Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*pltmtxtvp*tm
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:20 am Olis kyllä niin ihanaa vaan kunnolla hakata niin moni näistä pelleistä täällä palstalla

*poistettu henkilöspekulaatiota*tm


Laita mut ihan ykköseksi sun listalla, niin mulle jää jotakin siliteltävää. Jos joku muu pääsee listalla ohi niin eihän mulle jää mitään. Sovitaan treffit niin jutellaan ihan niin kuin mies hinttarille, you now. YV:tä kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Huutaja Jaana kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:29 am
Neo7 kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:24 am taidetaan tietää vain, että Ibi on kadonnut Tanskassa. Ei ole välttämättä ollut ollenkaan menossa Ranskaan, Sveitsiin, Ruotsiin tai muuallekaan. Jos olikin Tanskassa festivaaleilla tuon miehen kanssa, ja katosi. Kaikki muu on yritys harhauttaa ja sekoittaa soppaa.
onko näistä mitään muuta "mustaa valkoisella" kuin bassetinin horinat?
No ehkä tuo Tanskassa katoaminen on totta, kun siitä oli uutisissakin, vaikka mistä sitäkään tietää varmaksi. Mutta oikein muutakaan nyt ei taida olla.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Neo7 kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:33 am No ehkä tuo Tanskassa katoaminen on totta, kun siitä oli uutisissakin, vaikka mistä sitäkään tietää varmaksi. Mutta oikein muutakaan nyt ei taida olla.
eiks tanskassa katoaminen perustu tän samaisen sebastianin antamiin vitun epämääräisiin ja sekaviin "tietoihin"?

"viimeinen joka näki elossa" jne
Bassetiini kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 10:34 pmHyi hitto noita tapauksia tuolla alueella mitä ollut aiemmin.
Samasta paikasta kadonnut sekä löytynyt muita uhreja
Nyt se puhuu jo "muista tapauksista samalla alueella" ja "uhreista". Vitun normaali meno kun etsitään "sukulaistyttöä" jonka toivotaan olevan edelleen hengissä, eh?
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, La Elo 12, 2023 12:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Mulla on onneksi kotona pihalla ja ovilla täällä 24/7 vartiointi ja tallentava kameravalvonta kokoajan päällä. Helposti tiedetään millon olen kotona nukkumassa sikeästi joka yö. Samoin se että olen töissä kymmenenhenkisessä tiimissä 10h joka päivä. Jonne menen kameravalvotulla taksilla suoraan kotiovelta joka aamu. Ainoa paikka missä olen töiltä ehtinyt edes käydä on Gucci. Koko kesänä.

Ei voi trolleja kehua edes hyvästä mielikuvituksesta kun noh.. jos ei edes paskaa osaa hyvin puhua, ei osaisi olla edes maan matalin rikollinen?
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

No en urpo osaa käyttää tätä sun narkkari trolli alustaa niin hyvin että saisin sulle yv n.

Mitä jos vaan jatkat sitä kaman vetämistä ja runkkaamista ja muuta mitätöntä elämääs.

Miks sä haluat että mä ammun sua?

Voin kertoa että sinä et ole mitään.

On aika monta muuta ihmistä ennen sua.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:36 am Mulla on onneksi kotona pihalla ja ovilla täällä 24/7 vartiointi ja tallentava kameravalvonta kokoajan päällä. Helposti tiedetään millon olen kotona nukkumassa sikeästi joka yö. Samoin se että olen töissä kymmenenhenkisessä tiimissä 10h joka päivä. Jonne menen kameravalvotulla taksilla suoraan kotiovelta joka aamu. Ainoa paikka missä olen töiltä ehtinyt edes käydä on Gucci. Koko kesänä.
8)
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Huutaja Jaana kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:36 am
Neo7 kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:33 am No ehkä tuo Tanskassa katoaminen on totta, kun siitä oli uutisissakin, vaikka mistä sitäkään tietää varmaksi. Mutta oikein muutakaan nyt ei taida olla.
eiks tanskassa katoaminen perustu tän samaisen sebastianin antamiin vitun epämääräisiin ja sekaviin "tietoihin"?

"viimeinen joka näki elossa" jne
Niin, en oikein tiedä kuinka tuota asiaa on selvitetty, mutta jotenkin kai Tanskassa oleminen on todennettu. Toki voi olla vain valehtelevan tyypin juttuja sekin, kuka tietää. Odotellaan mitä tästä selviää.
Noitavaino
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 11, 2023 9:29 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Noitavaino »

Joko oot saanu kerättyä ne rahat haluamiisi asteisiin ja pommeihin Bassetiini? Etkös sä just Utøyan vuosipäivänä kehuskellu kuinka fanitat breivikkiä ja keräät noihin rahaa että saat oman show’n pystyyn psykopaattien kunniaksi. Jos sä haluat vaikuttaa yhtään uskottavammalta niin kannattaa varmaan Facebook laittaa salaiseksi eikä julkiseksi.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

No jos sadat ihmiset tutki nyt tapausta niin kuvitteletteko ettei informaatiota kerry? Neropatit taas kyselemässä!

Tottakai ihmiset tutkii kaikkea mahdollista ja myös sitä mitä alueella aiemmin on tapahtunut ja missä.

*pltmtxtvp*tm
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Täällä ase maksaa 45 000 kr paketissa uutena.
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:36 am Mulla on onneksi kotona pihalla ja ovilla täällä 24/7 vartiointi ja tallentava kameravalvonta kokoajan päällä. Helposti tiedetään millon olen kotona nukkumassa sikeästi joka yö. Samoin se että olen töissä kymmenenhenkisessä tiimissä 10h joka päivä. Jonne menen kameravalvotulla taksilla suoraan kotiovelta joka aamu. Ainoa paikka missä olen töiltä ehtinyt edes käydä on Gucci. Koko kesänä.
Ai etkö ajellutkaan Iidan kanssa Lappiin ja siitä Ruotsin läpi yksin Tanskaan, jonne Ibi saapui myöhemmin? Koitahan nyt muistaa mitä kaikkea valehtelit aikaisemmin.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Neo7 kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:41 am Odotellaan mitä tästä selviää.
muuta ei voi.

mutta käsi ylös minfolaiset joille tulee tämän nimimerkki bassetiinin jutuista mieleen ihminen joka etsii epätoivoisesti kuukausi sitten kadonnutta sukulaislikkaansa/hyvää ystäväänsä?

minulle ei - mutta olen äärettömän pahoillani jos näin on asian laita ja olen omalla "panoksellani" vain hankaloittanut kadonneen etsintää ja mahdollista rikoksen tutkintaa.
Viimeksi muokannut Huutaja Jaana, La Elo 12, 2023 12:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:46 am Täällä ase maksaa 45 000 kr paketissa uutena.
:shock:

miksi jauhat tällaista paskaa?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:46 am Täällä ase maksaa 45 000 kr paketissa uutena.
ihan sama mitä ne maksaa mutta ei ne niitä jollekin breivikin fiilistelijälle kuitenkaan silti myy.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Vastaa Viestiin