Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Sori, en huomannu tätä kysymystä.Kylli kirjoitti:"Nyt sattuu".
Ketkä minfolaisista kuuluisivat Murha-nimiseen bändiin ja millä instrumenteilla?
Tiukkaa BM:ää, ilman kompromisseja. Line-Up menisi näin:Kylli kirjoitti:
Ketkä minfolaisista kuuluisivat Murha-nimiseen bändiin ja millä instrumenteilla?
Vocals; Markja master of Fistfuck
Bass; Lecter The Slayer Of SDP
Drums; Combat18 The Fist of The Rasist
Guitar; Kylli The Big Boobed Teacher
Female vocals; The infernal Choir of Banned
Next: Vastaa siihen mitä haluaisit sinulta kysyttävän juuri nyt.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä voisin tarjota seuraavanlaista kokoonpanoa:Kylli kirjoitti:
Jack the Ripper basistiksi, CrissAngel kitaran varteen ja Gravedigger rumpaliksi. Itseoikeutetut laulusolistit Kylli ja allekirjoittanut ja jos tiukkapipoista manageria tarvitaan, niin se paikka kuuluu tietysti tohtorille
Kosketinsoittajaksi voitas kelpuuttaa vaikka joku naisimmeinen, joka todellakin osaisi soittaakin, tiukan pääsykokeen jälkeen tietysti
Soitettaiskos me heviä vai suomirokkia ja kaatuisko kiertueemme heti kättelyssä "sisäisiin ristiriitoihin"?
äääähhhh.... koska Bomay ehti ensin, seuraava vastatkoon hänen kysymykseensä:
Vastaa siihen mitä haluaisit sinulta kysyttävän juuri nyt.
EDIT: korjasin Crissin nikin oikein, kun yöllä muistin sen vähän väärin
Viimeksi muokannut maija turjukka, Ke Elo 20, 2008 12:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Meissä jokaisessahan asuu pieni masokisti, joten haluaisin tanssipojiksi Markjan ja albaanisissin (vastakohdathan täydentävät toisiaan) ja -tytöiksi ciceron ja Howlerin
Soitettaiskos me heviä vai suomirokkia ja kaatuisko kiertueemme heti kättelyssä "sisäisiin ristiriitoihin"?
ja tulisikohan keikalle ylipäänsä ketään muita kuin synkkis...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... +biisej%E4
Laidasta laitaan niitä kai on tuonnekin kerätty... Ja jos Synkkis tulee keikalle niin olen aika satavarma että minfon leidejä ilmaantuu paikalle enemmänkin...
Homma ei missään nimessä kaadu sisäisiin ristiriitoihin, pikemminkin luulen että syntyy niin monta bändiä että lavatilasta tulee joukkotappelu (josta Katsa saa etuoikeutetusti rapsata minfoon).
Minkäniminen on Murhan hittibiisi?
Laidasta laitaan niitä kai on tuonnekin kerätty... Ja jos Synkkis tulee keikalle niin olen aika satavarma että minfon leidejä ilmaantuu paikalle enemmänkin...
Homma ei missään nimessä kaadu sisäisiin ristiriitoihin, pikemminkin luulen että syntyy niin monta bändiä että lavatilasta tulee joukkotappelu (josta Katsa saa etuoikeutetusti rapsata minfoon).
Minkäniminen on Murhan hittibiisi?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Jäit kadoksiin
Tässä vähän extempore sanoja:
Syksy-yönä sinä
jäit kadoksiin
turhaan etsittiin
tyhjät ladot tutkittiin
Kului viikko, kului kaks
Ei muuttunut suru helpommaks
Jäit kadoksiin
Mun haaveisiin...

Meni suomi-iskelmäksi
Ja samalla kysymyksellä jatketaan
Tässä vähän extempore sanoja:
Syksy-yönä sinä
jäit kadoksiin
turhaan etsittiin
tyhjät ladot tutkittiin
Kului viikko, kului kaks
Ei muuttunut suru helpommaks
Jäit kadoksiin
Mun haaveisiin...
Meni suomi-iskelmäksi
Ja samalla kysymyksellä jatketaan
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right? John Mayer
Am I living it right? John Mayer