Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Ikävä kyllä en ymmärrä nyt mistä puhut. Tuliko väärinymmärrys vai mikä. Voisitko kirjoittaa uudestaan uusin sanoin että mitä tarkoitat.Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija: Samalla voit laittaa faktaa siitä, että koska McCannien kohdalta asia olisi viety syyttäjälle. Olen linkittänyt, mitä niistä? Tätähän tämä touhu on ollut Etelä-Euroopassa. Kenen sinä kuvittelet ne korruptiorahat maksaneen Amaralille?
Lisäys: Toinen vaihtoehto on tietysti, että hän on itse mukana siinä touhussa.
Tässä toinen väitteesi: "Syyttäjä väittää että Madeleine kuoli asuntoon, mutta kuka teki mitä, ne todisteet puuttuvat täysin, ei voi kytkeä keneenkään henkilöön."
Ja kysymykseni: "Samalla voit laittaa faktaa siitä, että koska McCannien kohdalta asia olisi viety syyttäjälle."
Siis nämä kaksi asiaa odotan sinun selvittävän seuraavaksi linkkien ja faktojen kera.
Ja kysymykseni: "Samalla voit laittaa faktaa siitä, että koska McCannien kohdalta asia olisi viety syyttäjälle."
Siis nämä kaksi asiaa odotan sinun selvittävän seuraavaksi linkkien ja faktojen kera.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Elo 07, 2008 2:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tyttö? Tarkoitin kyllä niitä luonnoksia miehestä, joka on tunnistettu musiikinopettajaksi. Ei mikään daily mail, vaan tutkintaaineistoon kuuluvat tiedot.Tutkiskelija kirjoitti:Tuo kuvissa ollut tyttö on tunnistettu. Kate itse kävi hänet tunnistamassa Potimaion poliisilaitoksella.
Ja tosiaan, kyllä siellä aineistossa taitaa olla mainittu tuo johtolanka tutkituksi. Tosin aika epävarmasti. Sanotaan henkilön olleen joko joku rakennusmies tai tuo musiikinopettaja.
Nyt epäilyttää enää lehtien uutisointi. Aineisto taitaa olla ihan kunnossa sinänsä.
* Älä ruoki trollia! *
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin.
Edelleen suosittelen Sirpa sinulle niiden tutkimus aineistojen läpikäyntiä. Faktaa löytyy sieltä.
Et voi keskustella muiden kanssa, jos et ole tutustunut aineistoon josta puhutaan.
Se on mahdotonta. Enkä minä ainakaan aijo linkittää enää yhtään mitään sinulle, koska se näemmä on taas kerran täysin hyödytöntä.
Olen tarjonnut sinulle linkin tuohon syyttäjän yhteenvetoon jo ainakin kolmasti ja edelleen pyytelet sitä.
mene teemuun tai lautamiehiin sössimään, pliis. Sotket meidän muiden ajatukset sekoilullasi.
Edelleen suosittelen Sirpa sinulle niiden tutkimus aineistojen läpikäyntiä. Faktaa löytyy sieltä.
Et voi keskustella muiden kanssa, jos et ole tutustunut aineistoon josta puhutaan.
Se on mahdotonta. Enkä minä ainakaan aijo linkittää enää yhtään mitään sinulle, koska se näemmä on taas kerran täysin hyödytöntä.
Olen tarjonnut sinulle linkin tuohon syyttäjän yhteenvetoon jo ainakin kolmasti ja edelleen pyytelet sitä.
mene teemuun tai lautamiehiin sössimään, pliis. Sotket meidän muiden ajatukset sekoilullasi.
No, tutkiskelija laittanee väitteisiinsä faktaa tähän ketjuun, olen aikaisemminkin pyytänyt faktaa tuohon asian syyttäjälle viemiseen, mutta ei ole vain kuulunut.
Sanoin, että niin kauan kuin tutkinnanjohtaja itse on syytettynä väärennöksistä, suhtaudun varauksella aineistoon.
Odotan asialle jatkoa.
Lisäys: "Et voi keskustella muiden kanssa, jos et ole tutustunut aineistoon josta puhutaan."
Onko aineistossa puhuttu jotakin Amaralista ja hänen teoistaan, ja syytteistään, ja erottamisistaan ja eroamisistaan Portugalin poliisista?
Sanoin, että niin kauan kuin tutkinnanjohtaja itse on syytettynä väärennöksistä, suhtaudun varauksella aineistoon.
Odotan asialle jatkoa.
Lisäys: "Et voi keskustella muiden kanssa, jos et ole tutustunut aineistoon josta puhutaan."
Onko aineistossa puhuttu jotakin Amaralista ja hänen teoistaan, ja syytteistään, ja erottamisistaan ja eroamisistaan Portugalin poliisista?
Alethes doksa meta logu
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Olen aikaisemminkin sanonut etten palvele ketään etsimällä linkkejä. Ovatko mielestäsi linkit vermenpia lähteitä kuin mitä esim. se mitä minä kerron lukeneeni? Omasta mielestäni voi aina olla varauksellinen noihin lehtikirjoituksiin. Jokainen saa niistä päätellä itse mikä vaikuttaa luotettavalta ja mikä ei. Itse en luota tippaakaan Daily mailiin enkä Sky Newsiin, molemmat kulkevat kuten Leicesterin poliisit McCannien talutusnuorassa.Sirpa kirjoitti:Tässä toinen väitteesi: "Syyttäjä väittää että Madeleine kuoli asuntoon, mutta kuka teki mitä, ne todisteet puuttuvat täysin, ei voi kytkeä keneenkään henkilöön."
Melko varmasti olen lukenut Portugalin mediasta että syyttäjä sanoi, oliko se eilen tai toissa päivänä, että Madeleine kuoli asuntoonsa, se on pystytty todistamaan.
En ole milestäni koskaan kirjoittanut että McCannit olisivat vieneet jotain syyttäjälle, sehän on käytännössä täysin mahdottomuuskin. En tiedä mistä tuon väitteeen repäisit.
Marsalkka kirjoitti:Hmmm... Ei ehkä kuvaa tilannetta kovin hyvin...debbie kirjoitti:Eikö ollutkin runollisesti ilmaistu.Marsalkka kirjoitti: Vai että yön selkään...
Raju tulipalo ajoi kerrostalon asukkaat yön selkään Haagassa
Silviisii...he uskalsivat jättää lapset keskenään yön selkään..
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tutkiskelija: Tiedän, ettei asiaa koskaan viety syyttäjälle McCannien osalta, vain Amaralin, josta luettiin keväällä syytteet, samoin tiedän, ettei syyttäjä ole koskaan sanonut sitä minkä väität hänen sanoneen, ja se on fakta.
Koska Miss Holmes on myöntänyt, ettei ymmärrä minun juttujani, on parempi, ettei hän silloin niihin puutukaan, vaan jatkaa omaa spekulointiaan.
Koska Miss Holmes on myöntänyt, ettei ymmärrä minun juttujani, on parempi, ettei hän silloin niihin puutukaan, vaan jatkaa omaa spekulointiaan.
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
[and most dramatically - to determine whether she is still alive, or dead, as seems more probable."
katkaisit taas lainauksesi pikku sievästi.
On hyvin vaikeaa yleensäkään osoittaa ketään kuolleeksi, jos ei ole ruumista. Kuoleman mahdollisuus, esim. veri tai muiden jäänteiden perusteella on mahdollista, mutta jos ruumis puuttuu pitäisi olla edes esim. ilmeinen tappoväline.
Jos paikalta olisi löytynyt ylt'ympäri Madeleinen veressä oleva puukko, olisi tuskin ollut kenellekkään epäselvää onko tyttö elossa vai ei. Ilman ruumistakin.
Ikävä kyllä neljävuotiaan hengiltä päästämiseen ei aikuiselta tarvita kuin paljaat kädet. Eikä niihinkään edes välttämättä pisaraakaan verta.
Viimeksi muokannut MissHolmes, To Elo 07, 2008 4:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MissHolmes kirjoitti:Marski,
joku voima Madeleinen sieltä ajoi yönselkään, koska huoneestaan häntä ei löytynyt.
On todella ikävää, että jotkut tahallaan vääristelevät totuutta. Tällainen tosiaan pilaa ketjun. Miksi ei vain voisi kirjoittaa rehdisti luomatta vääriä ja valheellisia mielikuvia tapahtumista? Onko tämä liikaa vaadittu?he uskalsivat jättää lapset keskenään yön selkään..
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jatkoa edelliseen viestiini: Koska hänellä on enemmän intressejä löytää tutkinta-aineistosta omia mielipiteitään tukevia seikkoja kuin miettiä syitä ja seurauksia.
Viimeksi muokannut Sirpa, To Elo 07, 2008 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Tämäpä mielenkiintoista! Minä kun luulin, että DNA-kokeet ja koirien haistelut vääjäämättä todistivat, että Madeleine on kuollut.MissHolmes kirjoitti: "nor even - and most dramatically - to determine whether she is still alive, or dead,