Outlaws

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
notsoserious__
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Touko 19, 2023 9:55 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja notsoserious__ »

Pumppi11 kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 7:57 am Olipa hyvä tarina😅 mutta meneekö tässä fakta ja fiktio sekaisin😁
Olisi kiva tietää että minkälainen meininki kyseisellä kerholla oikeasti on. Faktoja pöytään jos joku on käynyt ja trollit sikseen. eikö tuo outlaws ole kuitenkin todella vanha kerho??
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

notsoserious__ kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 2:24 pm
Pumppi11 kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 7:57 am Olipa hyvä tarina😅 mutta meneekö tässä fakta ja fiktio sekaisin😁
Olisi kiva tietää että minkälainen meininki kyseisellä kerholla oikeasti on. Faktoja pöytään jos joku on käynyt ja trollit sikseen. eikö tuo outlaws ole kuitenkin todella vanha kerho??
Jos tuut tollaselle tietotaidolla pätemään etkä tiedä edes kerhosta mitään niin kannattaa olla hiljaa, ettet nolaa itsees enempää.

Kerho on yksi vanhimmista 1935 perustettu jenkeissä. Ja tossa aikaisemmin kirjoitin sulle ihan puhdasta faktaa, mitä itse olen tehnyt havaintoja kyseisen kerhon toiminnasta.
Kuten siitä mikä siellä on meininki ja minkälaista porukkaa pyörii.

Mua ei kiinnosta yhtään pidätkö kertomastani mielipiteestäni vai haluatko tehdä siellä koneen äärellä ruusuisia fantasioita.
Käy poika ostamassa pyörä ja ajele sinne katsomaan mikä on meno.
Jos satut edes sisään pääsemään.

Ihmisillä (joillakin) on toki eri kokemuksia eri talleilta, tavoista toimia ja yleisestä siisteydestä.
Valitettavasti kyseisen tallin toiminta on mielestäni nolla ja aivan amatööri tasoa.
Ehkäpä toi tosta vielä paranee, kun suuntana ei voi olla, kun ylöspäin.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
notsoserious__
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Touko 19, 2023 9:55 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja notsoserious__ »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 5:28 pm
notsoserious__ kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 2:24 pm
Pumppi11 kirjoitti: Ke Heinä 12, 2023 7:57 am Olipa hyvä tarina😅 mutta meneekö tässä fakta ja fiktio sekaisin😁
Olisi kiva tietää että minkälainen meininki kyseisellä kerholla oikeasti on. Faktoja pöytään jos joku on käynyt ja trollit sikseen. eikö tuo outlaws ole kuitenkin todella vanha kerho??
Jos tuut tollaselle tietotaidolla pätemään etkä tiedä edes kerhosta mitään niin kannattaa olla hiljaa, ettet nolaa itsees enempää.

Kerho on yksi vanhimmista 1935 perustettu jenkeissä. Ja tossa aikaisemmin kirjoitin sulle ihan puhdasta faktaa, mitä itse olen tehnyt havaintoja kyseisen kerhon toiminnasta.
Kuten siitä mikä siellä on meininki ja minkälaista porukkaa pyörii.

Mua ei kiinnosta yhtään pidätkö kertomastani mielipiteestäni vai haluatko tehdä siellä koneen äärellä ruusuisia fantasioita.
Käy poika ostamassa pyörä ja ajele sinne katsomaan mikä on meno.
Jos satut edes sisään pääsemään.

Ihmisillä (joillakin) on toki eri kokemuksia eri talleilta, tavoista toimia ja yleisestä siisteydestä.
Valitettavasti kyseisen tallin toiminta on mielestäni nolla ja aivan amatööri tasoa.
Ehkäpä toi tosta vielä paranee, kun suuntana ei voi olla, kun ylöspäin.
No se on hienoa että meillä on kokenut kovanluokan karju siellä näytön toisella puolen mutta kun sulla tuntuu olevan jotain hampaankolossa tätä kyseistä porukkaa ja ilmeisesti henk koht ongelmia jonkun puttosen kanssa noiden sun aikaisempien kommentoinnin perusteella niin kai sinä nyt näytät sitten mallia ja lopetat ton meuhkaamisen netissä ja kerrot suoraan kyseiselle porukalle mitä mieltä sinä niistä olet? Ja kyllä kun joskus yleisölle julkinen juhla pidetään niin aion kyllä käydä tuolla niin ei tarvitse "ruususia fantasioita" kirjoittaa. Netissä trollailun puolesta niin kyllä se poika on ihan joku muukun minä tässä ketjussa.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Alokas notsoserious lepo!!

