Nuori mies katosi Iisalmessa: Janne Määttä
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Okei. Nuo Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit alkaa menemään todella oudoiksi, itse en ainakaan enää pysy yhtään kärryillä. Muutkin kommentit siellä on melko oudon oloisia...
Lehdessäkin olleen katoamiskuvan alla galleriassa (Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit kursiivilla):
09.08.08 21:41 <Jan-nu> Jannen äiskä, ootsä jonkun porukan mukana, ilmoittele vaikka kavereillesi.!!!!!!!!!!!!!!
09.08.08 21:47 <^mynthon^> en uskois en ton mutsi tietäis ton saliksen
09.08.08 21:48 <^mynthon^> tosi hauskaa
09.08.08 21:48 <^mynthon^> EIKS VOISVAAN SANOO ET TOI ON PELKKÄÄ PAS__A
09.08.08 22:34 <Jan-nu> mä pä tiedä (äiskä), tää on totisinta totta, ei kaikki ole paskaa, hei nuoret, puhkaa välillä vakavissaanne.
Varsinkin tuo ensimmäinen kommentti tuntuu oudolta. Jos se on äidin tekemä, niin miksi noin outo aloitustapa? Varsinkin kun mikään muiden tekemä kommentti yläpuolella ei ole semmoinen, että siihen voisi noin vastata/kysyä. Ja mikä on paskaa mynthonin mielestä? Jo toinen joka heittää jotain tuontyyppistä, joka voisi viitata myös siihen että Jannen olinpaikka tiedettäisiin ja koko katoaminen on huijaus.
Galleriassa tietenkin kommentit on aina vain kommentteja ja ihmiset idiootteja, ei siinä sen kummempaa, mutta jotenkin hämäriä nuo on silti. Melkein tulee mieleen, että Janne on tallessa ja tämä on joku tosi oudo lavastusjuttu.
Lehdessäkin olleen katoamiskuvan alla galleriassa (Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit kursiivilla):
09.08.08 21:41 <Jan-nu> Jannen äiskä, ootsä jonkun porukan mukana, ilmoittele vaikka kavereillesi.!!!!!!!!!!!!!!
09.08.08 22:34 <Jan-nu> mä pä tiedä (äiskä), tää on totisinta totta, ei kaikki ole paskaa, hei nuoret, puhkaa välillä vakavissaanne.
Varsinkin tuo ensimmäinen kommentti tuntuu oudolta. Jos se on äidin tekemä, niin miksi noin outo aloitustapa? Varsinkin kun mikään muiden tekemä kommentti yläpuolella ei ole semmoinen, että siihen voisi noin vastata/kysyä. Ja mikä on paskaa mynthonin mielestä? Jo toinen joka heittää jotain tuontyyppistä, joka voisi viitata myös siihen että Jannen olinpaikka tiedettäisiin ja koko katoaminen on huijaus.
Galleriassa tietenkin kommentit on aina vain kommentteja ja ihmiset idiootteja, ei siinä sen kummempaa, mutta jotenkin hämäriä nuo on silti. Melkein tulee mieleen, että Janne on tallessa ja tämä on joku tosi oudo lavastusjuttu.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Minustakin nuo "äipän" kommentoinnit näyttää jotenkin, hmm.. Ei niin äitimäisiltä, tai sanotaanko että tekstit näyttää jotenkin melko nuoren kirjoittamilta.
Tosin miksei aikuinenkin noin saattaisi kirjoitella, ehkä.
Edit: Siellä gallerian "mitallikokoelma-kuvassa" vasta jotenkin oudon oloinen viesti "äipältä" onkin.
09.08.08 21:40 <Jan-nu> äiskän mielipide: Janne on niin nopea, jalat pyörii kun asterixilla.
Tosin miksei aikuinenkin noin saattaisi kirjoitella, ehkä.
