Helsinki elokuu 2021: Mies raiskasi teinitytön virtsaa lainehtivassa yleisövessassa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
JokoThai
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 17, 2022 11:44 am

Re: Mies raiskasi teinitytön virtsaa lainehtivassa yleisövessassa

Viesti Kirjoittaja JokoThai »

K9Wifey kirjoitti: Ti Heinä 18, 2023 8:30 pm
Sverdlov kirjoitti: Ti Heinä 18, 2023 10:34 am Jälleen on tyttö "ajautunut" rikastajan kanssa tilanteeseen. Jos kaksi huonorotuista kyselee tyttöjä hotelliin, on syytä oitis lähteä näkymättömiin. Vai... jos sittenkin kiinnosti? Olen jo kysynyt ovatko prinsessamme tyhmiä? Tämä vahvistaa olettamustani.
Tuo 'raiskasi suuhun' - eli pakotti ottamaan suihin. Kai? Nii eikä tyttö olis voinu purra sitä mutakyrpää ja paeta paikalta? Ensin kuitenkin pussailtiin sillee yhteisymmärryksessä. Ja vielä kusisessa vessassa tapahtui tää. Ja että enne sitä virlä pyydettiin hodlaan..
EDIT: ja oli vielä raiskannu ihan emättimeen. Onko niistä vessoista ulospääsy tehty nii mahdottamaksi, et ku eka tää Giorgios työntää munaa suuhun nii sit ei vaa pysty kääntää sitä *varattu' -nappia ja paeta? Joku muukin täs kyl kusee ku tuo huussi.
Ihanasti syylistät uhria❤️ Järkyttynyt ihminen ei usein pysty toimimaan järkevästi. Toisaalta jos hän olisi yrittänyt avata ovea tai purra munasta, mitä raiskari olisi voinut tehdä? Tai mitä uhri on voinut pelätä, mitä hänelle tapahtuu?

Minäkin olen joskus "lamaantunut" pelosta/säikähdyksestä. Olen myös käyttänyt auktoriteetia (huutaen) ihmistä pysäyttäessä ja hän on pysähtynyt vaikka olisi päässyt karkuun...

Kumman vika tämä mielestäsi oli vai epäiletkö uhrin kertomusta?
ed_gein
Hetty Wainthropp
Viestit: 475
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 2:19 pm

Re: Helsinki elokuu 2021: Mies raiskasi teinitytön virtsaa lainehtivassa yleisövessassa

Viesti Kirjoittaja ed_gein »

Tuota se on kun suomalaisia lapsia ei opeteta suhtautumaan noihin realistisesti vaan käsketään olemaan utelias ja ottamaan selvää. Muu olisi rasismia.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Mies raiskasi teinitytön virtsaa lainehtivassa yleisövessassa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

JokoThai kirjoitti: Ke Heinä 19, 2023 1:14 pm
K9Wifey kirjoitti: Ti Heinä 18, 2023 8:30 pm
Sverdlov kirjoitti: Ti Heinä 18, 2023 10:34 am Jälleen on tyttö "ajautunut" rikastajan kanssa tilanteeseen. Jos kaksi huonorotuista kyselee tyttöjä hotelliin, on syytä oitis lähteä näkymättömiin. Vai... jos sittenkin kiinnosti? Olen jo kysynyt ovatko prinsessamme tyhmiä? Tämä vahvistaa olettamustani.
Tuo 'raiskasi suuhun' - eli pakotti ottamaan suihin. Kai? Nii eikä tyttö olis voinu purra sitä mutakyrpää ja paeta paikalta? Ensin kuitenkin pussailtiin sillee yhteisymmärryksessä. Ja vielä kusisessa vessassa tapahtui tää. Ja että enne sitä virlä pyydettiin hodlaan..
EDIT: ja oli vielä raiskannu ihan emättimeen. Onko niistä vessoista ulospääsy tehty nii mahdottamaksi, et ku eka tää Giorgios työntää munaa suuhun nii sit ei vaa pysty kääntää sitä *varattu' -nappia ja paeta? Joku muukin täs kyl kusee ku tuo huussi.
Ihanasti syylistät uhria❤️ Järkyttynyt ihminen ei usein pysty toimimaan järkevästi. Toisaalta jos hän olisi yrittänyt avata ovea tai purra munasta, mitä raiskari olisi voinut tehdä? Tai mitä uhri on voinut pelätä, mitä hänelle tapahtuu?

Minäkin olen joskus "lamaantunut" pelosta/säikähdyksestä. Olen myös käyttänyt auktoriteetia (huutaen) ihmistä pysäyttäessä ja hän on pysähtynyt vaikka olisi päässyt karkuun...

Kumman vika tämä mielestäsi oli vai epäiletkö uhrin kertomusta?
Tämä purufantasia taitaa olla jostain amerikkalaisesta revenge-splatterielokuvasta poimittu tai jotain. Harva ihminen kuitenkaan todellisuudessa haluaa tuntemattoman henkilön verta suuhunsa, mahdollisesti hiv-positiivisen, joka on mahdollista varsinkin jos tekijä on afrikasta saapunut rikastaja.

jolkuttelija kirjoitti: Ti Heinä 18, 2023 10:40 am Miksei tekijän nimeä tuotu esiin?
Yli 2v tuomio ja toisilleen tuntemattomia eli ei mitään mikä voisi uhriakaan vahingoittaa.
Tämä pisti tosiaan silmään jutussa. Mtv:n toimittaja on ilmeisesti ollut niin keskittynyt kuvailemaan lapsenraiskaajan tekoja poikkeuksellisen tarkasti, että tuomitun nimi on siinä kuolatessa toimittajalta unohtunut. Usein tuntuu kun lukee joidenkin toimittajien uutisia näistä seksuaalirikoksista, että he oikein nauttivat sairaalloisten yksityiskohtien kertomisesta.

Eikö tästä ole mikään muu media Mtv:n lisäksi uutisoinut. Aika erikoista. Raiskaus tapahtunut jo kaksi vuotta sitten ja yleisellä paikalla.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Kaustinen
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: To Touko 09, 2013 8:23 pm

Re: Helsinki elokuu 2021: Mies raiskasi teinitytön virtsaa lainehtivassa yleisövessassa

Viesti Kirjoittaja Kaustinen »

Joku mietti, että miksi uhri ei tehnyt sitä tai tätä. Hyvä kysymys, mutta ihminenhän ei välttämättä oikeassa hätätilanteessa toimi niinkuin ilman hätää kuvittelee toimivansa. Sen näkee vasta sitten, kun on tilanne päällä, että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Lisäksi uhri voi ajatella niinkin, että ei todellakaan halua ulkopuolella oleville ihmisille näyttäytyä alastomana tai muuten niin nöyryyttävässä tilanteessa. Aikuiselta ihmiseltä voi odottaa enemmän järjellistä toimintaa ja ennakointia ja siltikin myös aikuinen ihminen olisi tässä tapauksessa ollut ihan yhtä syytön tapahtuneeseen, vaikka olisi typeryyttään mennyt jonkun kanssa kusikoppiin. Mutta tässä oli vielä kyseessä nuori naisen alku ja lapsia ne ovat tytötkin vielä tuossa iässä. Ainakin itse olin ja luojaansa saa kiittää, että pahemmalta on vältytty. N44v.
Vastaa Viestiin