Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Hc
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 3:10 pm
Paikkakunta: KVL

Viesti Kirjoittaja Hc »

turakainen kirjoitti: Tietyllä tavalla näen sinussa ja jokelan ampujassa Auvisessa paljon samaa mutta onneksi sinä et enää ole koulussa.Molemmat luulivat olevansa jotain mutta olivatkin vinttikamari himmeenä.
hahahhahah

Niiku Häiriköt sanoo yhdes niitten biisis "mä vastaan muu maailma" :D :D :D
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Gestapo sensuuri keskustelusta markus sedän paras


Lähetetty: La Hel 16, 2008 7:26 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

markja kirjoitti:

Sinä päivänä, kun poliisi tulee hakemaan minua tuomittavaksi noiden nettiosoitteiden julkaisemisesta netistä, voin taata, että tartun aseeseen puolustaakseni itseäni ja sananvapautta. Jokainen poliisi, joka sen episodin seurauksena kuolee tai vammautuu, saa syyttää vain ja ainoastaan itseään isoveljen lakeijana toimimisesta ja ihmisoikeuksieni polkemisesta.


Täyttyykö kenties rikosen tunnusmerkistö..... jokainen päätelköön itse
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

turakainen kirjoitti:Gestapo sensuuri keskustelusta markus sedän paras


Lähetetty: La Hel 16, 2008 7:26 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

markja kirjoitti:

Sinä päivänä, kun poliisi tulee hakemaan minua tuomittavaksi noiden nettiosoitteiden julkaisemisesta netistä, voin taata, että tartun aseeseen puolustaakseni itseäni ja sananvapautta. Jokainen poliisi, joka sen episodin seurauksena kuolee tai vammautuu, saa syyttää vain ja ainoastaan itseään isoveljen lakeijana toimimisesta ja ihmisoikeuksieni polkemisesta.


Täyttyykö kenties rikosen tunnusmerkistö..... jokainen päätelköön itse
Käsittämätön pelle aikuisen miehen hahmossa. Kukahan nuokin sananvapaudet ja ihmisoikeudet on määritellyt? Ehkä ne sijaitsevat tällä hetkellä vasta Markus-sedän päässä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

ja Skannari.fi foorumilta tämä teksti ja vielä omalla nimellä ei ihme että on kusi sukassa jos joku googlaa nimen.

jansson_markus
Varsinainen saunatonttu


Sukupuoli:
Kirjoituksia: 1380




Big Brother is watching



WWW | Mielenkiintoisia yhteensattumia mulla...
« Päiväys: 15.07.08 20:42:55 » | Vastaa lainauksella | Muokkaa

--------------------------------------------------------------------------------
Tämä on taas näitä, että en tiedä pitäisikö lääkitystä tehostaa vaiko mitä.

Puhelimeni soi, numero oli minulle tuntematon joten en vastannut. (Soittaja oli tietoturva-alalla touhuava "tuttava", jonka kanssa on niitä ja näitä tullut touhuttua ja puhuttua, tämä selvisi hetken päästä kun soitin ko. numeroon takaisin myöhemmin.) Kun kaveri ei jaksanut enää soitattaa vaan laittoi kiinni, TÄSMÄLLEEN SAMAAN AIKAAN tapahtuivat seuraavat asiat:
- Tietokone meni miltei totaalisesti jumiin. Langaton näppäimistö lakkasi kokonaan reagoimasta ja vaivoin vaihtelemalla portteja sain toisen näppiksen toimimaan jotta sain koneen käynnistettyä uudelleen ilman virtajohtojen irtirepimistä. Kone siis aivan totaalisesti tiltissä.
- Puhelimeeni tulvii 5 tekstiviestiä. Viestit oli lähetetty minulle tunteja sitten, yksi itse asiassa eilen illalla. Normaaleja viestejä kavereiltani, lähetetty vaan ajat sitten! Puhelimeni on ollut useaan kertaan päällä pitkiäkin aikoja ja olen soittanut ja vastaanottanut viestejä ja puheluitakin sillä ihan normaalisti tuona aikana.
- Toinen matkapuhelimeni sammuu ja minun pitää käynnistää se uudelleen.

Olisi kiva kuulla jotain, edes teoreettisia selitysmalleja tälle tapahtumaketjulle? Voiko kukaan edes alkaa yrittää selittää asioita? Häh? Villeimpiäkin ehdotuksia otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Jokin mystinen magneettimyrsky voisi kaiketi sekoittaa tietokoneen langattoman viestinnän ja koko tietokoneeni, sekä aiheuttaa toisen kännykän sammumisen. Mutta sekään ei voisi selittää, miksi nuo tekstiviestit ovat "viipyneet matkalla" tuntikausia (miltei vuorokauden itse asiassa yksi!) ja olen kuitenkin samaan aikaan saanut muita tekstiviestejä ko. tyypeiltä(kin) ja puheluitakin normaalisti puhelimeeni - sekä olen pystynyt lähettämään ja soittamaan puheluita koko ajan normaalisti.