Edit: Siellä gallerian "mitallikokoelma-kuvassa" vasta jotenkin oudon oloinen viesti "äipältä" onkin.
09.08.08 21:40 <Jan-nu> äiskän mielipide: Janne on niin nopea, jalat pyörii kun asterixilla.
"Yöperho on koteloitunut"
Tuohon äidin ensimmäiseen kommenttiin.. En tiedä montaakaan aikuista, jotka osaa käyttää irc-galleriaa suoriltaan. Moni ei edes tiedä mikä se on. Ehkä kommenttien outous johtuu tästä?VoDKa kirjoitti:Okei. Nuo Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit alkaa menemään todella oudoiksi, itse en ainakaan enää pysy yhtään kärryillä. Muutkin kommentit siellä on melko oudon oloisia...
Varsinkin tuo ensimmäinen kommentti tuntuu oudolta. Jos se on äidin tekemä, niin miksi noin outo aloitustapa? Varsinkin kun mikään muiden tekemä kommentti yläpuolella ei ole semmoinen, että siihen voisi noin vastata/kysyä.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Mietin jo tuotakin vaihtoehtoa, mutta ei silti tuo ensimmäinen kommentti vaikuta järkevältä. Miksi kysymys on osoitettu hänelle itselleen? Tietenkin hieman järkeä toisi, jos ajattelisi että lauseen kuuluisi olla tyyliin: (täällä) Jannen äiskä, oletko (Janne) jonkun porukan mukana, ilmoittele (siitä) vaikka kavereillesi!Aariel kirjoitti:Tuohon äidin ensimmäiseen kommenttiin.. En tiedä montaakaan aikuista, jotka osaa käyttää irc-galleriaa suoriltaan. Moni ei edes tiedä mikä se on. Ehkä kommenttien outous johtuu tästä?VoDKa kirjoitti:Okei. Nuo Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit alkaa menemään todella oudoiksi, itse en ainakaan enää pysy yhtään kärryillä. Muutkin kommentit siellä on melko oudon oloisia...
Varsinkin tuo ensimmäinen kommentti tuntuu oudolta. Jos se on äidin tekemä, niin miksi noin outo aloitustapa? Varsinkin kun mikään muiden tekemä kommentti yläpuolella ei ole semmoinen, että siihen voisi noin vastata/kysyä.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Totta.VoDKa kirjoitti:Mietin jo tuotakin vaihtoehtoa, mutta ei silti tuo ensimmäinen kommentti vaikuta järkevältä. Miksi kysymys on osoitettu hänelle itselleen? Tietenkin hieman järkeä toisi, jos ajattelisi että lauseen kuuluisi olla tyyliin: (täällä) Jannen äiskä, oletko (Janne) jonkun porukan mukana, ilmoittele (siitä) vaikka kavereillesi!Aariel kirjoitti:Tuohon äidin ensimmäiseen kommenttiin.. En tiedä montaakaan aikuista, jotka osaa käyttää irc-galleriaa suoriltaan. Moni ei edes tiedä mikä se on. Ehkä kommenttien outous johtuu tästä?VoDKa kirjoitti:Okei. Nuo Jannen tunnuksilla tehdyt kommentit alkaa menemään todella oudoiksi, itse en ainakaan enää pysy yhtään kärryillä. Muutkin kommentit siellä on melko oudon oloisia...
Jotenkin on silti semmonen olo, että äiti on nuo kirjoittanut. Ehkä juuri siksi, että kirjoitukset ovat epäselviä.
En saa tästä tapauksesta sellaista otetta, että olisi kateissa vapaaehtoisesti tai tappanut itsensä.
Monilla on kyllä käytössään selaimen "muista salasanat" -toiminto. Näin ollen tunnuksia ei tarvitse edes tietää.apollo kirjoitti:Jospa kadonnut olisi hengissä ja kirjoittelee itse noita juttujaan galleriaan. Eikai kukaan teini anna kirjautumistunnuksiaan kenellekkään, varsinkaan äidilleen?
