. Saattelin hänet pihalle matsin päätyttyä, eikä siinä sen kummempaa. Yllätyin kovasti kun hän vielä seuraavana päivänä soitti, että onhan homma ok. Toki oli. Kerran joku heitti tuopposella. Osui kyynärpäähän, mutta siihenkään ei kovin paljoa isoa mustelmaa lukuunottamatta damagea tullut.

On se jännä kuinka tämä tappelu niminen seurapeli houkuttelee ihmisiä, vaikka aina jotain v*ituttaa sen jälkeen. Ei ymmärrä ei...
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hauskoja nää perustelut tappelun aloitukselle :D kännissä sitä vaan varmaan provosoituu helpommin ja saa itsekin itsensä lietsottua aggressioon. juttelin viikonloppuna yhden lapsuudenkaverin kanssa, joka sanoi että joutuu tappeluihin baarissa vähänväliä. muuten ihan normaali tyyppi, mut ajelee päänsä lyhyelle sängelle: tämä sitten on joillekin ihmisille liikaa. huudellaan natsiksi ja skiniksi, vaikkei kyseisellä kaverilla ole mitään yhteyksiä semmoisiin -päinvastoin. faija on joutunut baarissa kerran tappeluun koska käytti buutseja :roll:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

esmes- kirjoitti: muuten ihan normaali tyyppi, mut ajelee päänsä lyhyelle sängelle: tämä sitten on joillekin ihmisille liikaa. huudellaan natsiksi ja skiniksi, vaikkei kyseisellä kaverilla ole mitään yhteyksiä semmoisiin -päinvastoin. faija on joutunut baarissa kerran tappeluun koska käytti buutseja :roll:
Lol. "Vittu sul on buutsit, haluuks pataan?" Itselleni joskus tuli baarissa homottelijoita, kun oli renkaat korvissa ja taisi joskus joku vähän korvasta repiä, nyt kun alkaa muistelemaan. On se kumma kun pikkujutut häiritsee. Erilaisuutta ei hyväksytä kännissä. Selvinpäin ihan jeesjees-tyypit alkaa kännissä vittumaisiksi ja alkaa tulemaan jotain rasistista läppää tai muuten vain oudoiksi. Olisi mielenkiintoista perehtyä enemmänkin ihmisen persoonallisuudenmuutokseen kännissä/kamoissa. Jotkut taas ovat pienessä kännissä paljon parempia tyyppejä kuin selvinpäin.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

BK kirjoitti:Oletko ihan varma, että muistat edes vuoden oikein? Tuo juttu kuulostaa aivan sellaiselta, kuin se olisi tapahtunut joskus vuonna -84, mutta tietenkin kyseessä on Porvoo, joten.....
No tuskin 7-vuotiaat tappelevat baarissa, edes Porvoossa.
Edit: Tosiaan mun skanneri on mystisesti mykistynyt, joten ne lupaamani kuvat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen.
90-luvun lopulla tuli laukattua lukemattomat teddyboy/psychobilly-kekkerit läpi ja todettua, että kyllä se aate hengissä on vahvasti.
Vastaa Viestiin