Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kakkosurpo kirjoitti: To Elo 17, 2023 12:35 pm
---
Sun exsä toi työyhteisönsä aktiiviset työharjoitteluun teille. Exsäsi oli humaani, toisin kuin sinä rasisti.
Sinä ovet lukitsemalla vaikeutit tarpeettomasti uransa alussa olevien työskentelyä.---
Työharjoitteluun
Kyseessä oli koulutustilanne, "työssäsi huolehdi aina työsi näkymättömyydestä sekä vapaan poistumisreitin mahdollisuudesta." Saivat hylätyn.
Itse olin kauan sitten autokoulun kirjallisissa kokeissa. Siihen paikalle tuli kahden naisen ja yhden miehen muodostama seurue. Katselin, että jaahas. Kuskikin näköjään osallistuu, samoin molemmat matkustajat. Kokeen loputtua sitten erittäin kovaääninen ja aggressiivinen protestointi näiden kahden naisen toimesta. Eikä se vähän hillitymmin käyttäytynyt autoa ajanut Terno niminen mieskään tainnut päästä läpi.
VUSZATN9 kirjoitti: Ti Elo 15, 2023 10:14 am
No ei mikään. Olet niin sinisilmäinen. Vaikea päästä kirjallisesta kokeesta läpi jos ei osaa lukea.
Olen ihmetellyt mielessäni että miksi mustalaisista ei ole tullut yhtäkään nimekästä urheilijaa.Kokkolassa KPV tai GBK en muista kumpi siellä pelasi 60-70 luvun fudiksen Mestaruussarjaa maalivahtina Gunnar Isosaari joka oli puolimustilainen.
Nyrkkeilysssä on Suomen tasolla ollut sm-mitaleilla muutama nuori mustalainen.Aikuisena ne ovatkin jo linnassa miestaposta
Ollessani 50- 60 luvuilla lasten/poikakodeissa oli jokunen mustalaispoika tosi hyvä painija ja pärjäsivätkin mutta ei sitten aikuisena
Tämän uutisen voi epäilemättä kopioida tähän ketjuun.
Nainen tehtaili varkauksia Helsingissä: Venekaupasta mukaan lähti vaatteiden alle tungettu kaikuluotain
Kolmekymppinen nainen syyllistyi useisiin anastusrikoksiin. Röyhkeimmässä tapauksessa nainen ja kolme muuta varasta veivät tuhansien eurojen arvosta kaikuluotaimia.
Naisen rikollista toimintaa käsiteltiin tällä kertaa Helsingin käräjäoikeudessa, mutta hän oli syyllistynyt omaisuusrikoksiin ympäri Suomea.
10:01
VUONNA 1992 syntynyt nainen syyllistyi muutaman kuukauden sisällä useisiin omaisuusrikoksiin. Rikokset tapahtuivat vuonna 2021 huhtikuun ja heinäkuun välillä.
Nainen kävi neljästi samalla huoltoasemalla tankkaamassa autoon sekä kanisteriin polttoainetta ja poistui maksamatta.
Sen lisäksi nainen näpisti yhdessä toisen henkilön kanssa kuusi Koskenkorva-pulloa Alkosta piilottamalla pullot vaatteisiinsa.
HEINÄKUUSSA nainen ja kolme muuta henkilöä vierailivat venetarvikeliikkeessä Helsingin Herttoniemessä. Yksi heistä harhautti henkilökuntaa samalla kun kolme muuta piilotti tavaroita vaatteisiinsa.
Seurue poistui paikalta mukanaan monitoiminäyttö sekä neljä kaikuluotainta. Anastetun omaisuuden arvo oli lähes 5 000 euroa. Varastettu omaisuus jäi kateisiin.
Nainen oli aiemmin syyllistynyt useisiin saman tapaisiin omaisuusrikoksiin.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi naisen viidestä näpistyksestä ja yhdestä varkaudesta kolmen kuukauden vankeuteen. Tuomio on lainvoimainen.
Ja ei tuomitun nimeä tai mitään muuta taustaa....kaikki hiukankin toimivilla aivoilla ymmärtää keistä on kyse mutta niin armollinen HS suojelee viimeiseen asti meidän rakasta kultturellista väriloistoamme mikä ei muuta kuin rikastuta ja rikastuta.
Tässä vielä lisänä yhden lukijan kommentti kyseiseen uutiseen, tietysti naivin tietämättömänä hän ihmettelee...
Miten nämä seurueen onnistuvat piilottamaan noin paljon varastettua tavaraa vaatteisiinsa? Luulisi erityisen muhkea vaatetus kesällä herättävän huomiota.
