Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Jukopliut
Alokas

Viesti Kirjoittaja Jukopliut »

ABC kirjoitti:^ No ei sinunkaan viestisi tuonut mitään uutta palstan keskustelunaiheisiin... :P
No ei, varmaan moni muukin on tähän ketjuun samoin ajatellut ja sanaillut. :P En ole lukenut läpi, mutta ihmettelen jos ei ole.

Tosin, olin kyllä hieman toivonut, että
..ajattelin hieman herättää jokaista, joka aloittaa viestin kirjoittamisen miettimään pitääkö se oma tyhjäpäinen viesti mitään sellaista sisällään, että se oikeasti kannattaa lähettää..
Epäonnistuin näköjään. :lol:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Kukapa ei olisi jossakin vaiheessa käynyt vuodattamassa siitä, miten suurinosa palstalaisista on kukkahattutätejä, tiukkapipoja, riidanhaastajia tai kotimammoja selkäkipuineen. Siihen alkaa myöskin jo tottua että joku lähtee hyvästellen ja kantaen kaunaa mutta palaa hetken päästä hiljaa takaisin.
En kuitenkaan vedä turhia paineita siitä että kuulun tuohon suureen 95% ryhmään :P

Niin ja mikä ärsyttää on se että chatissa kuka vaan voi tekeytyä keneksi vaan käyttäen palstalla tunnettuja nimimerkkejä. Miten iso homma se käytännössä olisi jos chatti toimisi sillä periaatteella että vain rekisteröitynyt voi käyttää omaa nimimerkkiään? Suurikin? Itse en näistä ymmärrä mitään.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

jukopliut:
En ole lukenut läpi, mutta ihmettelen jos ei ole.
Luulen ettet ole lukenut läpi mitään muutakaan, koska täällä ei kovin montaa "jeesustelijaa" ole näkynyt. Tuntui hakuammunnalta tuo kommenttisi. Eikä tainnut osua.
Nothing is quite what it seems
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Jukopliut kirjoitti:
ABC kirjoitti:^ No ei sinunkaan viestisi tuonut mitään uutta palstan keskustelunaiheisiin... :P
No ei, varmaan moni muukin on tähän ketjuun samoin ajatellut ja sanaillut. :P En ole lukenut läpi, mutta ihmettelen jos ei ole.

Tosin, olin kyllä hieman toivonut, että
..ajattelin hieman herättää jokaista, joka aloittaa viestin kirjoittamisen miettimään pitääkö se oma tyhjäpäinen viesti mitään sellaista sisällään, että se oikeasti kannattaa lähettää..
Epäonnistuin näköjään. :lol:
M.O.T. ;)
Every ship must sail a world.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Minä kaipaisisin vähän keskustelu- seura, ja täällä ei juuri kukaan keskustelee. KaIpaisisin vähän juttu-seura ihmisistä joilla on samat harrastukset, vaikka myös kokemukset mualta kun Suomesta.
Tämän palstan kautta etsin kavereita, mutta juuri tuo palsta ei ole kun seurustelu-pasta..En ajattele suhdetta, vaan kavereita.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tirskis kirjoitti:Minä kaipaisisin vähän keskustelu- seura, ja täällä ei juuri kukaan keskustelee. Kapiasisin vähän juttu-seura ihmisistä joilla on samat harrastukset, vaikka myös kokemukset mualta kun Suomesta.

Siis täh? Tälläisten ei ymmärrättävien viestien määrän kasvu palstalla rupee hatuttamaan. Tässäkin ilmeisemmin haetaan jotain seuraa, mielestäni palstalla kumminkin keskustellaan rikoksista. Olen myös ymmärtänyt, että palstalle kirjoittavat aktiivit harrastelevat rikosten tutkimista ja motiivien spekulointia. Mitäköhän seuraa Tirskis oikein hakee? Kenties keskustelua kodin/koirien hoidosta, niille löytyy omat palstat. Kannattaa myös kokeilla tota chatti juttua jos haluu keskustella sivuston aiheista.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Kyllä, mua kiinnostaa tuo aihe myös, mutta etsin myöskin juttu-seuraa, ja vaikka kaverin tää palstan avulla kun asun niin kaukana sivilisatiosta.
Maybrick
Perry Mason

