henkilökohtainen kysymys...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Koskahan täällä alkaa äijät huutelemaan omaa homouttaan ylpeänä
Mistähän tuo naisten bi-villitys on lähtöisin. Onko sitä aina ollut yhtä paljon ja vain salattu se, vai onko lisääntynyt lähiaikoina. Edelleenkin olisi vaikea niellä se, että oma muija lähtisi toisen naisen matkaan 
Paavo Arhinmäki on äijä!
Siitä huolimatta, että minua on useampi lesbo yrittänyt iskeä, en tunne mitään eroottista vetoa naisia kohtaan. Monet naiset on mielestäni kauniita tai ihmisinä viehättäviä, mutta ei se liity siihen, että sänkyyn haluaisin tai rakastuisin heihin. Ehkä jos olisin autiolla saarella pelkkien naisten kanssa niin ajanoloon alkaisin haluta kenen tahansa ihmisen kosketusta. Mutta tuo ei mielestäni tarkoita että olisin biseksuaalinen.
Olin taannoin erään hieman boheemin hyväntekeväisyysjärjestön vapaaehtoisena. Siellä asiaan kuului, että lähes kaikki olivat omien sanojensa mukaan ainakin vähän biseksuaalisia (vaikka eivät koskaan olisi tehneet mitään saman sukupuolen kanssa). Tämäkin on mielestäni ok, vaikka olikin vähän teennäistä. Mutta muistan valitettavasti, että jotkut näistä muka-vapaamielisistä suhtautuivat vähättelevästi ihmisiin, jotka olivat "vain heteroita". Ehkä kyseessä oli nuoruus ja tyhmyys, tiedä häntä.
Noin heittona: oikea biseksuaalisuus on tietysti hirveän kätevää.... Potentiaalisesti kiinnostavien kumppanien määrä nousee huomattavasti. Vaikka kaippa biseksuaalikin voi olla niin nirso, että oikeasti tästä ei ole parinhaussa mitään hyötyä.
Olin taannoin erään hieman boheemin hyväntekeväisyysjärjestön vapaaehtoisena. Siellä asiaan kuului, että lähes kaikki olivat omien sanojensa mukaan ainakin vähän biseksuaalisia (vaikka eivät koskaan olisi tehneet mitään saman sukupuolen kanssa). Tämäkin on mielestäni ok, vaikka olikin vähän teennäistä. Mutta muistan valitettavasti, että jotkut näistä muka-vapaamielisistä suhtautuivat vähättelevästi ihmisiin, jotka olivat "vain heteroita". Ehkä kyseessä oli nuoruus ja tyhmyys, tiedä häntä.
Noin heittona: oikea biseksuaalisuus on tietysti hirveän kätevää.... Potentiaalisesti kiinnostavien kumppanien määrä nousee huomattavasti. Vaikka kaippa biseksuaalikin voi olla niin nirso, että oikeasti tästä ei ole parinhaussa mitään hyötyä.
Ja minä aina ajattelin että Suomi on suvaitseva maa. Noo, ainakain ei pohjois Suomi. Kaikki ravintolat samanlaiset hetero-lihatiskit, koko pohjoisessa puuttuu esim. baarit jotka ovat juuri seksuaalli-vähemmistölle, gay, L, trans- ihmisille.
Ruotsin Tukholmassa ovat sellaiset paikkat, ja kaupunki on aika suvatsevainen, Suomessa se on vaikka Maarianhamina, Turku, Helsinki- mutta pohjois Suomi- se on lestadiolainen pesä, ja ihmisile puuttuu suvaitsevaisuus, myös alue on aika harvoin asustettu...
Ruotsin Tukholmassa ovat sellaiset paikkat, ja kaupunki on aika suvatsevainen, Suomessa se on vaikka Maarianhamina, Turku, Helsinki- mutta pohjois Suomi- se on lestadiolainen pesä, ja ihmisile puuttuu suvaitsevaisuus, myös alue on aika harvoin asustettu...
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Suvaitsen sex.vähemistöt. Kaikki, paitsi pedofiilejä.
Kun esim täällä lä´htee ravintolaan, siellä tyypillinen asiakas on keski-ikäinen, keski-luokainen hetero-pariskunta, ja tylsää.
Kiapaan kaikenlaisiä ihmisiä, heteroja, homoja, trans, myös nuoria, opiskelioita, boheemeja...niin kun isoissa kaupungeissä.
Kun esim täällä lä´htee ravintolaan, siellä tyypillinen asiakas on keski-ikäinen, keski-luokainen hetero-pariskunta, ja tylsää.
Kiapaan kaikenlaisiä ihmisiä, heteroja, homoja, trans, myös nuoria, opiskelioita, boheemeja...niin kun isoissa kaupungeissä.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Voisikohan tuo pariskunta olla kuitenkin bi-seksuaalisesti suuntautunut? Ehkä he ovat etsimässä ns. kohdetta, jota voisivat yhdessä operoida ja siihen sessioon voisi tällä kohteella olla myös oma aktiivinen osuus.Tirskis kirjoitti:Kun esim täällä lä´htee ravintolaan, siellä tyypillinen asiakas on keski-ikäinen, keski-luokainen hetero-pariskunta, ja tylsää.
Olisitko valmis lähtemään heidän mukaansa vai olisko se vain jännää katsella kun he epätoivoisesti etsivät miestä/naista, mutta eivät sitä ahdasmielisestä kuppilasta löydä. Miten on? Lähtisitkö heidän mukaan villiin leikkiin vai rajoittuuko suvaitsevaisuutesi siihen, että sinusta on vaan kauhean kiva kun on kaikenlaisia ihmisiä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
No eikös Kuusamo ole sen verran pieni paikka, ettei sinne voi erikseen perustaa lesbo-, bi- ja transuravintolaa. Ravintolan perustajalla on yleensä tavoitteena voitontekeminen liiketoiminnassa. Sinun täytyy tirskis muuttaa Helsinkiin jahtaamaan naisia.
Jotkut vähemmistöihin kuuluvat valittavat rasismista ja syrjinnästä, mutta heidän mielestään heterot sitten ovat alempaa kastia. Myös seksuaalivähemmistöjen pitää katsoa peiliin
Jotkut vähemmistöihin kuuluvat valittavat rasismista ja syrjinnästä, mutta heidän mielestään heterot sitten ovat alempaa kastia. Myös seksuaalivähemmistöjen pitää katsoa peiliin
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ei mulla mitään muita vastaan. Mun kiinnostus-kohde on keski-ikäinen tai nuori nais-patologi tai oikeuslääkäri, tai toksikologi, kemisti, biologi. On mulla sellaiset tuttavat, mutta kaikki asuvat hirveästi kaukana!! Kuusamossa en tavanut koskaan ketään sellaisen.
Täällä vain maatalous lommittajia, poromiehiä, tätimäisiä hetero-hoitsuja, jo nuoria naisia täällä niin tätimäisiä. Kun ylittävät 30vuotta, käytäyttyvät ja pukeutuvat kun 50 vuotiaat.
Täällä vain maatalous lommittajia, poromiehiä, tätimäisiä hetero-hoitsuja, jo nuoria naisia täällä niin tätimäisiä. Kun ylittävät 30vuotta, käytäyttyvät ja pukeutuvat kun 50 vuotiaat.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Sulla on hirveän suppea tuo maku edellisen lainauksen perusteella. Vaadit suvaitsevuutta ja erilaisuutta, mutta et itse hyväksy suurinta osaa suomalaisista tarpeeksi tasokkaaksi seuraksi itsellesi. Sekin on normaalia, että reilu 30-v nainen on jo kiireinen muidenkin asioiden kanssa kuin pelkkä ulkonäkö. Voi olla lapsia ja työkiireitä yms.Tirskis kirjoitti:Ei mulla mitään muita vastaan. Mun kiinnostus-kohde on keski-ikäinen tai nuori nais-patologi tai oikeuslääkäri, tai toksikologi, kemisti, biologi. On mulla sellaiset tuttavat, mutta kaikki asuvat hirveästi kaukana!! Kuusamossa en tavanut koskaan ketään sellaisen.
Mulle kelpaisi vallan hyvin suomalainen heterohoitsu
Paavo Arhinmäki on äijä!