Tietysti silloin tarvii olla tämän Jannen omalla koneella jne..
"Yöperho on koteloitunut"
-
lot of mysteries
- Nikke Knatterton
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Mietin sitäkin, että kun tämä katoaminen on kuitenkin yleisesti tiedossa, niin äiti on voinut pyytää tunnuksia kenties ylläpidolta.lot of mysteries kirjoitti:En minäkään usko,että antanut tunnuksia muille,mutta ainakin mozillaan tunnuksen ja salasanan voi tallentaaapollo kirjoitti:Jospa kadonnut olisi hengissä ja kirjoittelee itse noita juttujaan galleriaan. Eikai kukaan teini anna kirjautumistunnuksiaan kenellekkään, varsinkaan äidilleen?
-
lot of mysteries
- Nikke Knatterton
Täysin mahdollista. Harmi kun itselläni ei ole omia kuvia galleriassa,niin en pysty lukemaan nuita kommentteja Jannen sivuiltaVoDKa kirjoitti:Mietin sitäkin, että kun tämä katoaminen on kuitenkin yleisesti tiedossa, niin äiti on voinut pyytää tunnuksia kenties ylläpidolta.lot of mysteries kirjoitti:En minäkään usko,että antanut tunnuksia muille,mutta ainakin mozillaan tunnuksen ja salasanan voi tallentaaapollo kirjoitti:Jospa kadonnut olisi hengissä ja kirjoittelee itse noita juttujaan galleriaan. Eikai kukaan teini anna kirjautumistunnuksiaan kenellekkään, varsinkaan äidilleen?
Lisäilkää te muut mikäli uusia kummastuksen aiheita kuvien alle ilmaantuu
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Sisäpiirijuttu varmasti, mitä ei ole niinkään tarkoitettu gallerian-käyttäjien iloksi, vaan Jannelle joka mahdollisesti saattaa seurata keskustelua...Solmu kirjoitti:Edit: Siellä gallerian "mitallikokoelma-kuvassa" vasta jotenkin oudon oloinen viesti "äipältä" onkin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Hyvin mahdollista. Koska Janne ei ilmeisesti itse ole kirjautunut omilla tunnuksillaan sisälle, olisi siis mahdollista että seuraa kommentteja esimerkiksi jonkun kaverin luona/tunnuksilla.Mike Manner kirjoitti:Sisäpiirijuttu varmasti, mitä ei ole niinkään tarkoitettu gallerian-käyttäjien iloksi, vaan Jannelle joka mahdollisesti saattaa seurata keskustelua...Solmu kirjoitti:Edit: Siellä gallerian "mitallikokoelma-kuvassa" vasta jotenkin oudon oloinen viesti "äipältä" onkin.
Joku oli kirjautunut Jannen tunnuksilla taas sisälle nelisen tuntia sitten, eli 11.9. klo 07-08.
Kommenteista ei käy ilmi onko kyseessä ollut äiti/muu sukulainen vaiko kenties Janne itse.
Äidin IRC-galleria kommenteista ja pikaisesta katoamisilmoituksesta päätellen voisi olettaa, että kotona on ollut riita ennen lähtöä.
Äiti yrittää sovitella tyylin - kerro vaikka kavereilles missä oot, jos mun kanssa et halua puhua. Ilmeisesti äiti potee huonoa omatuntoa riidasta.
Toivottavasti olisi vaikka naisissa. Viittaus siihen että on käynyt kotona viimeksi 5.8. , voisi osoittaa siihen.
Äiti yrittää sovitella tyylin - kerro vaikka kavereilles missä oot, jos mun kanssa et halua puhua. Ilmeisesti äiti potee huonoa omatuntoa riidasta.
Toivottavasti olisi vaikka naisissa. Viittaus siihen että on käynyt kotona viimeksi 5.8. , voisi osoittaa siihen.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -