Tyrmäystipat ja muut samantapaiset

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Ikävä tapaus, onneksi pääsit eroon noista tyypeistä. Näitä kuulema tapahtuu enenemässä määrin nykyään. Ikävää, mutta totta.
A man's got to do what a man's got to do.
supre
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:34 pm

Viesti Kirjoittaja supre »

En koskaan jätä juomaani vartioimatta, jos on pakonomainen tarve mennä vessaan ja tulen takas niin sitten vaan tiskiltä uutta tilalle. Ja en vastaanota ventovieraiden antamia juomia. Järvenpäässä opiskeluaikoina näitä huumausjuttuja tuli Zapatassa vastaan.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ikävän yleistä. Muutamat tutut ovat saaneet lasiinsa gammaa tai lakkaa, nuoret naiset siis. Ovat pelastuneet kuitenkin raiskaukselta ystävien saatettua heidät sairaalaan. Myös piriä laitetaan naisten lasiin että tyttösen seksihalut heräisivät. Melkoisen perseestä.

Varokaa miehet ja naiset myös. Oma tapani on se, että jos joku tarjoutuu ostamaan drinkin, menen mukaan tiskille.
Nerot hallitsevat kaaoksen
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Itse olen aina naureskellut, kun jää juomat pöytään että laittas nyt joku sinne kunnon rohdot. Vois kyllä hymy hyytyä kun oikeasti laitettasi jtn juomaan tietämättään.

Hyvin hoidettu Jack The Ripperiltä tuo tilanne. En tiedä laittoiko joku eilen mun juomaan jotain, mutta päätä särkee niin perkeleesti. Ehkäpä se on krapulaa vaan kuitenkin 8)

Tässä aiheeseen liittyvä helvetin hyvä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=FO1sgkcu ... re=related ja sama vielä Bodomin esittämänä: http://www.youtube.com/watch?v=_BG0oJD2 ... re=related
Viimeksi muokannut apollo, To Elo 07, 2008 9:42 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

apollo kirjoitti:Itse olen aina naureskellut, kun jää juomat pöytään että laittas nyt joku sinne kunnon rohdot. Vois kyllä hymy hyytyä kun oikeasti laitettasi jtn juomaan tietämättään.
Hehe :D Kakspiippunen juttu... En itse haluais tietämättäni mitään kemikaalia, tiedä vaikka joutuisi aamusta ajamaan tai työpaikalla testit tulossa tai muuta. Joten kannatan silti sitä, että ainakin lupa kysytään :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
aga
Adrian Monk
Viestit: 2769
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Sam pani kai jotain juomaani

Viesti Kirjoittaja aga »

apollo kirjoitti:Tässä aiheeseen liittyvä helvetin hyvä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=FO1sgkcu ... re=related ja sama vielä Bodomin esittämänä: http://www.youtube.com/watch?v=_BG0oJD2 ... re=related
Kannattaa ehdottomasti tutustua myös Ne Luumäkien Ramo-coveriin nimeltään "Sam pani kai jotain juomaani". :D

Jonkinlainen kehnolaatuinen live-esitysklippi löytyy täältä:

http://kr.youtube.com/watch?v=RaOn9iJAQXs
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Viesti Kirjoittaja Justi »

huh huh ei kyllä paljoo päätä pakota ihmistä joka menee toisen juomaa fentanyyliä laittamaan :?
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Nanne
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Elo 02, 2008 8:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nanne »

Mulla on myös omakohtaisia kokemuksia eräästä Hesan keskustan baarista.
Nyt kun luin tuon aloittajan tarinan, niin aloin miettimään, että ehkäpä minutkin oli uhrikseen valinnut pariskunta. Tosin vain mies lähti seuraamaan..
Taksijonossa iski kiinni ja alkoi repimään siitä pois vaikka ihmisiä oli paljon ympärillä. Pääsin karkuun ja juoksin rautatieasemalle jonkun isomman lössin taakse piiloon.

