Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Se että mun mielestä Helsingin väkivaltaiset poliisit jotka todistetusti tuomitaan n 50 rikoksesta vuodessa kuuluisi saada samanlaista väkivaltaa osakseen mitä he tuottavat muille - on mun mielipide - johon mulla on oikeus vaikka muut ei siihen samaistu.

Mun mielestä joku poliisi pitää tappaa kostoksi siitä mitä kaikkea pahaa he ovat tehneet - jos nyt välttämättä kiinnostaa. Mulle ei ole ongelma sitä rehellisesti sanoa - mä olen vittu Anu Sagim tyylinen siinä mielessä.

Älkää silti yrittäkö kääntää tätä Iidaan.

Ei Iida ole mulle mitään tehnyt ja Ibi on yks harvoja oikeasti ihania free souls tyyppejä täällä. Ibi ymmärtää myös mun poliisivihaa toisin kuin suurin osa idiooteista joilla on täysin harhainen käsitys poliisista.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

*pltmtxtvp*tm
Noitavaino
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 11, 2023 9:29 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Noitavaino »

Huutaja Jaana kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:52 am
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:46 am Täällä ase maksaa 45 000 kr paketissa uutena.
ihan sama mitä ne maksaa mutta ei ne niitä jollekin breivikin fiilistelijälle kuitenkaan silti myy.
No eipä sillä rahaakaan olisi ostaa semmosia.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*pltmtxtvp*tm
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Noitavaino kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:54 am
Huutaja Jaana kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:52 am
Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 12:46 am Täällä ase maksaa 45 000 kr paketissa uutena.
ihan sama mitä ne maksaa mutta ei ne niitä jollekin breivikin fiilistelijälle kuitenkaan silti myy.
No eipä sillä rahaakaan olisi ostaa semmosia.
eikös nää ollu rikas aatelissuku? näillä on varmaan tussareita ja tykkejä ja ehkä oma laivastokin?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Niin, aika harvoin kadonneen omainen tulee tänne Minfoon fantasioimaan poliisien tappamisella ja toisten foorumilaisten hakkaamisella. Ja tosiaan puhumaan muista uhreista, kun muilla ei ole edes tietoa, että Ibi on kenenkään uhri.

Ja harva noin pahasti kompastuu kyhäämäänsä valheiden verkkoon. Olisit B pysynyt asialinjalla ja ollut johdonmukainen puheissasi, niin olisit ollut uskottavampi.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

*pltmtxtvp*tm


Suoraan sanottuna. Ei ole kiire ostaa asetta juuri nyt. Viihdyn oikein hyvin täällä ja nautiskelen elämästä.

Ostin itse asiassa ponin joka makso just about 50k viimeviikolla.

Seuraava ostos on ehkä Porsche jos jaksan mutta mulla on jo yks auto täällä joten se menis sit suomeen säilytykseen.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*pltmtxtvp*tm
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Noitavaino
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 11, 2023 9:29 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Noitavaino »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:02 am Saispa laitettua kuvan tähän mun rahapinoista mut en ehkä viitsi poliisille niitä jakaa teidän trollien takia

Tyhmät taas keksii omaan elämään sopivia syitä.

- köyhyys
- katkeruus
- osattomuus

Edelleen - nämä syyt on syitä siihen miksi teillä menee huonosti älkää sekoittako kokoajan omaa elämää muihin. On niitä näkökulmia laajemmaltikin kun vähän pääsee kehästä ulos.

Suoraan sanottuna. Ei ole kiire ostaa asetta juuri nyt. Viihdyn oikein hyvin täällä ja nautiskelen elämästä.

Ostin itse asiassa ponin joka makso just about 50k viimeviikolla.

Seuraava ostos on ehkä Porsche jos jaksan mutta mulla on jo yks auto täällä joten se menis sit suomeen säilytykseen.
Köyhyys, katkeruus ja osattomuus on kyllä ihan yhtälailla sun elämää. Kulissi Glamour elämä on vaan se sun peitestoori jonka uskoo ken tahtoo. Rehellisiä töitähän sä et ole juuri koskaan tehny mutta kerro toki meille tyhmille miten vuosien Kela-tukien jälkeen saa elää noin rikasta ja täydellistä elämää?
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

*pltmtxtvp*tm

Iidan harrastus ja sijoittuminen oli muka : ammattichampion yhtäkkiä tai joku kansainvälinen mestari.