Vai PLCileeko isoveli vaan?

Tulee vaan pakostakin mieleen taannoiset "yhteensattumat" mm. Kavkazcenteriin liittyen juttujen ja matkapuhelimieni kanssa, joista kirjoitin jo aiemmin tännekin sekä tietysti sivuillenikin aikoinaan.
« Viimeisin muokkaus: 15.07.08 20:45:03 jansson_markus »

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Jokainen tehköön omia johtopäätöksiä
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

turakainen kirjoitti:Gestapo sensuuri keskustelusta markus sedän paras



--------------------------------------------------------------------------------

markja kirjoitti:

Sinä päivänä, kun poliisi tulee hakemaan minua tuomittavaksi noiden nettiosoitteiden julkaisemisesta netistä, voin taata, että tartun aseeseen puolustaakseni itseäni ja sananvapautta. Jokainen poliisi, joka sen episodin seurauksena kuolee tai vammautuu, saa syyttää vain ja ainoastaan itseään isoveljen lakeijana toimimisesta ja ihmisoikeuksieni polkemisesta.


Täyttyykö kenties rikosen tunnusmerkistö..... jokainen päätelköön itse
Tuollainen kirjoitus omalla nimellä on varmasti ehkäisevä tekijä sosiaalialan töitä hakiessa. Ei ole kovin luotettavuutta kohottavaa, eikä tuo mielikuvaa, että tällainen tyyppi meille töihin kiitos.
Paavo Arhinmäki on äijä!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Minäkin olen saanut viestejä myöhässä!

Eikä nettiyhteytemme toimi vieläkään kunnolla, vaikka muutosta on aikaa kuukausia!

Hyvät hyssykät, ne ovat minunkin jäljilläni!
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

joey kirjoitti:Minäkin olen saanut viestejä myöhässä!

Eikä nettiyhteytemme toimi vieläkään kunnolla, vaikka muutosta on aikaa kuukausia!

Hyvät hyssykät, ne ovat minunkin jäljilläni!
Aivan :D :D :D älä nyt kuitenkaan rupea toiseksi markus sedäksi, ethän. Itellä on DNA liitymä j asiinä on usein viiveitä tekstivieteissä etenkin toisen operaatorin numeroihin mutta se johtuu teknisestä viaasta tai ylikuormituksesta ei siitä että kuunnellaan
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

ite kunnioitan markjaa, koska uskaltaa ottaa kantaa asioihin omalla nimellään.. Puoletkaan näistä lääpijöistä ei varmasti uskaltaisi!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Itse en kunnioita markjaa siksi, että markjan mielipiteet ovat niin älyttömiä, käsittämättömiä ja usein myös hyväksymättömiä. Minulta ei saa lisäpisteitä sillä, että uskaltaa olla riemuidiootti omalla nimellään.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

se että puhuu nimimerkillä ei tarkota sitä että sen takaa läpistäisiin automaattisesti pelkkää paskaa. lähinnä se on tervettä itsesuojelua, kuten sanotaan -netissä kuka vaan voi esiintyä minä vaan. tutut osaa yhdistää avattaren ja nimimerkin muhun, mut ei kaikkien tarvitse mun oikeaa nimeä tai naamaa tietää.
se että markja kirjoittaa omalla nimellään ei nosta kirjoitusten tasoa, eikä anna ko. ihmisestä sen parempaa tai luotettavampaa kuvaa kuin mitä hän jutuillaan tuo julki.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

joey kirjoitti:^ Itse en kunnioita markjaa siksi, että markjan mielipiteet ovat niin älyttömiä, käsittämättömiä ja usein myös hyväksymättömiä. Minulta ei saa lisäpisteitä sillä, että uskaltaa olla riemuidiootti omalla nimellään.
Riemuidiootti :lol:
Komppaan Joeyta.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2655
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

loneliness kirjoitti:
turakainen kirjoitti:Gestapo sensuuri keskustelusta markus sedän paras



--------------------------------------------------------------------------------

markja kirjoitti:

Sinä päivänä, kun poliisi tulee hakemaan minua tuomittavaksi noiden nettiosoitteiden julkaisemisesta netistä, voin taata, että tartun aseeseen puolustaakseni itseäni ja sananvapautta. Jokainen poliisi, joka sen episodin seurauksena kuolee tai vammautuu, saa syyttää vain ja ainoastaan itseään isoveljen lakeijana toimimisesta ja ihmisoikeuksieni polkemisesta.