Ei muuta, kun painele katsomaan mikä on meininki ja hengitä välillä.
Itse tunnen kyseisen porukan tyyppejä ja käynyt tsekkaan tilat.
Ja toki tämähän on vain mun näkemykseni kyseisen kerhon toiminnasta. Että paljon on pojilla petrattavaa et asiat saavat rullaamaan ja pyörät alle.
Toivotan nautinnollisia hetkiä, jos satut joskus menemään käymään. Itse tulee varmaan mentyä ensi kerralla näkeen frendiä johonkin aivan muualle.
Mutta onneksi itselläni on mahdollista valita paikat missä ajelen ja missä tapaan frendejäni, koska kaikilla ei ole.
Varsinkaan, jos johkin kerhoon on ajautunut ja haluaa pestä vessoja ja ottaa käskyjä vastaan muilta.
Turvallisia kilsoja sullekkin.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Notso ja Anti💋

Jompikumpi on trolli. Kumpi puhuu paskaa?

En pysty sanomaan..
Outlawseista muuta kuin että tämän viikonlopun aikana minkä olen Jyväskylässä viettänyt, niin ei ole yhtään O-L tullut vastaan.

Toisaalta voin kertoa myös sen, että mulla on vähän toiset
mielenkiinnon kohteet kuin niillä tai muilla jos etsivät todisteita.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Rockyfist kirjoitti: To Heinä 13, 2023 1:02 am Notso ja Anti💋

Jompikumpi on trolli. Kumpi puhuu paskaa?

En pysty sanomaan..
Outlawseista muuta kuin että tämän viikonlopun aikana minkä olen Jyväskylässä viettänyt, niin ei ole yhtään O-L tullut vastaan.

Toisaalta voin kertoa myös sen, että mulla on vähän toiset
mielenkiinnon kohteet kuin niillä tai muilla jos etsivät todisteita.
Ei tarvitse mun puhua paskaa tai trollata, kun satuin vaan kertomaan oman mielipiteeni kyseisestä kerhosta.
Ja samalla tossa kerroin näköhavainnoistani ketä tullut liivit päällä vastaan ja missä tosta porukasta.

Jokaisella tietysti oma mielipide asioista tossa hieman avasin omaa näkemystäni. Toki ihmiset tottuu kaikenlaiseen, mut kyllä ollaan todella eri tasolla esim mitä täällä pääkaupunki seudulla ym olen eri kerhoilla pyörinyt.

Ja sehän on ihan tieto, että puttonen ei ole huudossa missään päin Suomea ja kaikkien tiedossa sen aikaisemmat tarinat poliisille.
Sit levitellään pöytäkirjoja muiden kuulusteluista, mut ei tietysti sen ja tälläin yritetään saattaa huomio pois puttosen tekemisistä ja sanomisista. Ja saattaa muita ihmisiä huonoon valoon.

Onneksi en ole liittynyt mihinkään kerhoon ja uskon et olen säästynyt paljolta. Se et missä kaverini viettää aikaa on niiden asia.

No joka tapauksessa tolla kerholla ei ole, kuin suunta ylöspäin.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
IisalmenIhme
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2023 7:31 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja IisalmenIhme »

Anti-Bini Laden kirjoitti: To Heinä 13, 2023 10:48 am
Rockyfist kirjoitti: To Heinä 13, 2023 1:02 am Notso ja Anti💋

Jompikumpi on trolli. Kumpi puhuu paskaa?

En pysty sanomaan..
Outlawseista muuta kuin että tämän viikonlopun aikana minkä olen Jyväskylässä viettänyt, niin ei ole yhtään O-L tullut vastaan.

Toisaalta voin kertoa myös sen, että mulla on vähän toiset
mielenkiinnon kohteet kuin niillä tai muilla jos etsivät todisteita.
Ei tarvitse mun puhua paskaa tai trollata, kun satuin vaan kertomaan oman mielipiteeni kyseisestä kerhosta.
Ja samalla tossa kerroin näköhavainnoistani ketä tullut liivit päällä vastaan ja missä tosta porukasta.

Jokaisella tietysti oma mielipide asioista tossa hieman avasin omaa näkemystäni. Toki ihmiset tottuu kaikenlaiseen, mut kyllä ollaan todella eri tasolla esim mitä täällä pääkaupunki seudulla ym olen eri kerhoilla pyörinyt.

Ja sehän on ihan tieto, että puttonen ei ole huudossa missään päin Suomea ja kaikkien tiedossa sen aikaisemmat tarinat poliisille.
Sit levitellään pöytäkirjoja muiden kuulusteluista, mut ei tietysti sen ja tälläin yritetään saattaa huomio pois puttosen tekemisistä ja sanomisista. Ja saattaa muita ihmisiä huonoon valoon.

Onneksi en ole liittynyt mihinkään kerhoon ja uskon et olen säästynyt paljolta. Se et missä kaverini viettää aikaa on niiden asia.

No joka tapauksessa tolla kerholla ei ole, kuin suunta ylöspäin.
Samoilla linjoilla Ladenin kanssa.Hauskinta tässä on seurata miten tämän Iisalmen miehen elämä jatkuu tämän Puttosen kanssa menee jos sen kanssa pyörii.
Sosiaalisesta mediasta jo näkee että kun ihannoidaan Hitleriä sekä ampumisvideoita niin pahasti on jotain mennyt pieleen elämässä :D
Näyttäisi kuvien perusteella 60v lähestyvän :?:
Ehkä teiniuho on jäänyt päälle 8) 8)
Mutta ikinään en ole keskustellut ja nähnyt kaveria enkä ole varmasti mitään menettänytkään :D
Samaa myös kuullut että tervetullut tämä kaveri ei ole oikeen mhinkään ja sille on varmasti syynsä.Siksi ihmetys kuka tämän kaverin kanssa haluaa tietoisesti pyöriä :oops: :oops:
Kerhoilla itse käyn aikaajoin ja mieleenkiinnosta kyllä menen käymään näilläkin kylässä kun sopiva ajankohta tulee.Toki onneksi näillä on useampi paikka saa valita mihin menee ja näkee onko se toiminta samaa kaikissa paikoissa :evil: :evil:
linkert
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2022 12:39 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja linkert »

niin näitähän on 4 tallia
Jyväskylän suunnallakin on aika lähekkäin 2.
kun ukot puhuu että on käynyt Jyväskylän tallilla niin kumpaakohan on tarkoitettu ?
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1117
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Eiköhän kaikki tiedä että näistä Suomen outloosseista ei tule yhtään mitään.

Ihmettelen myös että minkä helvetin takia on pitänyt laittaa uutta anerikkalais rikollisjengiä pystyyn?

Eivätkö nämä klovnit päässeet bantiitosiin? Tai helvetin henkseleihin missä kotkalainen Kaarokin on.
Allahia ei ole olemassa.
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Instagramista nimellä Janne.raut6 löytyy tallilta ja pyöristä kuvia.

Tili on julkinen, joten siitä vaan seuraamaan, jos kiinnostaa.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
IisalmenIhme
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2023 7:31 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja IisalmenIhme »

Hauska sattuma tuli nähtyä eilen yhtä entistä Jyväskylässä asunutta moottoripyörä harrastajaa erään kerhon juhlissa.
Kertoili että tämä Frontline osasto on pitkälti päihteisiin keskittynyt osasto :lol:
Tämän osaston johtajasta mainitsi että pätemisen ja isottelun tarvetta on :D
Todellisuudessa kuuleman mukan saanut päihinsä lähes joka kerholta ja viimeisin känni soittelu loppui siihen kun CMC pisti ukon aisoihin :evil: :evil:
Sekä aikasemmin mainittu että syyttää muita omasta vasikoinnista on myös totta :P Ei ne pöytäkirjojen levittely korjaa sitä että on itse vasikoinut :oops:
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Anti-Bini Laden kirjoitti: To Heinä 13, 2023 10:48 am
Rockyfist kirjoitti: To Heinä 13, 2023 1:02 am Notso ja Anti💋

Jompikumpi on trolli. Kumpi puhuu paskaa?