Oi tätä viatonta kansaa onneksi meillä on rehti ja rehellinen media.
Varmasti tämä naikkonen ei ollut nyt tuomituissa rikoksissa ensi kertaa pappia kyydissä vaan on paatunut taparikollinen, joka on harrastanut näpistyksiä ja varkauksia koko ikänsä. Tähän viittaa tuomiokin, joka annettiin ehdottomana.
Tää ei liity vankilaan vaan mun kokemuksiin mustalaisista. On tullut vastaan monenlaista sen kansan edustajaa. Teiniajoilta muistan kun kuljin bussilla kotiin amiksesta. Mun takana istui naamatuttu mustalainen. Mulla oli mukana Tekniikan Maailma tjsp. joku sellainen tekniikan alan lehti. Tää mannepoika alkoi lukea samaa lehteä mun kanssa, pää siinä penkkien välissä ja luki ääneen mut nopeasti huomasin et lukeminen ei ole sillä tasolla mitä sen pitäisi olla yläasteen loppupuolella. Kundi oli mua nuorempi ja sukuakin oli, niitä olisi pitänyt näkeä siinä meidän yläasteella samaan aikaan. Yllättävää oli nähdä se mannepoika bussissa. Kertoi sit käyneensä Turun raviradalla, yllätys. Kortista ei tietoakaan niin oli "alentunut" bussikyytiin. Mä olin joku 16-17 koska olin amiksessa ja se oli vuotta nuorempi ja sen ois pitänyt olla ehkä peruskoulun viimeisellä luokalla.
Luki tosiaan ääneen. En tiedä et oliko se perheensä ainoa lukutaitoinen mut ei se ainakaan yhtä hyvin lukenut kuin minä. Samaa tekstiä seurattiin ja sen olis voinut ottaa kuunteluna ilman niitä virheitä. Vuoden-parin päästä se jo harjoitteli autolla ajoa Maskun keskustassa ja oli vähän tietty pollea autostaan vaikka kortti odotti vasta vuoden päässä.
Tässä viime vuosina on tullut somen kautta vastaan tekstejä joissa se kirjoitustaidon puute tulee edelleen ilmi, 30 vuoden jälkeen ensikokemuksista. Että jätetään se koulu kesken, matematiikkahan se tärkeintä on kun kauppaa tehdään.
Viime vuosien aikaan oon nähnyt että mustalaisetkaan ei saa kaikkea ns. ilmaiseksi. Kuntouttavaan työtoimintaan on tullut jopa pariskuntia. Ilmeisesti lapset eivät saa päivähoitoa jos vanhemmat "ei-tee-mitään". Tämä mulle tuttu pariskunta on ihan ok. Mies kysyi multa et tietäisinkö talleja hänen hevoselleen. No tiedänhän mä kun mä käyn sillä tallilla monta kertaa viikossa.
Siellä vaan kiellettiin et manneja ei tänne oteta, pelkkä yksi satulakin on jo tonnin arvoinen ja se voi lähteä sieltä koska vaan. Tämä pariskunta on esittäneet parasta mitä voi. Vaimolle selvisi et et tässä työpassa joku osaa hieroa kipeitä hartioita.
Valkolais-naiset ehdotti sille et toi mies hieroo mut ei koskettele sopimattomasti.
Ehkä nää on tutumpia tai sitten vapaamielisempiä. Sain laskea rintsikoiden olkaimet pois hartioilta, hieroakseni hänen hartioita. Jos jotain sopimatonta on tapahtunut, en mä ainakaan ole puukosta saanut.
Tino moikkaa aina edelleeen. Teresa vielä paremmin.
1990-luvulla syntyneen miehen epäillään osuneen kolmeen ihmiseen ampumisessa, joka poliisin mukaan tapahtui Ylöjärventiellä 13. elokuuta puolen yön jälkeen. Sisä-Suomen poliisin tiedotteen mukaan ampuminen oli seurausta ravintolan terassilla alkaneesta riidasta ja se oli varsinaisesti kohdistettu yhteen ihmiseen, mutta luoteja osui muihin paikalla olleisiin.
tottij kirjoitti: Ti Elo 22, 2023 5:24 pm
"Nainen ja kolme muuta henkilöä" Ketä nämä kolme muuta oli? Transuja?
Eihan se nyt ole poliittisesti korrektia sanoa, etta nelja mustalaisnaista poistui veneliikkeen liiketiloista, maksamatta, kullakin kaikuluotain haarovalissaan!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson