Miten tämä tähän liittyikään? Minä luulin, että väittelimme siitä, voiko kukaan olla toista suositumpi... Olin varmaankin väärässä. Vai haluatko nyt siis jatkaa siitä, oliko tytön suosio aiheellista?Anile kirjoitti: Joo,paitsi että mielestäni se suosittuus kertoo enemmän muista ihmisistä kuin "suosikista".
Onko sillä jotain väliä, ovatko ne viitteet tietynlaisesta käytöksestä peräisin aiemmilta ajoilta? Psykopatian puolesta en tässä tapauksessa liputa, enkä usko skitsofreniaankaan (tekijä ei vaikuta niin latvalaholta). Jonkin näköisiin sadistisiin taipumuksiin kyllä, mutta kuten itsekin sanoit - arvailuahan tämä vasta on. Veikkaukseni on, että sellaisia on ollut. Se, miksi nimimerkki Anilen kirjoitukseen tartuin, johtui siitä että minusta on typerää kritisoida muiden harrastamaa spekulaatiota ja sitten syyllistyä itse samaan:Marsalkka kirjoitti: Onko tietoa mahdollisesta aiemmasta sadistisesta käytöksestä? Tai psykopatiaan viittaavasta aiemmasta käytöksestä?
Skitsofreniaan viittaavia oireita saattaisi olla. Mutta tarkempaa tietoahan meillä ei ole.
Anile kirjoitti:Tässä ketjussa on kyllä ollut aivan käsittämättömän typeriä kommentteja.
Tässä kooste:
-Tappaja oli sadisti koska sulki leikkitoverinsa autotalliin ja sammutti valot
Voi jösses! Tunnen tosi paljon sadisteja.
-Tappaja oli ilmiselvä psykopaatti.
Minäkin tiedän jotain ja ainakin sen etteivät psykopaatit pyöri yksinään peikonnäköisinä.
Eli sadismia ja psykopatiaa ei tekijästä voida päätellä löytyvän annettujen tietojen perusteella, mutta skitsofreniaan viittaa jo se, että hän halusi olla yksin. Ja vain meidän muiden kommentit ovat typeriäAnile kirjoitti: Ja hänen yksinäisyytensäkin saattoi johtua omasta halusta (skitsofrenia?) eikä siitä että muut ihmiset olisivat vältelleet häntä.