Jotenkin selvisin ehjin nahoin kotiin.
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Viesti Kirjoittaja Justi »

tulikin tosta vimpelistä mielee eräs tapaus kun baarissa oli kaveri terästäny oman paukkunsa vimpelillä niin pöytään tuli random nainen ja mitää sanomatta vaa otti paukun tokas et kiitos tää on mun ja huitas naamariinsa.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tarvitsee vain jatkaa kalsarikännien kiskomista kotona. Raukkamaista touhua huumata toiset jossain baanalla. Harjoittelisivat sitten edes päteviksi taskuvarkaiksi, että homma sujuisi ilman huumaamisia. Kunnioitus näitä tyrmääjiä kohtaan on todella alhaalla.
Paavo Arhinmäki on äijä!
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Tämä tapahtui noin 20 vuotta sitten Hesan keskustassa. Kävin tuolloin useasti bailaamassa.Olin jossain Rautatientorin mustan musan illassa, en muista enää paikan nimeä, joku afro-reggaejuttu siellä oli. ystävättäreni kanssa menimme tanssimaan ja jätimme juomamme vartioimattomaan pöytään. Kun tulin takaisin, join siiderini loppuun ja lähdimme kotiin. Join siis yhden siiderin koko iltana.
Minulla oli jotenkin epätodellinen olo. Kun ystäväni lähti eri suuntaan ja minä kävelin lyhyehkön matkan omaan kämppääni, pelkäsin koko ajan pyörtyväni. Olo oli epätodellinen. Sain oman asuntoni oven auki ja silloin lensin.
Onneksi minulla oli yökylässä eräs sukulainen, joka ihmeekseen löysi minut makaamasta selälläni eteisessä, ulko-ovi auki. Sain jotenkin kömmittyä kylppäriin ja sitten siellä taas kaaduin ja menetin tajuntani.

Joku oli laittanut jotain minun lasiini, mutta eipä se joku siitä kyllä mitään hyötynyt. Kamala kokemus kuitenkin.

EDIT. ei siis mitenkään ajankohtainen, kun tapahtui 20 v sitten mutta ajattelin vain kertoa, että jo silloinkin tyrmäystippoja tiputeltiin.
Paikalla
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2655
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Justi kirjoitti:huh huh ei kyllä paljoo päätä pakota ihmistä joka menee toisen juomaa fentanyyliä laittamaan :?
No tarkemmin ajateltuna fentanyyli on niin kallista pimeillä markkinoilla että se kannattaa myydä suonensisäisten huumeiden käyttäjille. Olisko ollut gammaa tai lakkaa. Nyt karpalolonkerolle, loma alkaa!!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jahas. Mihinkäs olet menossa, jos vaikka tullaan moikkaamaan... 8)


Oikeammin siis varmistamaan Jackin hyvinvointi.
Viimeksi muokannut Kylli, To Elo 07, 2008 5:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Jack the Ripper kirjoitti:Nyt karpalolonkerolle, loma alkaa!!
Oikein! Tässä Ripperille omistettu biisi: 8)

VIIME YÖ, ULKONA TAAS
ISTUMAAN RAVINTOLAAN
TARJOILIJA
PULLO COCA COLAA JA VIINAA VAAN
LIKÖÖRIT JÄÄKÖÖN ODOTTAMAAN
NE HAISEE ... PAHALLE

MÄ LUULEN
SAM PANI, KAI JOTAIN, SAM PANI KAI JOTAIN JUOMAANI
SAM PANI, KAI JOTAIN, SAM PANI KAI JOTAIN

SEKOANKO KIROILEN
KIROANKO NYT SEKOILEN
JOTAIN TAPAHTUU
JEE MÄ JUKEBOXIIN MEEN SISÄÄN
JUON JUON JUON, JUON LISÄÄ
EN MÄ TIÄ, MUT TUO YHET VIÄ

SAM PANI, KAI JOTAIN, SAM PANI KAI JOTAIN JUOMAANI x3
JUOMAANI
JUOMAANI
JUOMAANI

NO JOPA TEKI HAUSKAN KEPPOSEN
LAITTOI LASIIN HIPPUSEN
JA MÄ SEKOAN
NO ANTAA IHMISTEN TUIJOTTAA
SAM PANI JOTAIN KAI MUN JUOMAAN
EN MÄ TIÄ, MUT TUO YHET VIÄ

SAM PANI, KAI JOTAIN, SAM PANI KAI JOTAIN JUOMAANI x8

(Ne Luumäet)

PS: Aga, luumäet on hyvä bändi, varsinkin eka levy joka näitä Ramones-käännöksiä täynnä. Pojat-bändillä on myös hauskoja käännöksiä ramonesista mm. She belongs to me = Siipi lonksuu niin :)
Vastaa Viestiin