*pltmtxtvp*tm
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Bassetiini kirjoitti: La Elo 12, 2023 1:08 am Siis se että joku mongoloidi täällä julistaa suu vaahdossa ettei tajua mitä on tapahtunut.
Samalla lailla kun varmaan koko koulun ajan opettajallekin kaikkien asioiden ymmärtämisen suhteen on huutanut - ei tee minusta epäloogista.

Kaikissa noissa väitteissä on vääristelty lähtökohtaisesti jo minun sanomisia.

Iidan harrastus ja sijoittuminen oli muka : ammattichampion yhtäkkiä tai joku kansainvälinen mestari.

Kaikista näistä trollien vääntämällä väärin muka ymmärretyistä kommenteista näkeen melkein suoraan montako kaljaa ootte paskasissa luukuissanne vetäneet liikaa.
No kertoisitko sitten miksi kerroit vähän aikaisemmin, että ajoit Ibin kanssa Lappiin, josta jatkoit yksin Tanskaan, jonne Ibi tuli vasta myöhemmin, vaikka asut 24/7 videovalvotussa asunnossa ja töissäkin käyt videovalvotulla taksilla, etkä ole koko kesänä ehtinyt käymään kuin Guccilla? Oletko vetänyt perjantain kunniaksi ei-niin-seitinohuet?
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Haha!

Siis mä todellakin pumppaan suomesta kaiken mahdollisen ihan avoimesti sekään ei ole mikään salaisuus!

*pltmtxtvp*tm

Ja hyvä niin. Olen jo vuosia sitten todennut sen olevan paras mahdollinen taktiikka pysyä yksityisenä.

Mitä enemmän jengi puhuu paskaa - sitä helpompi on salata totuus.

*pltmtxtvp*tm

Kunnon vahingonilo valtaa mut joka kerta kun luen viestistä miten jollain on tunteet pelissä ja keksii valheita.

Vain minun tähteni voi kiitos.

Haterseista vaan saa niin paljon enemmän voimaa kun jostain persettä lirputtavista faneista.

Olispa joskus YKSIKIN ihminen joka kirjoittaisi mulle omalla nimellä.

Ei kukaan uskalla.
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

*pltmtxtvp*tm
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Okei

Uutiset Selkokielellä :

Iida Maria Lukander matkusti Espoosta Himangalle 9.6 ja sieltä Haaparantaan.

Haaparannassa Iida lähti omille teilleen ja minä jatkoin yksin matkaa Tanskaan
Tajuatteko?

Joskus ehkä n. 29.6 Iida ilmaantui Tanskaan jossa olin täällä niiden kameroiden alla. Onko vaikea ymmärtää?

Iida oli täällä 6.7 asti ja katosi.

Ja olin mukana kaverini kanssa viemässä Iidaa rekkaparkkiin. Kun sitäkin joku ihmetteli miten on mahdollista että kaverini on vienyt (hän ajoi) ja minä olen nähnyt viimeisenä (Koska olin kyydissä.)

Te ootte just niitä jotka haetaan helikopterilla marjametsästä jos ei tollasta asiaa osaa mun tekstistä päätellä.

Usealla teistä ei ole oikeasti luetunymmärtämistaitoa. Onko se psyykkinen häiriö, joku netistä tilattu Conserta kuuri vai mikä syynä että ilmeisesti muisti ei toimi tai ehkä yhtä useamman lauseen samanaikainen muistaminen on teille todellinen ongelma ja se näyttäytyy siinä ettette pysty koostamaan rakentavaa vastausta perustuen siihen mitä oikeasti sanoin. Siis leikkien että kaikki olis tahattomasti täällä ymmärtäneet väärin eikä trolliuttaan
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Iskee rahat pöytään ne ei kiinnostaa enää ketään.
Hupsista.

Eiku siis ihan totta.

Sovitaan että olen köyhä parka Kelan luukulla ja täysin 0e varallisuus ja tulot.

Pyhällä hengellä elelen tietysti.

Onneksi on Kela mistä saa 25 000 euroa vuodessa apua ja taksikortin.

Yhden salaisuuden voin muuten kertoa tässä heti!

Mun taksikortin lasku on isompi kun yhdenkään kansanedustajan.
Vastaa Viestiin