No aikaisemmin väitit että kaikki ovat tekaistuja mutta selvensit että ei olekaan, kiitos itsekriittisyydestä. Käyn nuo linkit läpi, mutta saisiko sen listan niistä totuusmedioista. Valitsit kuitenkin argumentiksi valemediat, keskustelu ja kehitys on hedelmätöntä ilman tietoa niistä mielestäsi totuudenmukaisista medioista.qurqo kirjoitti: Su Elo 06, 2023 6:56 pmEi ne kaikki tekaistuja ole, mutta semmoisia syytteitä, joista ei ole koskaan ketään koskaan ennen vastuuseen vaadittu vaikka paljon vakavampia rikkeitä on tehtykin.1lpo kirjoitti: Su Elo 06, 2023 5:50 pmNo pahus sentään, pistäppä todisteet kaikista tekaistuista syytöksistä. Et tiedä mitä medioita katselen. Voin valaista sen verran ettei mulla ole mitään suurempaa vihaa trumpia vastaan mutta on huvittavaa että pallolta löytyy ihminen joka vilpittömästi uskoo että jokainen trumpiin kohdistunut syytös olisi tekaistu ja vihjaa että olen sokea lammas kun en oletetusti ole lukenut sinun totuusmedioita. Uskon että voi löytyä tekaistujakin syytteitä mutta ei kaikki voi niitä olla.qurqo kirjoitti: Su Elo 06, 2023 5:33 pm
Jos seuraisit muitakjin, kuin valemedioita, niin tietäisit asian olevan juurikin näin.
Auttaisitko minua sivistymään ja kertoisit mitkä ovat sitten niitä "totuusmedioita" jotta voin ottaa asioista selvää ja saada lampaan leiman pois?
Katsele vaikka tuon Tucker Carlssonin, Tim Poolin ja Mark Dicen videoita, niin nämä on niissä jo oikein hyvin debunkattu nämä syytteet moneen kertaan. Nämä on puhtaasti poliittista vainoa ja yritetään tahallaan väärinymmärtää kaikki Trumpin teot ja sanomiset.
Sen verran asenteellinen olen että nuo linkkisi ei minulle mene läpi mediana.