Kyllä talvella saa iskeä ja tuttustua mielenk tyypeihin, mutta he ovat ulkomaaliasia turistejä Rukalla- tulevat 3pv tai viikoksi ja sitten kotiin.
Siellä olin tuttustunut tosi mukavan oikeuslääkärin- mutta asuu Kansas City:ssä- eli tosi pitkä matka.
Tunen myös tosi mukavaa nais-patologi, joka asuu Kuopiossa, mutta myös on naimisissa.
Koska mulla ei ole Suomessa töitä, olin käynyt 2 vuotta töissä Norjan Tromsössä- se oli hyvä paikkaa- yliopistokaupunki, opiskelijat, paljon tiedemiehet, hyvää työpaikka, super yöelämä- mutta 1000km Kuusamosta.
Miksi pohjois Suomessa ei voi olla sellainen paikka kun Tromsö?
Se on satama-kaupunki, paljon eri kansalaisuudet, se oli hyvin tunettu. Olin tavanut myös muut ulkomaalaiset opiskelita, tiedemiehet.
Tromsö on hyvä paikka vaikka on aivan pohjoisessa.
Siellä olin tuttustunut tosi mukavan oikeuslääkärin- mutta asuu Kansas City:ssä- eli tosi pitkä matka.
Tunen myös tosi mukavaa nais-patologi, joka asuu Kuopiossa, mutta myös on naimisissa.
Koska mulla ei ole Suomessa töitä, olin käynyt 2 vuotta töissä Norjan Tromsössä- se oli hyvä paikkaa- yliopistokaupunki, opiskelijat, paljon tiedemiehet, hyvää työpaikka, super yöelämä- mutta 1000km Kuusamosta.
Miksi pohjois Suomessa ei voi olla sellainen paikka kun Tromsö?
Se on satama-kaupunki, paljon eri kansalaisuudet, se oli hyvin tunettu. Olin tavanut myös muut ulkomaalaiset opiskelita, tiedemiehet.
Tromsö on hyvä paikka vaikka on aivan pohjoisessa.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
On haku päälle. Mutta ne naislääkärit, jotka tunnen seurustelevat jo, ja Kuusamossa en tunne yhtääkään, Kuopiossa vain. Aivan ihana, mukava, tulemme hyvin juttuun, mutta naimisissa. Aina kun tulen Savoon, tavamme kuitenkin, kirjoittamme, soittamme-mutta hän silti ei ole vapaa.
Kuusamossa on eitäin vaikea tuttustua ihmisiin, myös täysin hetero-ihmisiin. Ovat todella sulkeutuneet, tai sitten heillä on tylsät harrastukset- kuten metsästys, kalastus, karaoke..
Kun olin tavannut jonkun kiinnostavan, se oli vain talvella, Rukalla, ja hän oli vain turisti.
Tietysti joskus keskustelen siine amerikalaisessa studentdoctor.net forumissa- sieltä löytyy aika paljon patologiasta ja oikeuslääketieteestä kiinnostuneita, mutta kaikki asuvat USA:ssa. Sellaiset ei Kuusamossa voi tavatta. Asun täällä jo yli 8 vuotta, ja ei tärppänyt kertakaan. Vaikka Prahassa mulla oli onni, mukava kaveri- kirjoittelemme vielä, mutta hän ei tule Suomeen, kun ei olisi saanut työpaikan.
Kuusamossa on eitäin vaikea tuttustua ihmisiin, myös täysin hetero-ihmisiin. Ovat todella sulkeutuneet, tai sitten heillä on tylsät harrastukset- kuten metsästys, kalastus, karaoke..
Kun olin tavannut jonkun kiinnostavan, se oli vain talvella, Rukalla, ja hän oli vain turisti.
Tietysti joskus keskustelen siine amerikalaisessa studentdoctor.net forumissa- sieltä löytyy aika paljon patologiasta ja oikeuslääketieteestä kiinnostuneita, mutta kaikki asuvat USA:ssa. Sellaiset ei Kuusamossa voi tavatta. Asun täällä jo yli 8 vuotta, ja ei tärppänyt kertakaan. Vaikka Prahassa mulla oli onni, mukava kaveri- kirjoittelemme vielä, mutta hän ei tule Suomeen, kun ei olisi saanut työpaikan.