^ Eikö teillä Kuusamossa ole kansalaisopistoa tai muuta paikkaa, joka tarjoaisi vaihtoehtoisia harrastusmahdollisuuksia ja samalla seuraa? Eikö ole rotukissaporukkaa?
Mulla on serkkuja Kuusamossa ja ne kyllä menee tukka putkella koko ajan, ei tunnu olevan tekemisestä puutetta. En itse oikein tunne Kuusamoa.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

No toivottavasti Tirskis löytää oman kivan pikku murhaajan tältä palstalta.
Jos ei murhaajaa löydy, niin toki liimanhaistelija, raiskaaja, vaimonhakkaaja tai omaisuusrikollinenkin käy.
Tirskis
Neuvoja-Jack

1. Kuusamossa ei ole yhtään kissayhdististä. Itse olen ISROK:in jäsen (Itä-Suomen rotukissayhdistys Kuopiossa), ja käyn näytteleissä Savossa. Kuusamossa ei ollu kertakaan kissanäyttely.

2. Etsin jonkun kaverin, jolla on kiinnostus oikeuslääketiedettä kohtaan, niin kun minäkin. Sellaiset ihmiset Kuusamossa ei löydy.
Prahassa tunnen monet, kun olin ollut oik.lääk.laitoksessa töissä. Tunnen yhden Savossa, mutta hän on jo eläkellä. Kuusamo ei ole yliopistokaupunki, je sellaista seuraa, jonka mä etsin ei vain löydy.
Maybrick
Perry Mason

Etsin jonkun kaverin, jolla on kiinnostus oikeuslääketiedettä kohtaan, niin kun minäkin. Sellaiset ihmiset Kuusamossa ei löydy.
Millä tavalla olet yrittänyt löytää tällaista ihmistä Kuusamosta?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Maybrick kirjoitti:
Etsin jonkun kaverin, jolla on kiinnostus oikeuslääketiedettä kohtaan, niin kun minäkin. Sellaiset ihmiset Kuusamossa ei löydy.
Millä tavalla olet yrittänyt löytää tällaista ihmistä Kuusamosta?
Minä ehdotan perinteistä ovelta-ovelle-tyyliä: "Anteeksi, haluatteko keskustella ruumiin mätänemisestä?"
Tirskis
Neuvoja-Jack

On vaikaea olla "vähän erilainen "pienessa paikkakunnassa. Prahassa se oli aivan eri juttu, kun olin oikeuslääketieteellisessä laitoksessa töissä, tunsin aika paljon ammatti-ihmisiä, kirjoittamme vielä nyt, mutta haluaisin tuttustua myös suomalaisiin. Vain kovasti odotan kun pääseen siihen Kuopioon.
Mä en ollu kokeilut puhua mun ent.töistä ja harrastuksesta täällä. Tuntuu että täällä ihmiset eivät ymmärrä.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Oma elämä helpottuu kummasti, kun lakkaa itse pitämästä itseään outona ja erikoisena, sekä lakkaa vaatimasta ihmisiä ymmärtämään itseään.
Vetää vaan sitä omaa juttuaan ja antaa rakkien räksyttää, niin ihmeesti taakka kevenee. Ymmärtäminen on ihan yliarvostettua muutenkin.
Lakkaa siis valittamasta ettei sua ymmärretä, niin ja kai joka ammattialalle/sukupuoliselle suuntaukselle/mielenkiinnon kohteelle on yhteisöjä, liittoja, harrastuspiirejä ja ties mitä missä voi tavata samankaltaisia, jos se nyt on niin perkeleen tärkeää?!

Siten saa vain kyräilyä ja vihamiehiä puoleensa, kun ulvoo kaikkialla suureen ääneen, ettei kukaan ymmärrä kun olen rekkalesbo/ulkomaalainen/kiinnostunut raadoista/kissahullu/you name it.

Vittu että ärsyttää Minfossa se, että vastasin tähän aiheeseen TAAS.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kirjautuneena on satoja jotka eivät ole palstalle kirjoittaneet yhtään viestiä. Voisiko niitä poistaa esim. kuukauden hiljaiselon jälkeen.

En tarkoita että poistettaisi niitä jotka ovat keskusteluun osallistuneet.

Ja joo, mun viestit ovat joko vailla sisältöä tai paskaa. :twisted:
Lukittu