En pysty sanomaan..
Outlawseista muuta kuin että tämän viikonlopun aikana minkä olen Jyväskylässä viettänyt, niin ei ole yhtään O-L tullut vastaan.

Toisaalta voin kertoa myös sen, että mulla on vähän toiset
mielenkiinnon kohteet kuin niillä tai muilla jos etsivät todisteita.
Ei tarvitse mun puhua paskaa tai trollata, kun satuin vaan kertomaan oman mielipiteeni kyseisestä kerhosta.
Ja samalla tossa kerroin näköhavainnoistani ketä tullut liivit päällä vastaan ja missä tosta porukasta.

Jokaisella tietysti oma mielipide asioista tossa hieman avasin omaa näkemystäni. Toki ihmiset tottuu kaikenlaiseen, mut kyllä ollaan todella eri tasolla esim mitä täällä pääkaupunki seudulla ym olen eri kerhoilla pyörinyt.

Ja sehän on ihan tieto, että puttonen ei ole huudossa missään päin Suomea ja kaikkien tiedossa sen aikaisemmat tarinat poliisille.
Sit levitellään pöytäkirjoja muiden kuulusteluista, mut ei tietysti sen ja tälläin yritetään saattaa huomio pois puttosen tekemisistä ja sanomisista. Ja saattaa muita ihmisiä huonoon valoon.

Onneksi en ole liittynyt mihinkään kerhoon ja uskon et olen säästynyt paljolta. Se et missä kaverini viettää aikaa on niiden asia.

No joka tapauksessa tolla kerholla ei ole, kuin suunta ylöspäin.
Kiitos kommentista. Vaikutat uskottavammalta. Pysy vaan poissa tuolta. Ei näytä sellaiselta bilemestalta, missä ilo ois ylimmillään.
Jollain lailla krapulahiki ja tuoreen pierun haju välittyy noista kuvista.

Sitä vielä jäin miettimään, että miten puhut kaverisi kerhosta minfossa näin, kun jos se seuraa tätä ketjua, niin kertomasi perusteella sinut tunnistetaan?

Olet A)joko niiden yläpuolella, ettei sua haittaa vaikka tunnistetaan

B) huolimaton (turpareissu)

tai C) trolli, minkä vaihtoehdon jo vähän jätin pois
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Rockyfist kirjoitti: La Heinä 15, 2023 11:46 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: To Heinä 13, 2023 10:48 am
Rockyfist kirjoitti: To Heinä 13, 2023 1:02 am Notso ja Anti💋

Jompikumpi on trolli. Kumpi puhuu paskaa?

En pysty sanomaan..
Outlawseista muuta kuin että tämän viikonlopun aikana minkä olen Jyväskylässä viettänyt, niin ei ole yhtään O-L tullut vastaan.

Toisaalta voin kertoa myös sen, että mulla on vähän toiset
mielenkiinnon kohteet kuin niillä tai muilla jos etsivät todisteita.
Ei tarvitse mun puhua paskaa tai trollata, kun satuin vaan kertomaan oman mielipiteeni kyseisestä kerhosta.
Ja samalla tossa kerroin näköhavainnoistani ketä tullut liivit päällä vastaan ja missä tosta porukasta.

Jokaisella tietysti oma mielipide asioista tossa hieman avasin omaa näkemystäni. Toki ihmiset tottuu kaikenlaiseen, mut kyllä ollaan todella eri tasolla esim mitä täällä pääkaupunki seudulla ym olen eri kerhoilla pyörinyt.