Täyttyykö kenties rikosen tunnusmerkistö..... jokainen päätelköön itse
Tuollainen kirjoitus omalla nimellä on varmasti ehkäisevä tekijä sosiaalialan töitä hakiessa. Ei ole kovin luotettavuutta kohottavaa, eikä tuo mielikuvaa, että tällainen tyyppi meille töihin kiitos.
Se on sama jos olet miessairaanhoitaja. Itse olen mies Lh ja taustoja ei todellakaan tsekkailla ja huumetestejä yms. ei tehdä. Hoitoalalla munat rullaa pillut ja that's it. Olit sitten sekopää tai et.

Markjan sekopäisyydestä sen verran että taitaa olla hyvä että hän saa purkautua netissä...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Hoitotyössä ei yksinkertaisesti voi pärjätä ihminen jolla ei ole mitään empatiaa eikä kykyä asettua toisen asemaan.
Tämä on nettifoorumi, eikä hoitotyötä. Et tajua sitäkään.

Vaikka toisinaan kyllä tuntuukin siltä. Voin toki koettaa asettua sinunlaisesi ihmisen asemaan, jolla ÄO lienee jotain 60-70 luokkaa, kun et kerran tajua mitään mitä sinulle rautalangastakin väännetään. Se voi olla vaikeaa, mutta yritän toki. Hah.
Mutta kun sinä esiinnyt omalla nimelläsi. Omalla nimelläsi haistattelet ihmisille vittua ja saatanaa. Sinulla on myös poikkeuksellisen vahvat mielipiteet JA tarve tuoda ne esille. En usko, että pystyt pitämään todella huonot hermosi kurissa töissäkään. Ymmärrätkö sä sen, että vaikka muakin vituttaa ihan kaikki sinussa ja sun mielipiteissäsi niin mä en edes nimettömänä koe tarvetta haukkua sua vitun juntiksi, debiiliksi, ääliöksi.. No okei, dorkaksi vissiin on tullut sanottua mutta joka tapauksessa yksikään muu täällä palstaileva ei käytä samanlaista kieltä kun sinä eikä yksikään myöskään koe olevansa aina oikeassa vaan asioista voidaan keskustella. Sinun kanssa ei voi keskustella. En siis voi uskoa, että sinun persoonasi voi muuttua netissä vain tuollaiseksi, olet sitä muutenkin. No, sairas on sairas ja sitähän sinä et myönnä. Luultavasti et edes itse tajua olevasi sairas sillä narsisti ei siihen itse kykene. Mielestäni olet pelottava ihminen netitse ja epäilen oikeastaan, että et edes tee hoitotyötä. Kenties olet työtön tai teet jotain nettihommaa ym.
Olet sä aika röyhkeä kusipää kun luulet tuntevasi minut ja toimintani työssäni, vaikket olet koskaan edes jutellut kanssani tms. Hyvä toisaalta niin, en haluaisi kaltaistasi ääliötä edes ikinä nähdä, eikä hyvällä tuurilla minun koskaan tarvitsekkaan. Laitas nyt telkku päälle ja katsele olympialaisia vaan kaljahuurussasi vitun juntti.
Mä en juo kaljaa. Enkä muutakaan alkoholijuomaa kuin korkeintaan pari kertaa vuodessa. Ei mun tarvitse jutella kanssasi. Itse asiassa uskon, että saattaisit tappaa mut kun ruvettais oikein jänkkäämään näistä sun lempiaiheistasi. En uskaltaisi tavata sua livenä sillä pelkäisin henkeni puolesta.

Niin joo ja mitä kouluttautumiseen ja äo:hon tulee niin olen käynyt yliopistokoulutuksen sekä opistoasteen koulutuksen (ja lukion) hyvin arvosanoin. En koe tarvetta mihinkään äo testeihin sillä valitsemillani aloilla ei pärjää jos on jotain vajetta älykkyysosamäärässä. Sun älykkyyttäsi en epäile ollenkaan, se on tuo henkinen tasapaino mikä tässä sun kohdalla on pielessä.
Viimeksi muokannut ketsku, Ke Elo 20, 2008 3:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Tämä kuuluisi ruokavinkki-osioon, mutta laitan tämän nyt tänne.
Riemuidiootti Janssonin kiusaus

8 - 10 idiootti perunaa
2 imbessilliä sipulia
20 itsekriittistä anjovisfilettä ( n. 2 - 3 purkkia )
musta tai valkopippuria (älä ole rasisti)
3 dl maitoa ( voit tietenkin käyttää myös kermaa tai sekoitusta )
1 rkl juntti korppujauhoa
2 rkl margariina tai voita
jos haluat muita aineksia, KVG

Tee näin (mikäli osaat lukea):

Kuori ne idiootit perunat (äo <70) ja sipulit.
Leikkaa ne idiootit perunat suikaleiksi tai viipaleiksi tai raasta raasteeksi (tai ihan mihin älykkyytesi riittää).
Huuhtele perunat vedellä (tai kaljalla, samalla kun katsot olympialaisia), valuta lävikössä (se on semmonen, jossa on reikiä, imbesilli) ja kuivaa talouspaperiin (älä kuitenkaan aikuisten vaippoihin).
Silppua imbesillit sipulisi ja kuullota (katso finlexistä, jos et osaa) ne rasvassa.
Lado perunasuikaleet, sipulit ja anjovisfileet (sinusta tietoja etsivät katalat työnantajat) kerroksittain voideltuun uunivuokaan.
Lisää kerrosten väliin pippuria.
Jätä perunakerros päällimmäiseksi, vitun idiootti.
Lisää vuokaan anjovisliemi (työnantajan veri) ja puolet maidosta ( tai kermasta ).
Osaatkohan edes lukea, idiootti?
Ripota vuoan pinnalle korppujauhoja ja voinokareita.
Krematoi 225 asteessa n. 45 min (se on 3x15 min., idiootti).
Lisää loppumaito kypsennyksen loppupuolella (vai pitääkö tämäkin vääntää rautalangasta).
Sitten voit vaikka ampua ittes.
Argumentum ad nauseaum ja kata pöytä saatanan riemuidiootti (älä polta näppejäsi, kusipää).

Edit: Mikäli ruoka on syrjivä, haasta Kokki oikeuteen.
A man's got to do what a man's got to do.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2655
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kokki kirjoitti:Tämä kuuluisi ruokavinkki-osioon, mutta laitan tämän nyt tänne.
Riemuidiootti Janssonin kiusaus

8 - 10 idiootti perunaa
2 imbessilliä sipulia
20 itsekriitistä anjovisfilettä ( n. 2 - 3 purkkia )
musta tai valkopippuria
3 dl maitoa ( voit tietenkin käyttää myös kermaa tai sekoitusta )
1 rkl juntti korppujauhoa
2 rkl margariina tai voita
jos haluat muita aineksia, KVG

Tee näin (mikäli osaat lukea):

Kuori ne idiootit perunat (äo <70) ja sipulit.
Leikkaa ne idiootit perunat suikaleiksi tai viipaleiksi tai raasta raasteeksi (tai ihan mihin älykkyytesi riittää).
Huuhtele perunat vedellä (tai kaljalla, samalla kun katsot olympialaisia), valuta lävikössä (se on semmonen, jossa on reikiä, imbesilli) ja kuivaa talouspaperiin (älä kuitenkaan aikuisten vaippoihin).
Silppua imbesillit sipulisi ja kuullota (katso finlexistä, jos et osaa) ne rasvassa.
Lado perunasuikaleet, sipulit ja anjovisfileet (sinusta tietoja etsivät katalat työnantajat) kerroksittain voideltuun uunivuokaan.
Lisää kerrosten väliin pippuria.
Jätä perunakerros päällimmäiseksi, vitun idiootti.
Lisää vuokaan anjovisliemi (työnantajan veri) ja puolet maidosta ( tai kermasta ).
Osaatkohan edes lukea, idiootti?
Ripota vuoan pinnalle korppujauhoja ja voinokareita.
Krematoi 225 asteessa n. 45 min (se on 3x15 min., idiootti).
Lisää loppumaito kypsynnyksen loppupuolella (vai pitääkö tämäkin vääntää rautalangasta).
Sitten voit vaikka ampua ittes.
Argumentum ad nauseaum ja kata pöytä saatanan riemuidiootti.
Tää on oikeasti helvetin hyvää imbesilli-ruokaa jos käytetään ruokakermaa maidon sijaan. Muuten pitää vatkata muna tai pari maitoon eli tehdä debiili-munamaitoa. Pippurit voi sotkea seokseen koska näin se homma toimi ennen ja näin se toimii nyt, mitään kyseenalaistamatta. Hmm, taidan huomenna syödä tuota ko. pöperöä.

Aliquando insanire iucundum est. :shock:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lukittu