Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tutun "Ibi Loven", Iida Lukanderin, 44, seikkailut Euroopassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

kontrol
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 12:55 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja kontrol »

aivoriihi kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 4:53 pm Ei 44-vuotias nainen ole velvollinen paivitella menemisiaan ja tulemisiaan serkuilleen tai kavereilleen, kunhan paahtaa menemaan! Lahiomaiset ilmeisesti eivat ole hanta kadonneeksi ilmoittaneet, joten paljon melua tyhjasta.
Tämä se lähtökohta yleensä on, ja pitääkin olla. Ja juuri siksi on tärkeää, että havainnot kadonneesta aikuisesta ihmisestä ilmoitetaan ensisijassa, tai oikeastaan aina ainoastaan poliisille. Ei tuttavalle, joka pyytää havaintoja henkilöstä facebookissa. Minusta tämä eräs sukulainenkaan ei ole antanut älyttömän huolestunutta vaikutelmaa.
Neo7
Christopher Lorenzo
Viestit: 1533
Liittynyt: La Kesä 27, 2020 8:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

annaanna kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 4:58 pm Spekulointeja ei tarvitse anteeksipyydellä
^Yllä asia tiivistettynä.

Se vasta älytöntä olisi, kun joukolla alettaisiin spekulointeja ketjuissa anteeksi pyytelemään.

Ja kyllähän Bassetiinikin sai asiallisempia keskusteluja aikaiseksi sitten kun itsekin siirtyi palstalaisten tappo- ja väkivaltafantasiasekoiluista asiallisemmalle linjalle.

Noin yleisesti olisi hyvä antaa kadonneesta vain katoamisen (löytymisen) kannalta välttämätön tieto. Eikä vetää keskustelua jatkuvasti itseensä ja tekemisiinsä, ellei se liity suoraan katoamiseen ja kadonneen viimeiseksi tiedettyihin vaiheisiin ennen katoamista. Tämä tietenkin vain jos haluaa keskittyä olennaiseen eli kadonneen löytämiseen.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

En jaa täällä sitä itsekriminointisuojaan vedoten.

Vihjailla voi niin saa uteliaat juosta
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1658
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 818f23e69f
Idolsista tuttu Iida ”Ibi Love” Lukander on löytynyt
Poliisin käsityksen mukaan naisella ei ole hätää.

Tuon tiedon mukaan Ibi on löytynyt. Tosin on taas poliisimaisia lausuntoja, joista ei selviä oikein mitään kassien ja kamojen löytymisen lisäksi. Mutta kyseistä ilmoitusta ei olisi julkaistu, ellei asiassa olisi perää.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Sanoin kyllä aamulla tänään poliisille itse että jos Iidasta on viiden päivän takaa kuva onnellisena Pariisissa niin eihän Iidan etsimiselle ole enää mitään perustetta kun se aiemmin oli voinnin tarkistus.

En siis tiedä että Iidaa olisi varsinaisesti tavoitettu mutta todettu etänä että kunnossa on.
maneari
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: To Helmi 02, 2023 7:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja maneari »

Bassetiini kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 6:27 pm Sanoin kyllä aamulla tänään poliisille itse että jos Iidasta on viiden päivän takaa kuva onnellisena Pariisissa niin eihän Iidan etsimiselle ole enää mitään perustetta kun se aiemmin oli voinnin tarkistus.

En siis tiedä että Iidaa olisi varsinaisesti tavoitettu mutta todettu etänä että kunnossa on.
"Todettu etänä", tai sitten et itse halua kuulusteltavaksi.
Paikalla
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2059
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Huomiota saatu. Onneksi olkoon!
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Miksi ihmeessä mua pitäisi kuulustella?
Avatar
K.O
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja K.O »

Nyt sitten päästäänkin tärkeimpään. Löysikö jonkun käkäräpään reissullaan ja onko häät tulossa, kun raskaanakin mahdollisesti.
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Ymmärrän kyllä jos mieli tekee vetää mutta täytyisi olla uskottava. Mun ei ite tarvii miettiä kun puhun vaan totta.

Täällä on varmaan toistakymmentä kertaa yritetty jonkun ihan muun toimesta vetää tätä keskustelua minuun ja minun tekemisiin.
Nyt väitetään että se olin minä!

Ei mua haittaa ohessa kirjoittaa jostain muustakin kun selkeästi sillekin oli omat tilaajansa.

Olen edelleen immuuni vaiheille mutta spekuloinnilla toisesta ihmisestä (erityisesti mt asioihin jne) julkisesti ryhtymällä voi hyvinkin äkkiä syyllistyä kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Tosiasiassa tämä laki on suojaksi vain harvoille ja valituille eikä tätä lakia juuri verovaroin kyllä kansalaisten eduksi prosessiin laiteta
Knobster
Rico Tubbs
Viestit: 1237
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Bassetiini kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 9:58 pm Ymmärrän kyllä jos mieli tekee vetää mutta täytyisi olla uskottava. Mun ei ite tarvii miettiä kun puhun vaan totta.

Täällä on varmaan toistakymmentä kertaa yritetty jonkun ihan muun toimesta vetää tätä keskustelua minuun ja minun tekemisiin.
Nyt väitetään että se olin minä!

Ei mua haittaa ohessa kirjoittaa jostain muustakin kun selkeästi sillekin oli omat tilaajansa.

Olen edelleen immuuni vaiheille mutta spekuloinnilla toisesta ihmisestä (erityisesti mt asioihin jne) julkisesti ryhtymällä voi hyvinkin äkkiä syyllistyä kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Tosiasiassa tämä laki on suojaksi vain harvoille ja valituille eikä tätä lakia juuri verovaroin kyllä kansalaisten eduksi prosessiin laiteta
Kellään ei kiinnosta. Tämä ketju ei ole sinusta vaan Ibistä ja hänen kohtalostaan. Toivottavasti havainnot ovat 100% oikeassa tai yhteys saatu.
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bird »

*pltmtxtvp*tm

Itse asiaan; hieno uutinen, jos Iida on "löydetty", ainakin havaittu, hyvävointisena! Olipahan ketju. Ketäs sitten diagnosoidaan; Annaannaa kenties? :D No, mutta ihan tosissaan tosi hyvä, jos Iida voi hyvin reissullansa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
maneari
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: To Helmi 02, 2023 7:28 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja maneari »

Bassetiini kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 9:58 pm Ymmärrän kyllä jos mieli tekee vetää mutta täytyisi olla uskottava. Mun ei ite tarvii miettiä kun puhun vaan totta.

Täällä on varmaan toistakymmentä kertaa yritetty jonkun ihan muun toimesta vetää tätä keskustelua minuun ja minun tekemisiin.
Nyt väitetään että se olin minä!

Ei mua haittaa ohessa kirjoittaa jostain muustakin kun selkeästi sillekin oli omat tilaajansa.

Olen edelleen immuuni vaiheille mutta spekuloinnilla toisesta ihmisestä (erityisesti mt asioihin jne) julkisesti ryhtymällä voi hyvinkin äkkiä syyllistyä kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Tosiasiassa tämä laki on suojaksi vain harvoille ja valituille eikä tätä lakia juuri verovaroin kyllä kansalaisten eduksi prosessiin laiteta
Sinähän tässä "immuuni" olet, vai? Olet siis varmaankin myös yksi näistä valituista. Onneksi olkoon kuulusteluihin vaan.
Avatar
Miss Holmes #1
Vic Mackey
Viestit: 1950
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Hieman vaikea suhtautua.
Oliko tämä nyt tarkoituksellista mykkäilyä palstatilan toivossa? Tai jopa suunniteltua?
Vai tarkoituksetonta lähimmäisistään piittaamattomuutta?

Upeaa, että on elossa/kunnossa/voimissaan.

Tuntuu kuitenkin jokseenkin turhauttavalta, että aikuista ihmistä, joka on kohtalaisen ailahteleva ja erittäin reaktiivinen, aletaan etsiä isolla mölyllä.
Jos tämä oli ”idolssekoilu” -tyyppinen huomionhaku, Ibi voisi pysyä palloa pelaamassa Ranskassa pidempäänkin; ihan suotta kuormittaa kotosuomen virkavaltaa🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Soittaisi vaikka seiskaan. Kesäaika ja jutut vähissä. ARG🤯
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Bassetiini
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: Ke Elo 09, 2023 9:04 pm

Re: Vuoden 2005 Idols-kilpailusta tuttu "Ibi Love", Iida Lukander, 44, kadonnut Tanskassa

Viesti Kirjoittaja Bassetiini »

Iida on joo kunnossa.

Itsekin voin taas jatkaa kostaiskujen suunnittelua.

*poistettu OT-väkivaltafantasiaa*tm
Vastaa Viestiin