Ja sehän on ihan tieto, että puttonen ei ole huudossa missään päin Suomea ja kaikkien tiedossa sen aikaisemmat tarinat poliisille.
Sit levitellään pöytäkirjoja muiden kuulusteluista, mut ei tietysti sen ja tälläin yritetään saattaa huomio pois puttosen tekemisistä ja sanomisista. Ja saattaa muita ihmisiä huonoon valoon.

Onneksi en ole liittynyt mihinkään kerhoon ja uskon et olen säästynyt paljolta. Se et missä kaverini viettää aikaa on niiden asia.

No joka tapauksessa tolla kerholla ei ole, kuin suunta ylöspäin.
Kiitos kommentista. Vaikutat uskottavammalta. Pysy vaan poissa tuolta. Ei näytä sellaiselta bilemestalta, missä ilo ois ylimmillään.
Jollain lailla krapulahiki ja tuoreen pierun haju välittyy noista kuvista.

Sitä vielä jäin miettimään, että miten puhut kaverisi kerhosta minfossa näin, kun jos se seuraa tätä ketjua, niin kertomasi perusteella sinut tunnistetaan?

Olet A)joko niiden yläpuolella, ettei sua haittaa vaikka tunnistetaan

B) huolimaton (turpareissu)

tai C) trolli, minkä vaihtoehdon jo vähän jätin pois
Yksinkertaisesti ei kiinnosta, vaikka tunnistaa. Mutta en lähde korottamaan itseäni kenenkään yläpuolelle. Koska se on suurin virhe.
Hän tietää, että mulla on kamuja toisenlaisista kerhoista enemmän ja ei varmasti halua mitään tilannetta, että se eskaloituisi konfikliktiksi asti, josta olisi enemmän sinne suuntaa haittaa, kun hyötyä.

Olen käynyt muutaman kerran kerholla.
Ja olen kertonut vain mielipiteeni kyseisestä kerhosta.(myös kaverille)
Pojat voivat ottaa opikseen tai sitten ihteensä esim näistä kirjoituksista, mitä jengi täällä kirjoittaa.
Mulla on aika hyvät välit sinne sun tänne tietyistä syistä.

Ja kiitos sulle asiallisesta viestistä. Nyt pitää lähteä jatkaa hommia, kun on yövuoro ja jokunen mesta pitää käydä vielä tarkistamassa.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Pumppi11
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2023 10:13 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Pumppi11 »

Moni täällä Puttosta haukkuu ja puhuu vasikoinnista. Laittakaa pöytäkirjat tulemaan kun en ainakaan itse ole niitä henk kohtaisesti nähnyt. Puttosta vastaan on monella näköjään jotain, olisi hauska tietää onko kukaan teistä edes nähnyt häntä saatika ollut jutuilla? Itse tunnen tyypin ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia/kaman vetämistä yms mitä täällä toitotetaan😀 varmaan on middlepoint ajoista rauhottunut ja tullut enemmän järkeä päähän tai tämmöinen mielikuva itsellä on mut en tiiä minkälainen kusipää se sit muille on kun niin paljon on häntä kohtaan kitkaa täällä😅
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1117
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Pumppi11 kirjoitti: Ke Heinä 19, 2023 12:05 pm Moni täällä Puttosta haukkuu ja puhuu vasikoinnista. Laittakaa pöytäkirjat tulemaan kun en ainakaan itse ole niitä henk kohtaisesti nähnyt. Puttosta vastaan on monella näköjään jotain, olisi hauska tietää onko kukaan teistä edes nähnyt häntä saatika ollut jutuilla? Itse tunnen tyypin ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia/kaman vetämistä yms mitä täällä toitotetaan😀 varmaan on middlepoint ajoista rauhottunut ja tullut enemmän järkeä päähän tai tämmöinen mielikuva itsellä on mut en tiiä minkälainen kusipää se sit muille on kun niin paljon on häntä kohtaan kitkaa täällä😅
Kitkaa on jo luonnollisesti siitä että Puttonen haluaa olla rikollinen, se ei ole mukavan ja suoraselkäisen miehen merkki.
Allahia ei ole olemassa.
Vastaa Viestiin